Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 09:56 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 484
nick w SL: Merlin Janick
"Według analizy przeprowadzonej przez Gadget Zone, jedna z popularniejszych gier online dogorywa.
Pamiętacie jeszcze Second Life? Jakieś dwa lata temu wszystkie media podniecały się wirtualnym życiem w grze Second Life. Tysiące ludzi wybierało wirtualne życie, zarabiało i bawiło się w nim. Z czasem w Second Life pojawiło się także mnóstwo firm i korporacji, które doszły do wniosku, że to dobre miejsce na promocję. Ale to już przeszłość. Najpierw były sprawy procesy sądowe o szerzenie dziecięcej pornografii w Second Life, a teraz zaczęły się poważniejsze kłopoty.

Według analizy Gadget Zone liczba osób logujących się do Second Life dramatycznie spada. Złośliwie można powiedzieć, że logują się tam tylko przedstawiciele firm reklamujących się w grze. Liczbowo wygląda to tak, że strona Second Life wypadła z 2000 najpopularniejszych stron w USA, Australii, Anglii i Kanadzie. W roku 2007 Second Life miało 0,08% liczby odwiedzanych stron na świecie, dziś już tylko 0,03%.

Rezultatu Second Life nie poprawiło nawet wprowadzenie gry na telefony komórkowe. Cieszmy się więc Drugim Życiem póki możemy."

Całość + komentarze internautów -> http://gry.onet.pl/1811052,,second_life_umiera,wiadomosc.html


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 10:15 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Jaglarz napisał(a):
Według analizy Gadget Zone liczba osób logujących się do Second Life dramatycznie spada.

A ciekawe, co analizowali.
Rok temu w ciągu dnia jednocześnie online było 25 000 - 30 000 osób. W weekendy liczba ta przekraczała 40 000, co oznaczało, że ruszenie się w niektórych miejscach graniczyło z cudem ;-)

Minął rok... W tamtym tygodniu logowałam się o różnych porach, także w ciągu dnia. Poza momentami, kiedy SL podnosi się po jakimś - mniej lub bardziej planowym - wyłączeniu, liczba osób online praktycznie nie spada poniżej 45 000. W środku dnia, w środku tygodnia. Wieczorem norma to 55 000 - 60 000. W weekendy coraz częściej zbliża się do 65 000.

To jest dramatyczny spadek, czy nie?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 10:39 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Ah, ta statystyka...
zauwazmy, ze oni podaja ocene logowania sie na secondlife.com a nie dl SL.
Strona spadla w rankingu najpolularniejszych, ale czy przez to, ze sie mniej ludzi loguje ?
Jestem przekonana, ze, po prostu, pojawily sie w tym czasie serwisy, ktore przyciagnely sporo ludzi i stad to obnizenie pozycji rankingu,
W liczbach rzeczywistych dla SL jest przyrost, tyle ze przyrost na tle nowych oraz zwiekszajaca sie populacja powoduje ten niby spadek
Moj przyklad.. do SL loguje sie rownie czesto i na rownie dlugo jak prawie rok temu, ale dzieki temu, ze wiecej czasu spedzam teraz tutaj, statystcznie SL spadlo :-D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 11:27 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
A czemu SL jest zapisane jako przygodówka? Brak dystrybutora i producenta?

Wirtualny świat staje się zwykła grą. Gwiezdne Wojny stały się religia. Co się dzieje na tym świecie?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 12:25 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
Madelaine napisał(a):
Jaglarz napisał(a):
Według analizy Gadget Zone liczba osób logujących się do Second Life dramatycznie spada.

A ciekawe, co analizowali.
Rok temu w ciągu dnia jednocześnie online było 25 000 - 30 000 osób. W weekendy liczba ta przekraczała 40 000, co oznaczało, że ruszenie się w niektórych miejscach graniczyło z cudem ;-)

Minął rok... W tamtym tygodniu logowałam się o różnych porach, także w ciągu dnia. Poza momentami, kiedy SL podnosi się po jakimś - mniej lub bardziej planowym - wyłączeniu, liczba osób online praktycznie nie spada poniżej 45 000. W środku dnia, w środku tygodnia. Wieczorem norma to 55 000 - 60 000. W weekendy coraz częściej zbliża się do 65 000.

To jest dramatyczny spadek, czy nie?



Rok temu to boty dopiero delikatnie wchodzily na rynek. Prawdziwa statystyka powinna byc bez botow i bez camperow, ale taka okazalaby sie zbyt przerazajaca :)

Mierzenie popularnosci strony secondlife.com to dobry wyznacznik w sumie, boty ani kamperzy nie generuja odwiedzin tam , wiec jesli kiedys bylo wiecej odslon ,a teraz jest ponad 2 razy mniej to o czyms swiadczy.


a tak ponad to , to media maja tendencje do wyolbrzymiania, albo w jedna albo w druga strone :) Kiedys pisaly o ogromnej popularnosci SL , przepowiadajac rozne niestworzone rzeczy :) a teraz beda pisac o dramatycznym spadku popularnosci i smierci secondlife :]


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 12:28 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Ja poprawiam statystykę - alty odwiedzam tylko po to, żeby odkurzyć IMy 8-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 12:30 
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 520
nick w SL: Caliope01 Magne
i dobrze niech piszą, że upada, przynajmniej lagów nie bedzie.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 12:33 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Lagi będą zawsze, w cuda nie wierzę. Ale może dzieci ubędzie ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 15:21 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 484
nick w SL: Merlin Janick
Komentarz jednego z internautów do artykułu:

"Zbyt duza chciwosc producentow...

Prawie wszystkie rzeczy dostepne w Second Life kosztuja wirtualne pieniadze, a jedynym sposobem zdobycia wirtualnych pieniedzy jest zaplacenie rzeczywistymi pieniedzmi. Nawet w innych grach MMO opartych na mikrotransakcjach, mimo ze tez producenci bywaja chciwi, nie jest az tak zle, bo sa tez inne sposoby zdobycia wirtualnych pieniedzy... tak, ze zaplata prawdziwymi pieniedzmi daje jakies bonusy, ale mozna tez uzbierac wirtualne pieniadze chodzac po swiecie gry i robiac rozne rzeczy. I jakos im sie to tez oplaca, mimo ze nawet nie maja sponsorow w postaci roznych firm reklamujacych sie w swiecie gry. :) Mysle, ze tworcy Second Life powinni sie nad tym zastanowic...



~gracz , 22.08.2008 10:54"



:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Pogrubienie wyrazu dokonane przeze mnie.

Prowokacja, niewiedza czy głupota?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 15:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
A może komuś nie poszło na campie? 8-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2008, 17:55 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Mnie na kampach nie idzie, ale bym takiego komentarza raczje nie wstawił.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sie 2008, 15:17 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2008
Posty: 91
nick w SL: Toms Debevec
A ja nigdy nie wplacalem zlotowek, kampowalem przez pierwszy tydzien i nie narzekam :)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso