Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 20 Kwi 2012, 00:18 
Dołączenie:
Kwiecień 2012
Witam. Jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Obecnie piszę pracę magisterską poświęconą promocji w SL. Na ten temat napisano wiele artykułów, ale żaden z nich nie przedstawia opinii rezydentów SL, stąd chciałam Was serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w moim badaniu: www.wbadanie.pl/ankieta/247334191/ . Będę wdzięczna za podzielenie się ze mną Waszymi opiniami. W razie pytań lub chęci poznania wyników końcowych proszę o kontakt na FB: Justyna Laskowska lub twitterze @justynalas

Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 20 Kwi 2012, 00:21 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
nick w SL: Madelaine Sautereau
Witamy na forum.

Ankieta pojawiła się już dzisiaj na facebooku, to ta sama, prawda? Krótka i bezbolesna ;)

Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Kwi 2012, 00:22 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
nick w SL: Jacek Shuftan
A ja tradycyjnie, zanim jeszcze zabiore sie za ankiete...
Jak sie nazywa Twoj awatar? Wyniki po ukonczeniu pracy na forum beda?

Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 20 Kwi 2012, 00:46 
Dołączenie:
Kwiecień 2012
tak, ta sama ankieta jest też na FB. dziękuję Madelaine, je miłe zaanonsowanie na forum.

mój awatar nazywa się machinus, ale nie jestem aktywnym użytkownikiem. najbardziej lubię zwiedzać. oczywiście, jeśli będziecie chcieli wyniki wrzucę na forum. jednocześnie przeprowadzam również to samo badanie w języku angielskim, więc będzie można porównać :)

co prawda badanie trwa nadal i liczę, że uda mi się zgromadzić więcej odpowiedzi, ale już teraz wszystkich, zainteresowanych wynikami ankiety zapraszam na stronę https://www.facebook.com/pages/Second-L ... 4252947663 .

Ostatnio edytowany przez justyna_z_lasu 02 Maj 2012, 23:37, edytowano w sumie 2 razy

Profil E-mail Offline
PostPost został usunięty przez Madelaine 20 Kwi 2012, 08:55.
Powód: post pod postem