Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 11:52 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Hej :)

Być może pojawił się wcześniej podobny problem tutaj (choć nie zauważyłam). No i pisałam to samo na blogu Mad.
Otóż, moim wielkim problemem jest logowanie. Od wczoraj próbuję się zalogować i wiecznie wyskakuje mi, że za 5 minut mogę wejść na sl. Po tym czasie za kolejne 5 minut, potem znowu i tak w kółko. Raz po kilkudziesięciu próbach i przerwach wczoraj udało mi się wejść, ale w końcu musiałam się zbierać i oczywiście się wylogowałam. Potem już ani razu nie udało mi się, wiecznie ten samo problem.

Od razu mówię:
- nie mam bana, nic na to nie wskazuje, normalnie się loguje na stronce i tam wszystko jest OK (również nie dostałam żadnego maila)
- sprawdzałam na wszystkich komputerach w domu
- wpisywałam milion razy od nowa imię, nazwisko i hasło
- inne moje konta się logują
- koleżance próbującej zalogować się na moje konto, mieszkającej w innym mieście też to samo wyskoczyło.

Bardzo proszę o pomoc :/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 12:08 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Z podanych objawow mozna wnioskowac ze masz cos skopane w koncie. Jedynym wyjsciem jest Ticket do LL.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 12:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Sprawdź jeszcze, czy na pewno jesteś off line. TU był podobny problem.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 13:00 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Madelaine napisał(a):
Sprawdź jeszcze, czy na pewno jesteś off line. TU był podobny problem.


No właśnie zauważyłam przed chwilą będąc na innym koncie, że to "zablokowane" konto jest online! Czyli jednym jedynym wyjściem jest ticket? A gdzie można go napisać (a tak na marginesie, to można go pisać po polsku?:P)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 13:05 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Można pisać po polsku.
Wiesz, gdzie jesteś? Czasami wystarczy tylko IM do właściciela ziemi i restart regionu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 13:14 
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 160
nick w SL: Zalozmy ze juz mnie tam nie ma.
kiedys mialem to samo... avatar mi znieruchomial, wieczne 5 minut odczekiwania. zalogowalem sie na alta, poszukalem siebie w miejsach w ktorych bylem ostatnim razem, znalazlem. siedzial, nie ruszal sie.
restart regionu pomogl.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 13:31 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 284
Mój kiedyś przez dwa tygodnie pływał na motorówce w jakimś sklepie. A jego właściciel pisał do mnie coraz bardziej rozpaczliwe mejle, żebym się wynosił.
W tym czasie też miałem ogromne trudności z zalogowaniem, choć czasami mi się udawało. Sobowtór zniknął, gdy tylko znalazłem się na simie, po którym pływał ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 14:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Lev, po prostu dosłownie musiałeś dojść do siebie ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 14:51 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Madelaine napisał(a):
Można pisać po polsku.
Wiesz, gdzie jesteś? Czasami wystarczy tylko IM do właściciela ziemi i restart regionu.


Tak, kojarzę gdzie jestem :D Tylko muszę się upewnić kto jest właścicielem ziemi. Dzięki, oby pomogło ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 20:29 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Ehh.... chyba już nigdy więcej nie wejdę na SL. To chyba koniec. Napisałam tego ticketa, a oni od razu odpisali, choć to na pewno szablon, bo koleżance to samo napisali, mimo odmienności jej problemu. Proszę bardzo, mogę tą wiadomość od "dobrych" LL skopiować. Widocznie pomoc jest dostępna tylko dla tych, którzy im płacą. A pech trafił, że mnie dopadł problem, który mogą tylko oni rozwiązać, ale skoro jestem na tyle normalna, żeby nie płacić za grę online, to nie otrzymam pomocy. Trudno... Żegnajcie :)

Hello!

Thank you for submitting a ticket through the Second Life Support Portal.

Unfortunately, the ticket type you requested is not available to Residents with Basic accounts or Guest access. We wish we could offer full support to Basic account holders and Guests, but there are just too many of you and too few of us. We apologize for the inconvenience.

We do offer support to Basic accounts and Guests on a variety of topics. Please see our Tickets for Basic and Guest accounts (https://support.secondlife.com/ics/supp ... ionID=5099) article in the Knowledge Base for details. If you need support in one of the eligible topics, please resubmit your ticket with Special Questions - Basic account or Guest Login as your selected ticket type.

If you need help on a topic not covered by your account type, you may find the answers you seek among your fellow Residents. Post your question to Second Life Answers (https://blogs.secondlife.com/community/answers) and you could get an answer from an obliging Resident in a matter of minutes. The searchable Knowledge Base and Second Life Wiki are brimming with information that might prove helpful as well.

Want to simply get in touch with a member of our support team? Sign up for a Premium account (https://secure-web40.secondlife.com/my/ ... ership.php)! In addition to enhanced support (including Live Chat), you'll be able to buy land on the mainland and receive a weekly stipend, or Premium subscribers(http://wiki.secondlife.com/wiki/Linden_ ... membership) without mainland holdings are also eligible to move into a Linden Home at no additional cost.

Regards,
Customer Support
Linden Lab

Thanks!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 20:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
No dobrze, basic nie basic, ale co z restartem regionu?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 21:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 260
nick w SL: Anka Sporg
Hej

Pewna osoba też miała podobne problemy. Pomogło zalogowanie się z innego komputera.

pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 21:18 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
Posty: 279
Pisał wcześniej że koleżanka się logowała z innego miasta.

Co do supportu to odpowiadają każdemu bez względu na rodzaj konta. Jak piszesz bilet wybierz Special Questions - Basic Account or Guest login. Wystarczy napisać po polsku. Ale w odpowiedzi masz podane wskazówki aby poszukać czy nie było już poruszanego problemu na bloguSL lub u znajomych. Powyżej podano Ci aby skorzystać z opcji restartu regionu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 21:58 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Restart regionu był i nic nie dał. Zwłaszcza, że nie ma mojego avka fizycznie w miejscu kiedy się ostatnio wylogowałam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 22:05 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Ja mam w zwyczaju ignorować informację typu "Możesz się zalogować za 5 minut", tylko próbuję od razu. Jeszcze nie miałem problemów z tego powodu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Kwi 2010, 22:37 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
W pierwszym poście napisano wyraźnie:

Cytuj:
wiecznie wyskakuje mi, że za 5 minut mogę wejść na sl. Po tym czasie za kolejne 5 minut, potem znowu i tak w kółko. Raz po kilkudziesięciu próbach i przerwach wczoraj udało mi się wejść, ale w końcu musiałam się zbierać i oczywiście się wylogowałam. Potem już ani razu nie udało mi się, wiecznie ten samo problem.


Aha, konto Elyon zostało odblokowane i wszystko jest w porządku.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Kwi 2010, 05:36 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Inaczej: kiedy otrzymuję komunikat, w przeciwieństwie do DoubleAlex, NIE czekam, aż 5 minut upłynie. Czyli robię inaczej, niż jest w pierwszym poście napisane.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Kwi 2010, 14:59 
Dołączenie:
Kwiecień 2010
Posty: 7
nick w SL: Elyon Boucher
Tak, dzięki Mad, z moim kontem już ok :D piotrekn, jak można nie czekać 5 minut? O_o nie rozumiem. Jak ignorować. Z reguły jak mi się coś takiego dzieje, to dalej pisze, że mam czekać. Ale z reguły po tych 5 minutach mogę wejść.
Ale z resztą nie pomagasz mi informacją co ty sobie tam robisz ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Kwi 2010, 18:58 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Miałem na myśli, ze można zawsze spróbować od razu się zalogować po zobaczeniu komunikatu i zazwyczaj to działa. Jeśli coś jest na rzeczy, otrzymasz taki sam komunikat.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso