Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.
Autor Wiadomość
Kobieta
PostWysłany: 30 Mar 2009, 11:01 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 560
Skąd: stamtąd
nick w SL: wredna Jantarka Balczo
Adamus Inglewood napisał(a):
Mimo wszystko szkoda pracy tych nielicznych którzy naprawdę wierzyli w ideały. Nie macie wrażenia, ze ktoś tym RPGiem przejechał po ludziach jak walcem?


Adam...obawiam się,że w miejsce jednego, powstanie kolejny...z większym rozmachem i z większymi ambicjami. I nie spodziewaj się, że ktoś przyzna nam rację.
Nie mniej jednak, będę przyglądac się bacznie i o! naiwności...liczę, że może jednak ktoś zarządzi tam twardą ręką, na jasnych i klarownych zasadach. Tego szczerze zyczę.

[ Dodano: 2009-03-30, 11:02 ]
Margolcia napisał(a):
Daleka jestem od zwalania winy na słodką Beyonce lub na kogokolwiek
... w życiu bym nie śmiała ..

walę się w pieść, moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina..
idę do piwnicy najeść się robaków ...

hm.. a może wszystkiemu winny są masoni albo gumisie?


E tam Margolcia - Ja jestem wszystkiemu winna.jakby co biorę to na "klatę" :mrgreen:

_________________
-------------------------------------
Tak Jantarka.. jesteś na tyle chamska oraz antypatyczna że wielu ludzi ma cię powyżej dziurek od nosa, w tym ja..
BLOG Miss Virtual Poland 2013


Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 30 Mar 2009, 11:41 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 736
nick w SL: Beyonce Weatherwax
heheh
Jan no wlasnie
az sama sie zdziwilam ze pominieto moja skromna osobe i juz myslalam ze znormalnieli ale Margolcia skutecznie oddalila ode mnie tą myśl

Darujcie sobie wszystkie ochy i achy żewne wzdychania i łezki w oku nad Republiką i tak za przeproszeniem g.. mozna tam bylo zrobic, ostatnia konwulsja to jarmark - choc przyznam ten pomysl byl nawet fajny.
przez reszte dni w republice swistał wiatr i przechadzaly sie ufoludki albo idiotycznie brzeczaly automaty do zyngo.
Rzad ahahaha jaki rzad jezu kilku osobom dano zludna szanse zrobienia czegokolwiek co nijak mialo sie do rzeczywistosc bo uchwalanie ustaw o zmianie ustaw albo o nazwach alejek mozna sobie wsadzic - zadne to dokonanie.
Wiec moze i dobrze ze padla Republika, tylko dlaczego padla - proste nikt nie chcial wynajmowac, inwestowac kaski a taki sim kosztuje oj kosztuje.

_________________
"kólko wzajemnej adoracji , kazdy chwali kazdego - zaden nie ma racji
zbierzmy sie zatem w kupe
i powłaźmy innym w ...... akcie desperacji )))) "


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 12:19 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
Ja tam bym nie douszkiwał się jakiś ideologicznych przyczyn upadku.

Sprawa wydaje sie dla mnie dosc jasna.
Republika upadla bo Uzi nie chciala doplacac, co jest zrozumiale. Ale Uzi doplacala bo republika na siebie nie zarabiala ze wzgledu na to ,ze byla fatalnie zarządzana.

Kilka przykladow:
- sztywny ksztalt wyspy w ksztalcie polski, przeciez za tym nie szly zadne pieniadze, te granice powodowaly ze ludzie nie mogli sobie zrobic plazy ladnej. co za tym idzie takie dzialki tracily na wartosci
-bardzo male bannery reklamowe, to mialo zachecic potencjalnych inwestorow w reklame?
-bardzo nieprzemyslany plan rynku, od srodka kilka sklepikow dla znajomych , ktore byly najbardziej atrakcyjne ale juz wynajete.
-dalej to bardzo nieatrakcyjne boxy od zew. strony. przeciez tam malo kto zagladal. tylko jacys desperaci tam miejsce wynajmowali.

Biznes nie na tym polega aby robic jakies nieatrakcyjne twory i liczyc ze kazdy z dobrego serca bedzie sypal Lindenami

Ile rząd czy krolowa zrobili ,aby jakos podniesc atrakcyjnosc ziemi czy wynajmowanych lokali?

Za ustawa ktora od kilku miesiecy spedzala sen z powiek rzadowi (nazwy alejek) nie szly zadne dodatkowe Lindeny. Juz mogli wystawic nazwy na licytacje i kto wie moze by byla alejka im Codeee Nishi :)

Jak widac przychod lindenow nie interesowal nikogo, stad nie dziwne ze skarbiec zostal pusty.

Ja kiedys chcialem wynajac duzy banner reklamowyw republice na rynku, ale dostalem odpowiedz ze nie bo przysloni palac :]


tak trudno bylo wpasc ,aby zrobic dzialki mieszklane jakies z plaza a wiec drozsze lekko i wiecej sklepow od wewnetrznej strony rynku? no i mniej rozdawnictwa dobrych miejsc za darmo znajomym?

_________________
http://codeee.wordpress.com/


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 12:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 52
Skąd: Katowice
nick w SL: Filczyk Fride
Nishi po postu bawiliśmy się beztrosko na wyspie przez 8 miesięcy. Plan najwidoczniej był taki (nie budowałem, nie planowałem to tylko moje założenie) by na wyspie dobrze się bawić nie patrząc na zyski i komercję.

Powierzchni na tablicy z reklamami było wystarczająco. Przy dobrej teksturze wszystko można było przeczytać, a jak ktoś nawalił w kwadrat 1m x 1m mnóstwo drobnego tekstu to już jego sprawa. Republikanie sami z ciekawości podchodzili pod tablicę jak tylko coś nowego się pojawiło.

_________________
www.SLnews.pl - wieści z polskiego świata Second Life


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 13:05 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
filczyk napisał(a):
Nishi po postu bawiliśmy się beztrosko na wyspie przez 8 miesięcy.

hehe no to było widać

filczyk napisał(a):
Plan najwidoczniej był taki (nie budowałem, nie planowałem to tylko moje założenie) by na wyspie dobrze się bawić nie patrząc na zyski i komercję.


Plan byl taki aby sim sie utrzymal jaknajdluzej i byl w miare samoutrzymujacy sie. Uzi na kazdym kroku pisala ze to ona placi na sim i ze to jej nie pasuje co rozumiem. Nie mozna mowic ze planem było dojenie kasy z Uzi.

"nie patrząc na zyski i komercję" jakie to piekne :)

przy lepszym zarządzaniu sim moglby sie utrzymac , takie jest moje zdanie

_________________
http://codeee.wordpress.com/


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 13:09 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
I ja sie z filczykiem zgadzam. W moim pojeciu PR od poczatku nie byla czyms nastawionym na zysk, chodzilo tylko o to zebysmy sie wszyscy razem pobawili mozliwie malo dokladajac. Cel ten chyba sie udal - pare osob nauczylo sie prawa konstytucyjnego, zobaczylismy jak trudno i jak pieknie jest robic cos razem, bylo pare wspanialych sporow, nawiazalo sie pare przyjazni, (ze o blizszych zwiazkach nie wspomne), wiele fajnych inicjatyw i imprez itd.
Wyszlo OK, a do tego SL jeszcze sie nie konczy i kolejne przygody przed nami! :)

_________________
PODEX (LINDENY ZA ZLOTOWKI) TWOJA FIRMA w SECOND LIFE
WWW.PODEX.COM.PL


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 30 Mar 2009, 13:18 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 60
niestety musze sie zgodzic z Codeee
mam podobne zdanie
wszyscy sie swietnie bawili jak dzieci w piaskownocy rozsypujace piasek dookola, ale nikt nie pomyslal o kosztach dowozu nowego piasku :) bo przeciez sam nie rosnie na betonie :)

_________________
czasem chyba lepiej nic nie mowic niz powiedziec cos glupiego i .... rozwiac wszystkie watpliwosci ;)


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 13:24 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
Jacek napisał(a):
W moim pojeciu PR od poczatku nie byla czyms nastawionym na zysk, chodzilo tylko o to zebysmy sie wszyscy razem pobawili mozliwie malo dokladajac. Cel ten chyba sie udal

przeciez nie psialem ze mialo zarabiac tylko , zeby sie utrzymac.
odwracasz troche kota ogonem

"chodzilo tylko o to zebysmy sie wszyscy razem pobawili mozliwie malo dokladajac"-> republika bankrutuje -> "Cel ten chyba sie udal"

skoro jednak trzeba bylo duzo dokladac , tyle ze juz nie mozna bylo wyrobic , to cel w postaci malego dokladania nie mogl sie udac

Na sile przekuwacie upadek republiki w sukces
A skoro odchodzimy od finansow to jesli chodzi o dobra zabawa to wiadomo ze bawila sie garstka ludzi , wiec bez przesady.

_________________
http://codeee.wordpress.com/


Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 30 Mar 2009, 15:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 497
Skąd: Warszawa
nick w SL: Ayumi Cassini
To ciekawe, że wszyscy wiedzą lepiej, jakie były założenia Republiki - lepiej od osób, które Republikę budowały :) I że wiedzą lepiej czemu Republika została zamknięta - lepiej od osób, które ją zamknęły. Wrzućcie na luz :) Założenia były takie, żeby się bawić i to właśnie robiliśmy. Teraz idziemy do przodu. Nie płaczcie nad rozlanym mlekiem, my nie płaczemy :) Było fajnie, ale czas na coś nowego.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu: Magic Nook
SL Marketplace: https://marketplace.secondlife.com/stores/7318
Blog: http://ayumicassini.blogspot.com


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Mar 2009, 15:21 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2009
Posty: 55
Skąd: Kłodzko
nick w SL: Mariusz Tomsen
Lidia P napisał(a):
wszyscy sie swietnie bawili jak dzieci w piaskownocy rozsypujace piasek dookola, ale nikt nie pomyslal o kosztach dowozu nowego piasku :) bo przeciez sam nie rosnie na betonie :)

święte słowa Lidia święte słowa


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 30 Mar 2009, 15:57 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 145
nick w SL: Uzi Boa
A jednak się nie powstrzymam.

C Nishi napisał(a):
przeciez nie psialem ze mialo zarabiac tylko , zeby sie utrzymac.


Przepraszam, że przypomnę o drobiazgu - to moja wyspa i to ja decyduję, co ona 'miała'.
Gdyby miała na siebie zarabiać, nie oddawałabym ziemi za 600 L$ miesięcznie. Gdybym chciała sobie pozarządzać, nie zostawiałabym tyle swobody każdemu, kto się na wyspie pojawił.

Może ciężko to niektórym przełknąć, ale Republika była zabawą. Tylko. Piaskownicą (dobre określenie).

Nie rozdawaliśmy w Republice punktów, nie robiliśmy rankingów, nie było leveli. Nie można szukać wyznaczników sukcesu ani porażki. Chodziło o miło spędzony czas, a nie o zrealizowanie celu. Jak to w piaskownicy. Ja tak się lubię bawić. Tych, którzy wolą zakazy i nakazy, których cieszy jedynie zarabianie pieniędzy pod rządami twardej ręki, nie mogli być zadowoleni z PR, bo czegoś takiego nigdy nie miałam w planach.
Zabawa polegała na tym, że to jej uczestnicy tworzą zasady. Przypominam, że to oni napisali konstytucję, mieszkali i prowadzili kluby czy sklepy na wyspie, tworzyli rząd. Dlatego nazywała się republiką.
Zupełnie szczerze zakładałam, że istnieje możliwość, że wyspa przekształci się w coś, czego nie będę miała ochoty zaakceptować. Taki element ryzyka przypisany do mojej subiektywnej definicji dobrej zabawy. Nie skasowałabym jednak wtedy wyspy, ale oddała rządowi.
Jeśli już szukać koniecznie przyczyn zamknięcia Republiki w dotychczasowej formie, to wskazałabym raczej na moją niechęć do szefowania społeczności. Naprawdę liczyłam na rząd, który przejmie władzę. Sprawnie i całościowo. Nie stało się tak, a Republika ze mną na czele nie ma racji bytu. Nie lubię, gdy ktoś mnie ogranicza i staram się nie robić tego innym - a tym przecież jest zarządzanie.

Zabawa była i się skończyła. Kto uważał, że jest fajna i się przyłączył, ten się bawił z nami. To nie był obowiązek. Tak, jak nie mam obowiązku prowadzić Republiki do końca życia. Za dużo nowych pomysłów mam w głowie, żeby odmówić sobie ich realizacji. Bo właśnie do wymyślania i realizacji tego, co wymyślone sprowadza się to, co mnie bawi.
Miło było poznać ludzi, którzy mają podobne wyobrażenie dobrej zabawy.
Dziękuję im bardzo.

Temat się skończył.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Moderatorzy

Madelaine, Republika Polska

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso