Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 18:55 
Dołączenie:
Listopad 2013
Posty: 4
Chodzi o to, że przez dłuższy czas logowałem się automatycznie (Zapamiętaj hasło na tym komputerze) i zdarzyło się, iż muszę podać swoje hasło, aby się zalogować. Nie pamiętałem go, skorzystałem z opcji na stronie "Nie pamiętam hasła" musiałem podać odpowiedź na security question, też nie pamiętałem. Teraz pojawia mi się taki komunikat:

Your account is currently on hold. You will be redirected to submit a support case in 10 seconds. If you would like to sign in with a different Second Life account, please click Logout.

Call us at (866) 476-9763 or you can submit a Support Case

Wysłałem więc prośbę "Reactive an old Account" dostałem w odpowiedzi przekierowanie na stronę, gdzie trzeba się zalogować.
Co ja mam w tej sytuacji zrobić, żeby odblokować moje konto?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 20:35 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Moze byc problem. Skoro nie pamietasz ani hasla, ani security question to automatyczne odblokowanie konta jest raczej niemozliwe - kazdy moglby podac sie za ciebie i wejsc na konto.
Zacznij od tego, ze moze masz to haslo gdzies zapamietane na kompie? (Np Mozzila zapamietuje hasla i da sie je odczytac)
Jesli nie, to pozostaje telefon do Linden Lab i opowiedzenie calej historii. Moga zadac pare pytan w stylu - gdzie sie ostatnio wylogowales? Ile miales pieniedzy na koncie? Wymien 3 przyjaciol? i zresetowac haslo.
Nie poddawaj sie!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 21:21 
Dołączenie:
Listopad 2013
Posty: 4
W tej prośbie napisałem ile mam kasy i podałem kilku przyjaciół, poza tym wszystko jest na mój e-mail i nick, to coś dałoby ? W jakim czasie mogą mi na to odpowiedzieć?? Przyznam, że to pierwsza moja tego typu sytuacja w SL.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 22:13 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Nie ma zasady co do odpowiedzi. Moga odpowiedziec jutro, moga za dwa tygodnie. Najlepsza metoda jest jednak telefon do Linden Lab, to zawsze dziala najskuteczniej. Mowia dosc wyraznie, wiec nie ma sie czego bac.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 22:26 
Dołączenie:
Listopad 2013
Posty: 4
Wysłałem dzisiaj, poczekam jakiś czas. Ja i tak uważam, że bez problemu mogliby wysłać hasło na e-mail właściciela konta. Obawiam się tylko, że oni mogą to zignorować (prośbę, albo nawet telefon i uznać że to konto nie jest moje). Innego sposobu w razie konieczności nie ma?
Poszukam jeszcze, może znajde hasło swoje tylko konto i tak pewnie będzie zablokowane.

Właśnie dostałem odpowiedź:
Cytuj:
The best way to ensure that we see all of your comments and communications on an issue is to use only one case to communicate about your problem. As long as the case mentioned above is open, we'll be using it to communicate with you about your issue. Please add comments or attachments to the case referenced above by logging in and selecting that case from your Ticket History, or by responding to the email notifications from that case.



This will ensure that all information regarding the issue is on one support case so that Support has the most updated information regarding your issue and can better assist you.



Please rest assured that your case is being handled by our very best Support team, and will be worked with the utmost care and accuracy. For your convenience, I will also be sure to provide the Scout working your original case with any information from this case that may be useful in handling your issue.


Co w tej sytuacji moge zrobić?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lis 2013, 22:40 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
To, co napisali - czekac i nie mnozyc ticketow poza koniecznosc. Nie wysylac tez odrebnych zwiazanych z ta sama sprawa.
A moze zaloz sobie po prostu nowego awatara i zacznij nowe, druge zycie?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lis 2013, 01:17 
Dołączenie:
Listopad 2013
Posty: 4
Gdyby to było takie proste... Na starym mam jednak trochę L$ i cennych rzeczy, no i długi staż. Czyli zostaje mi czekać. Zaczynam już wątpić, czy odzyskam swoje konto. Ale dzięki za pomoc :)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso