Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2012, 07:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2012
Posty: 43
nick w SL: Wolfius Dagger aka Wolfi
Mam pytanie - może ktoś będzie wiedział jak to zrobić i czy wogóle się da.
Spotkałem się w sl z mapą sculpta w której "kolorowa część" (czyli zdaje się ta definiująca sculpt) miała kształt klucza a tło było przezroczyste (było widać szaro-białą kratkę).
Moje dokładne pytanie brzmi - czy da się zmodyfikować już zrobioną mapę sculpta by uzyskać taki efekt?
Jeśli tak to jak to zrobić?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2012, 10:06 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Trzeba dodać kanał alfa (lub jak kto woli "alpha"), na którym za pomocą odcieni szarości definiujemy przeźroczystość w danym miejscu.
(Od siebie dodam, że na dłuższą metę metoda mało skuteczna i wyeliminuje jedynie nieznaczną część kopiujących. Ale zawsze coś.)

o, takie coś znalazłem, jeśli angielski to nie problem:
http://robynhuffaker.com/sculptblender/ ... rotection/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2012, 10:13 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2012
Posty: 43
nick w SL: Wolfius Dagger aka Wolfi
Dzięki za info i nie - Angielski to nie problem - za to Polski już tak xD


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso