Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2011, 17:35 
Dołączenie:
Luty 2011
Cześć! Jestem studentką socjologii – obecnie piszę pracę magisterską na temat Second Life. Chętne osoby do rozmowy na temat Wirtualnego Życia proszę o kontakt. Oczywiście każda rozmowa będzie anonimowa i posłuży mi jedynie do pracy magisterskiej. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez Aspara, 10 Lut 2013, 17:44, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 11 Sie 2011, 18:16 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
nick w SL: Dex Euromat
Zanim zaczniemy do ciebie pisać kilka standardowych pytań:

1. Czy wiesz czym jest Second Life?

2. Czy masz własne konto w SL?

3. O jakie aspekty "wirtualnego życia" Ci chodzi?

Pozdrawiam
DexterianG / Dex Euromat

Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 11 Sie 2011, 21:07 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2011
nick w SL: Konstancja Shoreland
Zwykle w takich wypadkach jest link do ankiety
Zakladam ze skoro cala praca dotyczy SL to odpowiedz na 2 pierwsze pytania brzmi:tak ?

Swoja droga ,zauwazyliscie ze tylu naukowcow sie tu pojawia ,a jeszcze chyba nikt nie podal wynikow swoich badan?/

Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 11 Sie 2011, 21:53 
Dołączenie:
Lipiec 2008
nick w SL: MaxJames Chemistry
Na razie jedna osoba przesyłała wyniki osobom, które były zainteresowane. A tak to rzeczywiście mało kto nas o końcowych wynikach informował.

Ale czy można na takim sobie forum udostępniać wyniki potrzebne w pracy magisterskiej? Można prace magisterską ot tak udostępniać?

Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 12 Sie 2011, 13:52 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
nick w SL: Dex Euromat
Cytuj:
Zakladam ze skoro cala praca dotyczy SL to odpowiedz na 2 pierwsze pytania brzmi:tak ?

A ilu już było dyplomantów, którzy NIE mieli konta w SL i potem się okazywało, że bez własnego doświadczenia SL, wyszły im jakieś bardzo dziwne wyniki.

Cytuj: