Odpowiedz

Co najchetniej robisz w SL?
biznes 13%  13%  [21]
eksplorowanie 14%  14%  [23]
RPG 7%  7%  [11]
pomaganie innym 5%  5%  [8]
tworzenie 14%  14%  [22]
zakupy 11%  11%  [18]
życie towarzyskie 29%  29%  [46]
inne 7%  7%  [12]
Razem głosów : 161
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2007, 21:27 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 487
Tak z ciekawosci. Co was przyciaga do SL? Kim tutaj jestescie? Przedsiebiorcą, badaczem, RPG-owcem, helperem, twórcą, zakupoholikiem czy zwierzęciem społecznym? Czy jeszcze kimś innym?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2007, 23:00 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 484
nick w SL: Merlin Janick
Na razie odkrywcą - jestem tu dopiero tydzień. A będę dążył do tego aby mieć jakiś biznes. :lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 09:03 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Każdym po trochu... Szkoda, że na eksplorowanie ostatnio zupełnie nie mam czasu...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 13:35 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
jak dla mnie w wyborze zabraklo jednej waznej odpowiedzi, a mianowicie "opie...obijam sie"


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 14:00 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
ja stoje w niejakim rozkroku pomiedzy odpowiedzia - co robisz, a co chcialbys robic? bo to nie zawsze sie pokrywa:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 15:11 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 484
nick w SL: Merlin Janick
WoodPaker napisał(a):
jak dla mnie w wyborze zabraklo jednej waznej odpowiedzi, a mianowicie "opie...obijam sie"


A to tutaj też się da??? :lol: Nie wytrzymałbym, zawsze muszę gdzieś z ciekawości skoczyć. :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 16:52 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Da sie, da :)
Kwestia gustu i umiejetnosci :) Widzisz Jaglarz, dzieki forum dowiedziales sie kolejnej ciekawej rzeczy o SL.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 17:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 487
Wood, to jest "Inne" :) Ale fakt, niektórych przyciąga to, że w SL, w przeciwieństwie do innych gier, można nic nie robić. Tylko że to jest bardzo trudne... ;-)

Jacek, dlaczego w SL robisz nie to, co chcesz? Rozumiem w RL, praca, obowiazki, rodzina - ale w SL?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 17:17 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Moja droga. Dla chcacego nic trudnego, a zawsze czegos nowego mozna sie nauczyc :P. Ja sie wszedzie obihjam bo tak mi najwygodniej. Wazne by zyc :) bo taki jest cel kazdego zycia :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 17:56 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Wood lze jak najety! Sam widzialem jak poleruje swoja knajpe po nocach, wloczy sie niczym sutener po calych nocach sciagajac niewinne istoty na jakies orgie spadochronowe! Innych czynnosci nnie bede wymienial bo czytaja nas tez niepelnoletni.
Jutyldo - robie to co chce w SL, ale tez troche tytaj pracuje. Praca jest zabawa jakich malo, ale zdazaja sie tez ciezsze chwile, gdy np o 3 w nocy odbieram telefon i jakis dyszacy meski glos mi krzyczy do sluchawki - "panie Shuftan, chociaz 200 ls zanim przelew dojdzie, chociaz 200... musze zaplacic czynsz!!" :-)


Ostatnio edytowany przez Jacek, 07 Paź 2007, 19:12, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2007, 19:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
A ja nie! Chyba jestem pracoholiczką...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2007, 01:26 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Jacek napisał(a):
Wood lze jak najety!

Powiedzialbym Ci cos brzydkiego ale jak sam zauwazyles
Cytuj:
czytaja nas tez niepelnoletni.

Niestety obijac tez mi sie zdarza. Zlwaszcza ostatnimi czasami nie staram sie za bardzo...No co zrobic. Mam duuuuuuuuzo na glowie. Albo jeszcze wiecej wiec sie obijam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2007, 08:37 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 40
nick w SL: Saba Horan
Zakupoholizm. Przyznaję się otwarcie. :oops:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2007, 08:49 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 539
nick w SL: Kaldimir Dagger
a ja odpowiem tak: sprzątam, gotuję, buduję, psuję... Wszystko co mnie tam napotka :-P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2007, 17:05 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Ja im więcej mam do zrobienia, tym więcej znajduję pretekstów by tego nie robić :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Paź 2007, 13:11 
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 40
A ja przedewszystkim 3 rzeczy robie w SL :

I - Buduję, to najważniejsze, zazwyczaj dla relaxu :mrgreen:
II - Pomagam innym, jak tylko mam chwilkę wskakuję w rolę Helpera i pomagam.
III - Biznes, to uwielbiam równie jak budowanie, biznes is jazzy :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Paź 2007, 19:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 10
nick w SL: Naughty Furse
Najczęściej zakupy, spotkania towarzyskie i zarabianie;) Lub spotkania połączone z zarabianiem..


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Paź 2007, 20:32 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 24
nick w SL: Bodzio Beattie
Robie wiele ale bardzo lubię budować.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sty 2008, 00:49 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 32
nick w SL: Krzysztof Donardson
Oto mój rozkład zajęć w Second Life i Real Life na sobotę:
8:50-9 Poranna toaleta i śniadanie
9:00-12:00 Zwiedzanie SL
12 - 13 Obiad, toaleta
13-20 Zwiedzanie SL
20:00-20:05 Przerwa na toaletę
20:05-23 Zwiedzanie SL
23:00-23:10 Kolejne zaliczenie kibla
23:10-23:59 Zasypianie w fotelu i wymyślanie "Jakby tu wysadzić ten głupi sklepik za rogiem" :mrgreen:
23:59:00-23:59:59 Ostatni kibelek ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sty 2008, 17:59 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 736
nick w SL: Beyonce Weatherwax
Buduje sobie swoją ville
tworze ciuszki, włoski, i skiny
zwiedzam i poznaje ludzi
ale nie zapominam o realnym życiu


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sty 2008, 21:25 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 8
Pewnie jak większośc lubie zmieniać ubrania..niesamowite pole dla wyobraźni...bywam tez na organizowanych imprezach.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sty 2008, 21:55 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 36
nick w SL: Fithvael Morgath
Biegam po ulicach bez ubrania z penisem przyczepionym do czoła! ^^

A na poważnie - aktualnie, najczęściej campię. Do osiągnięcia mojego najbliższego celu brakuje mi jeszcze około tysiąca lindenów, więc zapewne przez najbliższy tydzień będzie to nadal moje główne zajęcie...
Oprócz tego, oczywiście imprezy (jeśli akurat na jakąś trafię) i poznawanie nowych ludzi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Sty 2008, 11:37 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 34
nick w SL: Agneskate Martinek
Zwiedzanie, tworzenie oraz.. zakupy.. :P Ale przede wszystkim spędzanie czasu ze znajomymi. :D A i pomaganie innym również. Zawsze to poprawia samopoczucie. :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Sty 2008, 14:32 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Zgadzam się co do pomagania innym. Szczególnie sąsiadom za free. Choć za odpłatą równie fajnie.... :-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sty 2008, 17:06 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 104
nick w SL: Bodeha Zapedzki
Ja uwielbiam camping , lubie poprostu ryzyko i ten dreszczyk emocji .To jest istota sl , nie moge sie poprostu oderwac.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sty 2008, 17:17 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2008
Posty: 11
nick w SL: Shinichiro Ishnoo
Dla mnie najlepsze są koncerty On-S'Live ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2008, 10:07 
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 520
nick w SL: Caliope01 Magne
na pierwszym miejscu znajduja sie spotkania ze znajomymi
drugie to zakupy
trzecie to zakupy
czwarte ostatnio jestem studentka i ucze sie budowac
piatek zwiedzanie
szóste zakupy
siódme poznawanie nowych ludzi
ósme - jesli wiem to pomoge
dziewiąte - w trakcie realizacji - chce sie nauczyc robic rzeczy-jesli miałby ktos troszke czasu i ochoty zeby mnie pouczyc,to bede wdzieczna,czekam na im
dziesiąte zakupy
jedenaste imprezki jakies
:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2008, 10:19 
Dołączenie:
Styczeń 2008
Posty: 8
nick w SL: Rafal Stoop
wchodze na wyspe BIS


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Mar 2008, 12:30 
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 317
nick w SL: Christoff Maruti
Póki co zwiedzam i uczę się interfejsu, ale zaraz po świętach zacznę moje drugie życie na poważnie - zakupy, spotkania towarzyskie itd. Chciałbym tez w przyszłości jakiś biznes uruchomić.

Pozdrawiam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Mar 2008, 09:29 
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 93
Zycie towarzyskie i pomaganie innym.Jeszcze imprezuje w CP,robie zakupy itp. :-)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso