Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2011, 16:33 
Dołączenie:
Lipiec 2011
W domu mam Internet z Netii, SL działa świetnie, ale od października studiuję, mieszkam w akademiku daleko oddalonym od domu, przez co rzadko bywam i w domu i w SL, a w akademiku też bym sobie chętnie odwiedziła wirtualny świat. Całymi tygodniami siedzę tu praktycznie bez neta, więc postanowiłam kupić bezprzewodowy Internet. Czy możecie mi polecić jakiś w miarę tani i dobry necik, żeby SL działało sprawnie? Z góry wielkie dzięki.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2011, 16:46 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
nick w SL: Jacek Shuftan
Obawiam sie, ze bedzie ciezko. O ile wiem to, Internety bezprzewodowe maja limity przesylu danych, a SL jest dosyc bajtozerne i zje ci limit w ciagu paru chwil.
Mozesz sobie zamowic darmowy net od Aero: http://aero2.pl/ ale ich predkosc nie powala na kolana i SL bedzie raczej ostro przycinac.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2011, 21:30 
Dołączenie:
Lipiec 2010
nick w SL: Bartek Bressig
Pamiętaj, NIGDY nie bierz internetu z t-mobile, maja najgorszy internet mobilny, a co najgorsze nie da się z nimi rozwiązać umowy :( Jak Jacek wspomniał aero2 może być ciekawe... Sl dużo zjada limitu, ale przy prędkości jaką aero oferuje SL będzie działać (ja w t-mobile mam dużo mniejsza i jakoś działa :) )

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2011, 22:58 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
nick w SL: Nemesis Igaly
Jacku - AREO2 to 128/64 MAX! Kilobitów czyli 16/8 kilobajtów! I rozłącza co godzinę.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2011, 23:52 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
W regulaminie napisano:
Cytuj: