Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2014, 21:16 
Dołączenie:
Luty 2010
Posty: 15
hej, posiadam karte Radeon HD4870 i zauważyłem, że gdy ustawie grafikę na średnią lub wysoką(na niskich jest ok) to w różnych odstepach czasu sl crashuje się i wyskakuje mi info, ze sterownik przestał działać.. dodam, że są to najnowsze sterowniki i na tych sterownikach działają mi nie tylko dobre gry, ale i inne bardzo wymagające gry sieciowe np. Tera Online bez żadnych crashów. Wygląda to tak jakby ogolnie sl nie było zoptymalizowane pod moja karte, poniewaz to dzieje sie nie tylko na firestorm, ale także na oficjalnym viewerze oraz Singularity.
Macie jakieś pomysły? tak sprawdzałem na starszym sterowniku :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Mar 2014, 18:33 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2012
Posty: 538
nick w SL: PanteraPolnocy
Nie możesz porównywać Second Life do gier komputerowych. W grach wszystko co potrzebne do wyświetlania masz już na twardym dysku - teren, tekstury, dźwięki, geometrię, modele itd. - a klient SL musi to wszystko najpierw pobrać, potem zapisać do pamięci podręcznej (co zabiera cykle procesora i pamięć), a następnie przetworzyć i wyświetlić indywidualnie... a wszyscy wiemy, że są twórcy, jacy walą miliard wierzchołków w swoich meszach bez żadnej optymalizacji, a potem sugestywnie sugerują podnosić LOD na 4 (co kończy się jeszcze większym spadkiem wydajności i crashami), albo tworzą biżuterię z kamyczkami widocznymi jedynie pod mikroskopem, za to na każdym jest tekstura 1024x1024 obciążająca kartę graficzną. Dodatkowo gra może sobie pozwolić na wyładowanie z pamięci tego, co jest aktualnie za Tobą, bo po powrocie tam kamerą nic nie ma prawa się zmienić. Second Life musi przetworzyć obraz na nowo, bo wszystko mogło się zmienić. ;)

Jeśli chcesz sobie zafundować wersję demo co by było, gdyby Second Life działał w ten sposób, to przestaw poniższe ustawienie debugowania w Firestormie na TRUE.
"FSDestroyGLTexturesImmediately: If enabled, GL textures will be removed from memory immediately when its fetched texture is removed. This might result in textures behind you being unloaded."


Poza tym, ogólnie rzecz biorąc, Second Life nie lubi się za bardzo z kartami ze stajni ATI/AMD.

Na temat "sterownika, który przestał odpowiadać" jest kilka zgłoszeń błędów. Przejrzyj je, może znajdziesz tam wskazówki, jak naprawić błąd u siebie.
http://jira.phoenixviewer.com/browse/FI ... respond%22

Możesz też po prostu zerknąć na wiki Firestorma, ma dedykowaną podstronę:
http://wiki.phoenixviewer.com/driver_timeout


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso