Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2011, 14:51 
Dołączenie:
Maj 2011
Witam serdecznie!
Jestem nowy w Second Life i mam pewien problem. Otóż po kilku minutach spędzonych w grze moja postać przestaje chodzić (nie reaguje). Można tylko obracać kamerą. Za chwilę pokazuje się komunikat "Nastąpiło wylogowanie z Second Life. Ten region może mieć problemy. Sprawdź połączenie z Internetem". Czy wina musi leżeć po stronie mojego Internetu? Czy może coś może być nie tak w ustawieniach?
Z góry dziękuję za pomoc :)

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2011, 14:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
nick w SL: Artemida Charisma
Polecam lekturę działu poradniki lub tej strony

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2011, 15:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
nick w SL: Jacek Shuftan
Czy laczysz sie przez router? Jesli tak, to prawdopodobnie przyczyna lezy wlasnie w nim. Podlacz sie bezposrednio do netu ( bez routera) i sprawdz czy problem zniknie. Bedziesz wtedy wiedzial w czym jest problem i przyjdzie pora by pobawic sie ustawieniami routera.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2011, 15:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
nick w SL: Madelaine Sautereau
MohitoPl napisał(a):
Czy wina musi leżeć po stronie mojego Internetu? Czy może coś może być nie tak w ustawieniach?

A ja proponuję podanie nieco informacji o łączu i komputerze. Szklane kule gdzieś nam się zapodziały.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2011, 15:26 
Dołączenie:
Maj 2011
Cytuj:
Polecam lekturę działu poradniki lub tej strony
Dzięki, ale tę lekturę mam już za sobą. Chyba że jestem ślepy i coś pominąłem :)

Cytuj:
Czy laczysz sie przez router?
Sprawa jest o tyle skomplikowana, że mam radiówkę - kilka mieszkań do jednej anteny. Internet rozdziela się akurat u sąsiadów, także w moich warunkach bardziej bezpośrednio połączyć się nie mogę.