Odpowiedz
Autor Wiadomość
Kobieta
PostWysłany: 23 Maj 2010, 21:21 
Dołączenie:
Kwiecień 2008
nick w SL: Amanda
Jestem studentką IV roku Socjologii na Politechnice Śląskiej w Zabrzu i piszę pracę licencjacką na temat wpływu uczestnictwa w wirtualnym świecie na życie codzienne uczestników. Uprzejmie proszę o pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia wypełniając załączoną ankietę. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą służyły wyłącznie do celów naukowych badań przeprowadzonych przeze autora. Bardzo proszę o wyrozumiałość. Poniżej podaje link do ankiety.

http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/779/

link do nowej ankiety

http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/857

Ostatnio edytowany przez Anita, 27 Maj 2010, 21:18, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 23 Maj 2010, 22:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
nick w SL: Madelaine Sautereau
Anita napisał(a):
proszę o pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia wypełniając załączoną ankietę

Czy uczą teraz gdzieś języka polskiego? Naprawdę wypełniasz ankietę prosząc nas o pomoc?

Zrobiłam ją. Tylko dlatego, że jest krótka. Na przyszłość polecam więcej tendencyjnych pytań.
Rozumiem, że praca już dawno napisana, tylko ankieta była potrzebna, żeby uwiarygodnić swoje teorie?

Dlaczego są pytania o leczenie kompleksów, dzielenie się problemami i odreagowanie nieudanego życia, a nie ma ani słowa o dzieleniu się sukcesami i radościami? Dlaczego ZNOWU musimy odpowiadać na pytania o to, jak bardzo życie wirtualne niszczy to prawdziwe?

Nawet nie jestem zła. Jest mi po prostu smutno.

Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 23 Maj 2010, 22:53 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Mad.
tam masz do wybory "INNE". Ja tam wpisalem same radosne rzeczy :-)
Poza tym socjologia na tym polega aby komus wmowic cos tak aby myslal, ze tak mysli. Przeciez socjologowie tylko o procentach prawia

Profil E-mail GGOffline
Kobieta