Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sie 2010, 16:12 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2010
nick w SL: Luka Button
Witam,
jestem studentem V roku pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno-kulturalnej Uniwersytetu Łódzkiego.
Prowadzone przeze mnie badanie dotyczy zależności pomiędzy kompetencjami społecznymi w świecie wirtualnym i świecie rzeczywistym. Badaniem zdecydowałem objąć się społeczność świata Second Life, gdyż w moim odczuciu stanowi ona modelowy przykład wirtualnej społeczności nowego typu.

ŚREDNI CZAS BADANIA WYNOSI 9-10 minut. Bardzo prosił bym o dokładne czytanie pytań i rzetelne odpowiedzi.

ANKIETA JEST CAŁKOWICIE ANONIMOWA !!!!!

http://moje-ankiety.pl/respond-1250/sec-cOM4c7rL.html

Wszystkim osobom, które zdecydowały się wypełnić niniejszą ankietę serdecznie DZIĘKUJĘ.

W razie pytań i wątpliwości proszę pisać na adres : luka_button@gazeta.pl lub luka18@o2.pl

Ostatnio edytowany przez Luka Button, 22 Sie 2010, 16:53, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2010, 16:16 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
Wszystko pięknie opisane ale brak linku do ankiety. Nie przeszkadzają mi ankiety więc możesz na mnie liczyć ale daj linka. Mam nadzieję że Ci nie usuną tematu jak poprzednią ankietę. :evil:

Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 22 Sie 2010, 16:33 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
nick w SL: Nemesis Igaly
Ale właśnie jest super! Kolejna ankieta, której NIE trzeba wypełniać. Osoby chcące nas ankietować nareszcie się czegoś nauczyły i o to chodzi :mrgreen:

Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sie 2010, 16:38 
Dołączenie:
Lipiec 2010
nick w SL: Bartek Bressig
o jaaaaaa, ale Nem! ją trzeba wypełnić!!! w myślach :D

Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sie 2010, 16:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2010
Mój błąd :) Edytowałem i wszystko jest już OK :D

Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna