Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 16:08 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 22
nick w SL: Fang Harvy
Cześć. Mam pytanko.

Textury na Skina w Second life.
Jak wy edytować Shading? mam z tym wielkie problemy (że jeżeli się obrzucisz widać wklęśnięcie w klatce piersiowej lub wypukłości, ale jak inaczej się odwrócisz nadal dobrze oświetla, Robienie cieni na texturze to nie to (próbowałem).

Fang


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 17:26 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Hmm... pytasz się jak to zrobić na teksturze, a za chwilę sam piszesz, że próbowałes i nie o to chodzi ?
Tekstura to tekstura, jak narysujesz tak będzie.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 19:17 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 22
nick w SL: Fang Harvy
Deso napisał(a):
Hmm... pytasz się jak to zrobić na teksturze, a za chwilę sam piszesz, że próbowałes i nie o to chodzi ?
Tekstura to tekstura, jak narysujesz tak będzie.


Tłumacze. Zechciałem zrobi własnego skina do SL.
Pierwsze co zrobiłem to po prostu odpowiednio kolory.
Textura pierwsza
Zauważyłem jednak że Avatar mój dziwnie wygląda, Jak uzbierałem ponownie 30L$ rozpoczołem kolejne tworzenie, kolega także podesłał pobraną texture z SL i stworzyłem to
Textura 2
Niestety niespełnia to moich oczekiwań, nadal wygląda jakby był posmarowany tapetą a nie widać wypukłości ciała.
Przeczytałem ze to chodzi i Shading. Tylko jak!? Jaki format? Czy to ma być kanał Alpha, specjalny format? Kolejna textura?

teraz rozumiesz?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 20:24 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Poszukaj w google fullpermowych plików ze skinami Eloh Elliot i podejrzyj. Są dostępne zarówno męskie, jak i damskie.
Ja cienie renderuję w programie 3d, potem nakładam w photoshopie na osobnej warstwie jako overlay i modyfikuję nieco. Takie bake'owane też widziałam w jakimś tutorialu do pobrania. Ktoś wrzucił też darmowe na xstreet. Avatar shadows albo avatar shading w search i jazda :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Gru 2009, 16:20 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Ja myślałem, że chopdziło mu raczej o takie wypukłosci, że w zalezności od położenia avatara względem źródła światła jest rzucany odpowiednio cień itp - to jedynie może kombinować tymi przesuwakami w SL robić jakieś większe piersi itp :)

Co do tekstury - nie ma, a przyanjmniej jak ja się tym bawiłem, nie było, jakiegoś specjalnego tajnego sposobu na zrobienie warstwy która mówiłaby SLowi, że tutaj ma wypukłość. Robisz poprostu niezmienne cieniowanie na skinie, mniejwiecej podobnie jak to pokazałes na drugim obrazku.

A żeby nie wyglądało jak tapeta - nie nakładaj solidnego koloru, dodaj jakieś 'szumy' tam i siam malnij troszke innym kolerkiem jakieś kilka kresek, że niby futro itp itd :) Wcale nie mało roboty.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Gru 2009, 18:56 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
Deso napisał(a):
nie nakładaj solidnego koloru


:DD

solidny
1. «taki, na którym można polegać»
2. «o przedmiocie: mocny i trwały»
3. «o czyjejś wiedzy lub wykształceniu: gruntowny»
4. «mający znaczne rozmiary»
• solidnie • solidność

heheh, solid z angielskiego na polski tlumaczymy w tym przypadku jako jednolity a nie solidny :]


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso