Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 16:45 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 24
Witam
Z tego co widziałem takiego tematu nie było więc proszę o nie usuwanie....
Mój kumpel jest bardzo dobry z grafiki ale twierdzi że na tym nie zarobi w SL... ja widziałem niektóre domy sprzedawane za 100 zł... :!: czy tak rzeczywiście można się dorobić?
Słyszałem też że w SL wszystko co jest pomysłowe idzie jak świeże bułeczki... czyli moim zdaniem lepiej robić coś tańszego?

co Wy wiecie na ten temat?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 17:06 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Mnie sięzdaje, że chyba chodzi tobie domy za 100 L$ a nie 100 zł, co jest dosć sporą różnicą, ale mogę się mylić.

A co do poysłowości, to jeżeli coś jest naprawdę ciekawe dla oka i w przysepnej cenie, to jest też cześciej kupowane, jeżeli jest na to odpowiedni popyt.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 17:19 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1716
nick w SL: Llorando Runo
Bywają w SL domy po 10 000 L$ lub więcej, a co do sprzedaży to trzeba „trafić” w klienta produktem, nawet jak się jest bardzo dobrym grafikiem i się dba o reklamę. Więc może zarobić na SL, a może też nie zarobić...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 17:37 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Ale zaleta jest tez to, ze niewiele mozna stracic - poza wolnym czasem:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 17:58 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 24
Llorando Runo napisał(a):
Bywają w SL domy po 10 000 L$ lub więcej, a co do sprzedaży to trzeba „trafić” w klienta produktem, nawet jak się jest bardzo dobrym grafikiem i się dba o reklamę. Więc może zarobić na SL, a może też nie zarobić...

w Twoich produktach jest np. łódka która nieźle wygląda i jest za 12 zł :shock: ????


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2009, 18:02 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Widziałam tez takie po 20k i więcej z bake'owanymi teksturami. Poza stratą czasu można sporo wtopić przy wgrywaniu tekstur :D
Dobry dom musi kosztować, ale musi też wyglądać, parę połączonych primów już na nikim nie robi wrażenia. Tekstury muszą wyglądać fotorealistycznie. Musi być też odpowiednio oskryptowany. To wbrew pozorom wcale nie takie proste jak się wydaje...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 01:08 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1716
nick w SL: Llorando Runo
Oj można się namęczyć i nie trafić w klienta.
Mój ostatni dom to „zbakowane” (jak określa koleżanka) textury, „wypalane” Vray’em. Ponad 800 up’loadów (łącznie z nieudanymi texturami), czyli za same textury zapłaciłem ponad 8000 L$, a czas to prawie 200h pracy (więcej niż wynosi miesiąc na etacie w pracy).
I domek sprzedaje się marniutko, ale kto nie próbuje ten nie zyskuje... ;-)

http://uncensored.xstreetsl.com/modules ... ID=1149200


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 12:00 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 24
a takie domki małe ładne wykonane w SL będą się sprzedawały?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 12:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
To zależy, jak ładne. Sporo domków można dostać za darmo albo 1 L$, więc trzeba się postarać, żeby móc zawalczyć.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 12:36 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 24
to może lepiej zabiorę sie za jakieś przedmioty xD


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 12:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Wydaje mi się, że wybieranie sobie zajęcia na zasadzie "jak zostać drugą Anche w weekend" nie jest najlepszym pomysłem. Rób ile się da, a potem skup się na tym, co najlepiej Ci wychodzi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 13:32 
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 306
Madelaine napisał(a):
Rób ile się da, a potem skup się na tym, co najlepiej Ci wychodzi.


Ja kiedyś tak bardzo się skupiłem, że stworzyłem przedmiot o nazwie "shit" który wyglądał tak jak się nazywa i przez pewien czas nawet dobrze mi się sprzedawał. Nie wiem czy ze względu na niską cenę czy na zapotrzebowanie rynku. To taka dygresja...nie mogłem się powstrzymać.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 13:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Najważniejsze, to odnaleźć swoje powołanie, Krecik 8-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 13:42 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 24
Madelaine napisał(a):
Najważniejsze, to odnaleźć swoje powołanie, Krecik 8-)

z tym to mam problem :mrgreen: ...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lut 2009, 14:10 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Czasem ludzie kupują rzeczy, które mają znikomą wartość pozytecznosci i jedynie wygląd powoduje, iż je kupujemy. Czasem się okazuje, iż jest popyt na jakiegoś typu rzeczy, ale to akurat sprzedaż sezonowa.

W SL jednak ludzie kupują cos, co po prostu wygląda ciekawie. Można oczywiście ryzykowac i próbować za niską cenę różne rzeczy sprzedawać i obserwując, co jest chętniej kupowane, starać się towrzyć kolejne przedmioty, które np. metodą budowy byłyby podobne ,a wręcz lepsze. Szybciej ktoś kupi ładnie wykonany fotel niż dom wykonany byle jak, bez jakichkolwiek poprawek i z dziurami w ścianach, bo źle dopasowano primy.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso