Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 30 Kwi 2007, 19:36 
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 1
Wyskakuje mi taki błąd

Login Failed.
Second Life cannot be accessed from this computer
If you feel this is an error, please contact
support@secondllife.com

Czym on może byc spowodowany??Pozdrawiam i czekam na odpowiedź


Ostatnio edytowany przez Bartaz27 05 Paź 2007, 16:55, edytowano w sumie 2 razy

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Maj 2007, 23:03 
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 49
nick w SL: Adriel Nishi
Bartaz27 napisał(a):
Wyskakuje mi taki błąd

Login Failed.
Second Life cannot be accessed from this computer
If you feel this is an error, please contact
support@secondllife.com

Czym on może byc spowodowany??Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

wyglada jak komunikat podczas nalozonego bana na komputer :D tylko, czy LL daje tego typu bany? i za co? ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Maj 2007, 19:53 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1
nick w SL: Anna Marquette
Bartaz27 napisał(a):
Wyskakuje mi taki błąd

Login Failed.
Second Life cannot be accessed from this computer
If you feel this is an error, please contact
support@secondllife.com

Czym on może byc spowodowany??Pozdrawiam i czekam na odpowiedź






Jesli ktos nie moze sie ze swojego komputera zalogowac do Second Life i jesli pojawia sie blad ''SL cannot be accessed from this computer'' oznacza to, iz komputer zostal zbanowany. Najczestszym tego powodem jest posiadanie 2 Account'ow.

Pozdrowienia.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Maj 2007, 18:13 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Anne, skad masz takie wiadomosci? Mi to po prostu wyglada na blad serwera albo netu. Fakt, ze posiadanie kiku awatarow nie jest dozowlonie za darmo, ale wczyscy to robia. I w zasadzie jest nie do udowodnienia. Mam jeden komputer i jedno IP, ale moja zona ma innego avatara, kolejna zona innego itd... Lindeni nie maja szansy mi udowodnic ze tak nie jest, wiec nie powinni blokowac konta. Troche gorzej, jesli rejestruje sie kilka avatarow na te sama karte kredytowa, co jest czasami przydatne, ale tez nie slyszalem zeby kogos za to zabanowali.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 17:28 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
Da sie temu jakoś zaradzić?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 17:52 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
Lindeni zapowiedzieli kilka dni temu, że będą banować użytkowników korzystających z jakiegoś tam viewera (najprawdowpodobniej chodzi o CryoLife, ale głowy nie dam) - to też może być przyczyną ; )

P.S. - Odnośnie kilku kont. LL oficjalnie zezwala na zarejestrowanie 5 avatarów na ten sam adres email, więc wątpliwe aby banowali za tak zwane alty.


Ostatnio edytowany przez sql, 11 Paź 2009, 17:55, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 17:54 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
ja z czegoś takiego nie korzystam. Normalna wersja SL ta ze strony , na SL zbyt często nie jestem więc nie wiem co mogłoby byc przyczyna takowego bana.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 18:07 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
W takim wypadku pozostaje napisanie mejla w celu wyjasnienia całej sytuacji.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 18:10 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
Wszelkie tickety sa niestety ignorowane


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 19:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Długo to trwa?
Kilka tygodni temu ten sam problem opisywał Janusz:

viewtopic.php?f=5&t=5591

Po dwóch tygodniach samo przeszło ;)
Jeżeli nie narozrabiałeś na tyle, żeby zarobić bana, a na tickety nie ma odpowiedzi może spróbuj zadzwonić?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 20:06 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
No właśnie to już będzie miesiąc. Raczej nie nabroiłem, no bo niby czym? Gdy dzwonie otrzymuje komunikat od jakies pani, że cos tam coś tam (niestety nie zbyt częstego kontaktu z angielskim mowionym ;-) ), i połączenie przerywa. Próbowałem dzwonic z komórki( orange) i stacjonarnego ( tp :mrgreen: ) . Więc może sa jakieś inne sposoby , zeby nie udreczac sie z Lindenami i zalogowac sie na SL?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 21:36 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Chcesz powiedziec ze Lindeni na ticket juz miesiac nie odpowiadaja ? Jaki status ma Twoj Ticket ? Mozesz nam zrzut ekranu ze swojej historii wyslanych ticketow zaprezentowac ?
https://support.secondlife.com/ics/supp ... ionID=5169
Pracownicy Linden Lab (polskojezyczni) zagladaja czasem na nasze forum; sądzę, że po obejrzeniu takiego kwiatuszka zareagują, chociażby udzielając Ci odpowiedzi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 22:06 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
STatus "work in progress", a tych ticketów było juz z 5 posłanych, a jedyna informacja to " Niestety żaden z naszych polskojęzycznych supportów nie jest w tym czasie dostępny , ale dmay twój ticket do prztłumaczenia i jak najszybciej otrzymasz odpowiedz", i za każdym razem taka sama sytuacja :roll:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2009, 23:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Moze poproś kogoś bardziej anglojęzycznego ;) o pomoc. Na forum jest kilka osób, które potrafią taki ticket napisać.

Trafiłby na forum do działu Podręczników, a ja byłabym wdzięczna po wsze czasy ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Paź 2009, 00:05 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Myślę, że pokazanie tu screena z ticketami, a tam będą przecież ich numery, pozwoli naszym rodakom z LL dojść do tego, które to tickety wciaż oczekują na tłumaczenie. Z dotychczasowych kontaktów wynikało, że są nadzwyczaj uprzejmi, mili i uczynni, w każdym razie, Ci z którymi się spotkałam.

Nigdy nie zdażyło mi się podczas tych 2 lat w SL, aby jakiś wysłany ticket (po polsku) dlużej niż 3 dni robocze miał status "In progress" więc coś tu nie gra.

Podato: Podaj treść ticketa po polsku, przetłumaczy się.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Paź 2009, 00:33 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 328
nick w SL: Ankh Boa
[ot]
Że się zapytam, nie w temacie trochę. Czy LL w ogóle banuje rezydentów tak znienacka, bez żadnego info? Czy przypadkiem nie należy się takiemu zbanowanemu delikwentowi jakieś zawiadomienie na adres mailowy chociażby?
Pytam, bo już kilka osób tutaj zachodziło w głowę czy przypadkiem nie zostali zbanowani, czy też może coś im w kompy powłaziło.
[/ot]


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Paź 2009, 01:31 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 185
nick w SL: Shilla Hax
Ankh napisał(a):
[ot]
Że się zapytam, nie w temacie trochę. Czy LL w ogóle banuje rezydentów tak znienacka, bez żadnego info? Czy przypadkiem nie należy się takiemu zbanowanemu delikwentowi jakieś zawiadomienie na adres mailowy chociażby?
Pytam, bo już kilka osób tutaj zachodziło w głowę czy przypadkiem nie zostali zbanowani, czy też może coś im w kompy powłaziło.
[/ot]

Z tego, co wiem przed zablokowaniem konta LL wysyła maila. W przypadku, na którym się opieram delikwent najpierw dostał maila z ostrzeżeniem, a ponieważ nie posłuchał dostał kolejnego, w którym poinformowano o zablokowaniu konta. Wnioskuję więc, że LL nie blokuje dostępu do konta bez poinformowania o tym właściciela avatara.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Paź 2009, 08:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 75
nick w SL: Kasia Kawashima
LL podobno nieczęsto banuje konta, głównie blokuje do wyjaśnienia.
Jeśli zauważą coś, co może być podejrzane (a podejrzane może być dosłownie wszystko) lub dostaną jakieś zgłoszenie to najpierw blokują a potem dopiero wyjaśniają sprawę. I niestety nie jest tak pięknie i kolorowo, że zawsze powiadomią mailem. Ja właśnie jestem po takim zablokowaniu i naprawdę bardzo długo czeka się na odpowiedź. Trzeba dzwonić, pisać, dzwonić, pisać, dzwonić, pisać... i czekać cierpliwie. U mnie trwało to miesiąc a na koniec dostałam informacje, że przepraszają za błąd z ich strony i dziękują za cierpliwość. Plus jest tego taki, że konto mam sprawdzone na wszelkie możliwe sposoby i podszkoliłam się w angielskich rozmawiając z supportem 8-)
A jeśli chodzi o sam ten komunikat to raczej jakiś błąd. Zbanowani i zablokowaniu użytkownicy dostają przy logowaniu informację, że należy się z LL skontaktować telefonicznie ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Paź 2009, 20:37 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 12
Tak więc dzisiaj logując sie na stronie Secondlife.com, o dziwo pojawiła sie długo oczekiwana odpowiedź na moje tickety. Narazie nic przełomowego, proszą o podanie szczegółowych informacji. Na razie nie pozostaje nic innego jak czekać na rozwój wydarzeń. Mam nadzieje, że wszystko się wyjaśni ;-)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso