Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 10 Mar 2010, 13:59 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 9
Czes napisał(a):
A tak miało być:


8-) 8-)



Nie wierz przecież że tak jak w innych reklamach to był ,, chwyt marketingowy!''


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Mar 2010, 16:43 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 497
nick w SL: Ayumi Cassini
Pytanie retoryczne: wy wiecie, że to jest fake? :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Mar 2010, 17:24 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 65
nick w SL: Ogotay Slade
Ayu, fonetycznie czy faktycznie? ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 09:24 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Takie rzeczy już można oglądać w czasie rzeczywistym... Testowałam u siebie działa całkiem dobrze. Gdzie pytam się jest Linden Lab ze swoim kwadratowym światem? ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 11:26 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1716
nick w SL: Llorando Runo
Muszę przyznać iż bardzo szybki renderer. Tyle że LL zapewne wymaga od swoich informatyków kompatybilności wstecz, więc ci zamiast stworzyć coś nowego i dobrego to babrają się w starym kodzie, a w nim zmiana interface to już wielki sukces zapewne... Dodanie podskakujących cycków w następnej wersji zasługiwać będzie pewnie na zmianę wersji do 3.0 ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 11:57 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
Jest takie, znane wszystkim powiedzenie: chcesz zmienić świat, zacznij od siebie.
W kwestii wydajności SL owe porzekadło również pasuje idealnie. Wystarczy przełączyć widok na tryb Mouselook i zwrócić uwagę jak wiele przybyło nam FPSów. Każdy szybko zauważy, że zysk w tym przypadku podyktowany jest jedynie nieobecnością naszego avatara na ekranie, a cała reszta drugiego świata wygląda tak samo. W następstwie wniosek jest już prosty; upiększając swoje alter ego powodujemy drastyczny spadek wydajności a co za tym idzie zadowolenia ze środowiska, w którym owe ego się znajduje ; )

To tylko przykład, dowód na to ze nasza ingerencja nie pozostaje bez echa, tego niechcianego echa. Notabene taką sytuację mamy w RL z tym że SLowy spadek wydajności przekłada się na RLowe zanieczyszczenie środowiska - może dla niektórych to zbyt wielki skrót myślowy ale nie będę tego rozwijał.

Generalnie zgadzam się z Nemesis, SL zdecydowanie zasługuje na całkiem nowy engine renderujący. O czym Ayumi siedząca obok nie raz miała okazję się przekonać jak tylko mnie tchnęło żeby wspomnieć jak bardzo ciąży mi wygląd SL. Przeważnie jest to początkiem tej samej dyskusji, gdzie mówię: "Ayu ale zobacz choćby na Crysis - tam jest jeszcze więcej wierzchołków niż jakakolwiek wyspa w SL jest w stanie pomieścić, dynamiczne cienie niepsująca się przezroczystość na obiektach...". Ayumi rzuca na mnie wymowne spojrzenie "litości, not again!" ale i tak zaczyna sie dysputa, podczas której zgadzamy się w 99%. Oboje wiemy o tym jaki wpływ na wygląd SL mają rezydenci - ich prace/produkty, choć często bardzo piękne nie były robione z myślą o jakiejkolwiek optymalizacji - co w grach jest rzeczą normalną. Tekstury w dużych rozdzielczościach skutecznie potrafią pochłonąć pamięć każdej dostępnej na rynku karty graficznej. Dodatkowo dużym spowalniaczem SL jest warstwa sieciowa - protokół jaki jest taki jest - mógłby być lepszy. Wiemy też o tym, że naleciałości i kompatybilność wstecz jest tu kulą u nogi.
Skoro to wszystko wiemy to dlaczego dyskutujemy? Ponieważ Ayumi te argumenty wystarczają by pogodzić się z Second Rzeczywistością, a ja wiedząc że mogłoby być lepiej oczekuję tego : )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 12:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Jestem zupelnym laikiem, wiec zapytam specjalistow.
Czy wprowadzenie calkiem nowego kodu pozostawi bez zmian caly swiat SL?
Mysle sobie tak - jesli zbudowalem samochod na starym kodzie i ma on 134 000 polygonow, (czy czegos tam) i LL wprowadzi nowy kod, to chyba tych polygonow w samochodziku nie przybedzie, bo skad?
Czy tylko nowo zbudowane obiekty beda wygladaly lepiej? Czy moze - nie daj boze - wszystko treba bedzie budowac od nowa?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 12:34 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
LL nie zdecyduje się na całkowitą zmianę 'architektury' świata (wariant: wszystko trzeba robić od nowa) z prostej przyczyny - byłby to już zupełnie nowy projekt, więc musieliby się liczyć ze stratą większości tego co do tej pory wypracowali. Dlatego pozostaje opcja: lepsze będą rzeczy nowe, a stare z czasem zostaną wyparte przez te nowe. Tak jak to ma wciąż miejsce w przypadku techniki sculpt. Póki tego nie było, meble były kanciaste lub nazbyt primaste, teraz kilka sculptów załatwia sprawę ładnego wyglądu i oszczędności primów.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 12:44 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Zarówno usunięcie niepotrzebnych polygonów jak i optymalizacja tekstur jeszcze z poziomu serwera(przecież informacje są trzymane na serwerach LL, wystarczy sprawdzić rozdzielczość i do klienta przesłać wersję zoptymalizowaną) poprawiły by wydajność o 100-200% w wariancie pesymistycznym.

Tymczasem wyszła nowa beta i nie chcę zapeszyć, ale pierwsze testy wykazały, że jest tylko troszkę wolniejsza od starego klienta. Zobaczę jak potestuję dokładniej.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 14:24 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
Myślę, że poprawność polityczna nie pozwala im na jakąkolwiek ingerencję w nasze dzieła. Z czym się w zupełności zgadzam, bo nie chciałbym walczyć z optymalizacją na teksturze zwykłej lub sculpt, która w widoczny sposób mogłaby zmienić moja pracę. Wystarczające powinno być obecne uniemożliwienie przenoszenia do SL tekstur większych niż 1024x1024.
Ujął bym to tak: niestety dano nam możliwość i swobodę do używania tak wielkich tekstur i fakt ten jest nadużywany, bo kto by tam chciał płacić całe 10L$ za upload tekstury 64x64 ; )

P.S. ok 64x64 to przesada z mojej strony ale 265x256 jest zupełnie rozsądnym rozmiarem do zaspokojenia większej części potrzeb w SL.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 14:35 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Myślę, że suwaczek opisany - jakość tekstur z opcjami - niska, średnia, wysoka zadowoliłby każdego
sql napisał(a):
P.S. ok 64x64 to przesada z mojej strony ale 265x256 jest zupełnie rozsądnym rozmiarem do zaspokojenia większej części potrzeb w SL.
Oj nie. 512x512 w większości przypadków to minimum.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 15:43 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
Zasadniczo jeśli:

Cytuj:
512x512 w większości przypadków to minimum


w takim wypadku nie ma mowy o:

Cytuj:
wystarczy sprawdzić rozdzielczość i do klienta przesłać wersję zoptymalizowaną) poprawiły by wydajność o 100-200%


Niestety w kwestii tekstur możemy jedynie spekulować w okół priorytetów. Osiągniemy wysoką wydajność kosztem niskiej jakości i odwrotnie, chyba ze ktoś wpadnie na przełomowy pomysł i odmieni wszystko : )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 15:56 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Przekonwertowanie tekstury 1024x1024 do 512x512 to dla karty graficznej chwilka, podobnie jak zmiana jakości dla jpg z kompresją stratną z 85 np do 30 :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 16:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 840
nick w SL: Darnok Quar
do chwilki chwilka i robi sie milka
nieeee, mila to nie jednostka czasu
a tak by pasowało...
:(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 16:04 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Można też zrobić to na serwerze SL. Było by nawet lepiej, bo bardziej skompresowana tekstura szybciej zostanie przesłana.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 16:28 
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 59
nick w SL: Sql Miles
Cytuj:
Można też zrobić to na serwerze SL. Było by nawet lepiej, bo bardziej skompresowana tekstura szybciej zostanie przesłana.

To już jest, obecnie tekstury już podczas uploadu na serwer są u nas kompresowane do formatu jp2 i dodatkowo szyfrowane. W ten sposób są przechowywane i wysyłane do każdego, rozkodowywane i zamieniane na bitmapę, która trafia do pamięci karty graficznej zajmując kilkunastokrotnie więcej niż plik ściągnięty przez nas z serwera SL. I tu właśnie leży pies pogrzebany.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Mar 2010, 16:30 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Tyle, że serwery już kuleją :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 13:59 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
A ja mam jedno pytanie. Jak w nowym viewerze gdy w grupie tworzy się notkę, dodać attach ? Próbowałem przeciągać, kopiować i wklejać i zupełnie nic. Ani LM ani notecardy, ani textury. Wie ktoś coś więcej w tym temacie ? :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 14:11 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 260
nick w SL: Anka Sporg
Hej

Otwierasz nowe okno ( my inventory -> plik -> nowe okno) i wtedy możesz śmiało przeciągać.

Pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 14:19 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
Dzięki wielkie :) Muszę głębiej poszperać w nowym viewerze.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 15:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Zmienił się skrót do otwierania Advanced i po reinstalacji nie mogę go sobie przypomnieć... Ktoś pamięta?


Profil E-mail Offline
PostPost został usunięty przez Madelaine 20 Mar 2010, 16:05.
Powód: post nie wnoszący niczego do tematu
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 16:49 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 260
nick w SL: Anka Sporg
Hej

Advanced - ctrl + alt +d (odkąd pamiętam tak było)
To drugie (w polskiej wersji określone jako "postęp") - ctrl + alt +q

pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2010, 16:59 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Fakt, coś mi się ubzdurało, że się zmieniło. Spasiba.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Mar 2010, 11:39 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 9


Jestem Ciekaw czy LL zacznie pracować z urządzeniem Project Natal, premiera dopiero w listopadzie tego roku, będzie można go podłączyć do X360 jak i do PCeta, fajnie byłoby gdyby twój alt naśladował wszystkie twoje ruchy ciała tak jak jest pokazane na filmiku do tego Video okulary z czujnikiem ruchu (ruszasz głową w lewo, avatar również) Matrix stałby się faktem dokonanym, jestem ciekaw czy po premierze Natala LL doda funkcje " Natal On - OF" Sprzęt będzie kosztował ok. 350 zł


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Mar 2010, 11:58 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 840
nick w SL: Darnok Quar
:)
no to gra na kompie to będzie samo zdrowie i gimnastyka
tylko zadyszki bedzie mozna dostac
wiec napewno, mozliwosc przejecia przez autopilota tez bedzie
:D
jak sie dostanie do sl, to przestana schody lekkomyślnie w domkach stawiać
pozatym wrodzona gracja ruchow sie wyda
brrrr


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Mar 2010, 12:57 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 9
Parę dni po premierze kupuje to cacko:) X360 mam już dawno oj gry staną się znacznie ciekawsze:)



Wątpie też by LL dogoniło wirtualny świat Sonego, PS3 Home wyszedł nie dawno z rok temu a wyprzedza o przynajmniej kilka lat i przyspiesza z technologią bardzo szybko. Dla porównania SL stoi w miejscu tylko użytkownicy SL`a przyśpieszają z pomysłami obiektów czy scluptów. Tylko szkoda że PS3 Home można tylko grać tylko na Playstation 3 (oczywiście za darmo), Każdy już po zarejestrowaniu się na PS3 ma własny dom który też może modyfikować przeróżne sposoby.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Mar 2010, 14:16 
Dołączenie:
Luty 2009
Posty: 221
Wszystko pięknie, tylko moc konsoli playstation 3 dorównuje mocy dobrego komputera PC, twórcy home nie muszą też troszczyć się o tysiące uploadów, systemy budowania, systemy zarządzania wirtualna walutą, nie muszą się martwic czy home będzie działało na niezliczonej ilości konfiguracji sprzętowych, na różnych systemach, o to że zdzisiek chce sobie postawić stacje kosmiczną a zosia domek dla lalek...itd


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Mar 2010, 23:00 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 229
nick w SL: Ando Karu
@Ayu: Znalazłem sposób na powiększenie chat bara:

133 <--obrazek

A Hide selected jest w Advanced > Highlightning and Visibility.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Mar 2010, 23:19 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 497
nick w SL: Ayumi Cassini
Też już znalazłam te tweaki i wiem jak powiększyć pasek... ale przestałam używać Viewera 2.0 :lol: Wchodzę na niego tylko od czasu do czasu, ale Hide Selected może się przydać. Dzięki!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Mar 2010, 00:44 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jak nie zapomnę, to skorzystam z tego sposobu. Ale ten 2.0 to i tak wymaga dodatkowej nauki obsługi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Mar 2010, 02:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 229
nick w SL: Ando Karu
Dla ciekawskich, tweaki tu: LINK

Btw, wersji 2.0 (i ładnej ikonki) doczekał się też Snowglobe.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Mar 2010, 08:44 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
Ja wolę poczekać na Emeralda ; )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Mar 2010, 09:21 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 284
Połączenie znanych niedoskonałości Emeralda z niedoskonałościami 2.0 to już będzie naprawdę straszne :-D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Mar 2010, 23:04 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
Lev, ja nie chcę znów zaczynać dyskusji o plusach i minusach Emeralda :P Ale ok rozumiem :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 22:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 412
nick w SL: Blanca Carter
Nie wiem jak Wy - ale ja podchodze i podchodze i ...nie moge (dojsc;))!!
Trzeba bedzie sie jakos przyzwyczac do 2.0, ale poki co ..niechec i panika:(
Niby sie zgadza z opisami-strona internetowa, ale po co? po co az tak? mozliwe,ze to kwestia przyzwyczajenia, ale na razie wszystko wydaje sie 10 razy bardziej skomplikowane !
i nie przeklada sie (ten stopien skomplikowania) nijak na korzysci...God damn it!! YYY znaczy Allah damn it!!!:p


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 23:24 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 328
nick w SL: Ankh Boa
Strasznie mnie wkurza i nie mogę do tego przywyknąć, że za każdym razem, kiedy chce się coś powiedzieć, trzeba kliknąć w pasek czatu. Idiotyzm powodujący, że ten "rewelacyjny" nowy klient to po prostu bubel.
Myślę, że będę ignorował ten nowy viewer dopóki będzie to możliwe, a potem zacznę używać Emeralda :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 00:09 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Mnie też chat irytuje pod tym względem. Ogólnie Viewer wymaga dopracowania - solidnego.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 00:30 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 497
nick w SL: Ayumi Cassini
Ankh napisał(a):
Strasznie mnie wkurza i nie mogę do tego przywyknąć, że za każdym razem, kiedy chce się coś powiedzieć, trzeba kliknąć w pasek czatu.

Też tak myślałam, ale potem odkryłam, że wystarczy wcisnąć Enter :) Ale i tak używam mojego ulubionego, klasycznego viewera, gdzie wszystko jest tam gdzie powinno być.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 14:39 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 100
SL 2.0 jak dla mnie wygrywa. Moze wyglad dziki ale po jednym dniu idzie sie przyzwyczaic. A co wazne dla mnie, nie mam problemow juz teksturami na ava i nie mam wogole crashow (podczas wylogowywania mialem prawie zawsze)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Kwi 2010, 22:23 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 291
nick w SL: Janusz Rau
Też się muszę dołożyć do opinni viewera 2.0.
Mnie rozwala opcja z netem.
Wreszcie normalną telewizję można oglądać.
Ogromne możliwości.
Poza tym doszły mnie słuchy, że translator będzie w tej wersji.
Dlatego już przewalczyłem problemy z budowaniem i podobnymi zmianami.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Kwi 2010, 23:43 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 260
nick w SL: Anka Sporg
Hej

Szkoda tylko, że podczas oglądania telewizji na kliencie 2.0 mam pokaz slajdów. Przestoje po 2 sekundy. Koszmar.
Kiedy na snowglobe na wersji 1.3.2 (tak, wersja "poprzedniej" generacji a obsługuje flashe) SL działa bez przycinek podczas oglądania tego samego video.

pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Kwi 2010, 09:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 291
nick w SL: Janusz Rau
Po kilkunastu dniach powracam do wersji 1.23.5
Rzeczywiście nie jest dopracowana. Teraz odczuwam różnice.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Maj 2010, 17:26 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Pojawiła się alfa nowego Emeralda - Emerald Viewer 1.3.2 (1839) zawierającego nowości z SL 2.x.
Na razie najbardziej znaczącą zmianą jest wyraźny wzrost szybkości logowania i rezowania. Jeżeli będziecie instalować, nie nadpiszcie sobie go na starszą wersję (najlepiej instalować w osobnym folderze np. alpha).


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 13:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
W wersji SL 2.1 mają zostać zaimplementowane multi layers i multi attachement points, czyli na jedną warstwę będzie można nałożyć kilka ciuszków, a do jednej części ciała przyczepić wiele dodatków (kilka pierścionków na jednej dłoni, czy pasków).

Więcej informacji (KLIK)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 13:04 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
to bardzo dobrze z tymi ubraniami. Mam do awatara skórkę, która jest wykonana na warstwie ubraniowej, więc nawet nie mogę zobaczyć, jak to wygląda, bo od razu mnie z regionu ludzie przeganiać zaczną.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 13:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6357
nick w SL: Madelaine Sautereau
Morrigan napisał(a):
będzie można nałożyć kilka ciuszków, a do jednej części ciała przyczepić wiele dodatków (kilka pierścionków na jednej dłoni, czy pasków).

I przyjdzie mi zrezygnować z reszty imprez masowych. Każda się skończy zanim cokolwiek zobaczę i będę mogła zrobić chociaż krok 8)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 16:28 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Mam nadzieję, że jednocześnie popracują nad tym, żeby nie zabijało użytkowników :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 16:29 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Morrigan napisał(a):
(...) a do jednej części ciała przyczepić wiele dodatków (kilka pierścionków na jednej dłoni, czy pasków).

To już od dawna jest w Emeraldzie, tzn podwójne sloty. Wadą jest natomiast to, że poprawnie widzą to jedynie osoby, które również maja Emeralda. A więc prawdopodobnie tak samo będzie z multilayerami w 2.1 - zobaczymy soporo golasów, przekonanych, że się ubrali.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 16:30 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Może Polacy jakiś mega wydajny serwer Lindenom zapodadzą i będziemy sobie mega imprezy tam urządzać? I tylko płacić Lindenom za połączenie z serwerem.



Wiem, ryzykowny pomysł. Ale skoro Lindeni takie rzeczy chcą wprowadzić, to coś w zamian musi być, np. lepszy serwer, który to wytrzyma.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 22:11 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Nem napisał(a):
To już od dawna jest w Emeraldzie, tzn podwójne sloty. Wadą jest natomiast to, że poprawnie widzą to jedynie osoby, które również maja Emeralda.


Tak, wiem. Ale jeśli zaimplementują to LL, to prędzej czy później, zobaczą wszyscy...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Maj 2010, 23:02 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Oby tylko interface w 2.0 był nieco zmieniony do wersji wcześniejszej, bo naprawdę się idzie czasem pogubić. Z listy znajomych jedną osobę usuwałem z 5 minut, bo znaleźć nie mogłem listy, a potem ikonki usuwania. O LMach nie wspominając.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Maj 2010, 01:58 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
Morrigan napisał(a):
czyli na jedną warstwę będzie można nałożyć kilka ciuszków, a do jednej części ciała przyczepić wiele dodatków (kilka pierścionków na jednej dłoni, czy pasków).

I dopiero teraz na to wpadli...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Maj 2010, 21:47 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 291
nick w SL: Janusz Rau
A wiecie, jak włączyć duży dystans kamery w Emeraldzie? Zainstalowałem tą alfę i mam ograniczenie. A pamiętam, że gdzieś to było.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Maj 2010, 11:56 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Pav napisał(a):
I dopiero teraz na to wpadli...


Pavlo, nie o to chodzi, że trudno na to wpaść. Jeśli potrafisz to zaimplementować tak, żeby nie sprawiło po drodze problemów, prosimy o podzielenie się tą wiedzą z nami i LL przy okazji.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Maj 2010, 12:48 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3211
nick w SL: Nemesis Igaly
Jarmusch napisał(a):
A wiecie, jak włączyć duży dystans kamery w Emeraldzie? Zainstalowałem tą alfę i mam ograniczenie. A pamiętam, że gdzieś to było.

Owszem, w advanced, niestety na razie nie działa. Zresztą jak sporo innych rzeczy jak to w alfie. Zauważyłam też problemy z kolorami (złota biżuteria jest miejscami zielona :!: )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2010, 09:38 
Dołączenie:
Marzec 2010
Posty: 688
nick w SL: Pavlo Boucher
Morrigan napisał(a):
Pav napisał(a):
I dopiero teraz na to wpadli...


Pavlo, nie o to chodzi, że trudno na to wpaść. Jeśli potrafisz to zaimplementować tak, żeby nie sprawiło po drodze problemów, prosimy o podzielenie się tą wiedzą z nami i LL przy okazji.


No dobra, może też nie powinienem się odzywać, bo nie znam się na tym, masz rację. Ciekawi mnie tylko jak długo nad tym pracowali.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso