Odpowiedz
Autor Wiadomość
Kobieta
PostWysłany: 18 Sty 2009, 20:53 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 145
nick w SL: Uzi Boa
Dziekuje za oddanie glosow, oto wyniki:

Krzysiek Clip - 21,2%
Maciek Andrew - 18,2%
Radoslaw Jetcity - 12,1%
Beyonce Weatherwax - 48,5%

Tym samym w sklad nowego Rzadu wchodza:
Z wyboru Obywateli - Beyonce Weatherwax
Z woli Rezydentow - Aman Morrisey
Z ramienia Krolowej - Madelaine Sautereau

Gratuluje i zycze owocnej pracy.
Poprzedniemu Rządowi serdecznie dziekuję.


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 20:57 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2008
Posty: 70
nick w SL: Adams Dovgal
No i skład praktycznie identyczny jak poprzedni... :D
Gratulacje! :-)


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 21:06 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 55
Gratulacje.
Życzę mądrych rządów.


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 21:10 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
Skąd: Koronowo
nick w SL: Pietia Szondi
Gratuluję i życzę owocniejszych w prawne zapisy ( a nie tylko prywatne wypowiedzi) rządów przez najbliższe 2 miesiące.

_________________
http://sl.sudiko.pl - Twoja firma w SL
http://e-betterware.biz.pl - Produkty dla Twojego domu - opinie


Profil E-mail GGOffline
PostWysłany: 18 Sty 2009, 21:16 
No i nastal czas dzialania. Dwie piekne Panie i szanownego Pana prosze, abym mogl wylacznie podziwiac efekty waszych prac w czerwcu. Gratulacje!


Kobieta
PostWysłany: 18 Sty 2009, 21:26 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
Skąd: Zachodnia Polska
nick w SL: Anulka Zimminy
Gratulacje.. gratulacje.. i prosze do roboty. :-D

_________________
Anka
---
Człowieczeństwo jest to suma naszych defektów, mankamentów, naszej niedoskonałości, jest tym czym chcemy być, a nie potrafimy, nie możemy, nie umiemy (SL)


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 21:55 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 104
Skąd: Kraków
nick w SL: Maciek Andrew
I tak wielki sukces - uplasowałem się w wyborach na trzeciej pozycji :mrgreen:

_________________
Prezes PKP w SL, administrator http://skkm.y0.pl


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 22:54 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3306
Skąd: Konin
nick w SL: MaxJames Chemistry
Gratuluję przyszłym ministrom i oby ich kadencja przynosiła oficjalne ustawy, produktywną pracę oraz zadowolenie Republikanom. Jeszcze raz gratuluję.

Gratuluję też osobom, które po raz pierwszy startowały, że miały swoich zwolenników, którzy głosowali.


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Sty 2009, 23:11 
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 88
A ja przy okazji skaladania gratulacji zapytam sie czy mozliwe jest podanie wynikow rowniez w skali liczbowej normalnej, a nie tylko procentowej 8-)


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Sty 2009, 00:29 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 104
Skąd: Kraków
nick w SL: Maciek Andrew
Przyłączam się do pytania kolegi ;-)

_________________
Prezes PKP w SL, administrator http://skkm.y0.pl


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 19 Sty 2009, 08:50 
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 56
nick w SL: Katarzyna Gothly
Gratuluje !!!!


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Sty 2009, 09:33 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 360
nick w SL: Blazej Naidoo
Gratuluje :)


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Sty 2009, 13:37 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
To skandal !
Spoleczenstwo w SL nie rozni sie niczym od tego z RL !
Nie ma to jak promowac nierobow... no ale taka wola ludu, rezydentow i krolowej...

PS. Co teraz stanie Wam na przeszkodzie? Ferie zimowe (przeciez wy macie ponad 18 lat...)?
Czekam az Beyonce zacznie wypelniac swoj super program :D
- podniose sky box o kolejne 10 metrow, zeby moj zadarty nos nie zahaczal o niego jak probuje sie poopalac
- podplace SKY zeby powiedzieli ze zalozyli swoj klub bo ja ich o to poprosilam, zeby moc wypelnic kolejny punkt
- bede parzyc mocniejsza kawe w swoim biurze poselskim
- zamiast znalezc chetnych na wynajem kamienic (czyt. zrobic cos pozytecznego dla PR) zrobie na sile kazdemu biuro poselskie, zeby potem nie bylo ze rzad nic nie robi, bo ja sama robie az za duzo i musze doprowadzic do rownego rozlozenia sil w rzadzie

Do modow: Czekam na usuniecie posta z wielkim xD na twarzy...


Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 20 Sty 2009, 13:58 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6353
Skąd: Litwini wracali?
nick w SL: Madelaine Sautereau
Radek, co prawda jesteś jedną z ostatnich osób na tym forum, z którymi mam ochotę rozmawiać, ale na zarzut dotyczący ferii muszę odpowiedzieć.
Tak, będą ferie. Tak, mam więcej niż 18 lat, co oznacza, że mam również pracę oraz dziecko. Za małe, żeby je na czas ferii wysłać na 2 tygodnie na zimowiska. Za małe, żeby zajmowało się samo sobą 24/7. W zakres obowiązków osoby dorosłej, poza wyżej wymienionymi pracą zawodową i opieką nad dzieckiem wchodzi również pranie, sprzątanie i gotowanie. To w dość zasadniczy sposób wpływa na to, ile czasu mogę poświęcić na SL.
Kadencję rządu podsumowałam w odpowiednim wątku.

P.s. Mimo poszukiwań nie mogłam znaleźć posta z wielkim xD na twarzy, więc nie mogłam go usunąć.

_________________
Czasem się leci ładnie, czasem się na dupę spadnie
_
http://freebiesowo.wordpress.com/


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 20 Sty 2009, 14:14 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 736
nick w SL: Beyonce Weatherwax
Echch biedny Radzio tak sie starał , tak mi wygrażał , ze sie do rządu nie dostane, ze jego brac piłkarska zbierze sie w sobie i mnie usunie siła czy też zapisami w konstytucji.
A tu prosze ... najmniej głosów najmniejsze poparcie społeczne, ajk widac Radziu twoje szemrane kombinacje njie przyniosły efektów a wiesz dlaczego ???
bo
Cytuj:
Spoleczenstwo w SL nie rozni sie niczym od tego z RL !

i nie wierzy w obelgi a obrzucanie błotem traktuje jako cos poniżej godności. I zapewniam cie nie jest to skandal.

Cytuj:
Czekam az Beyonce zacznie wypelniac swoj super program :D
wiesz co Radziu twoja obłuda czasami mnie zadziwia , a twoja slepota wrecz przeraza, czy Ty nie potrafisz czytac???? nie martw sie juz niedlugo na voice zrobie w swoim biurze kurs czytania ze zrozumieniem na ktory Cie serdecznie zapraszam , moze wtedy dostrzezesz pewne róznice i wyjasnienia jakie zamieściłam , no chyba , ze nalezysz do grupy ludzi którzy sa odporni na wiedzę.

Cytuj:
To skandal !

taak
skandalem jest to ze taki ktos jak Ty panoszy sie , obraza innych samemu robiac wielkie nic

brak kultury, cynizm, sarkazm, obłuda i fałsz jaki reprezentujesz we wszystkim co piszesz juz dawno powinien spotkac sie z odpowiednia reakcją.

Powodzenia w nastepnych wyborach - napisz sensowny program , i nie badz fałszywy i nie kombinuj z jadem w zębach , to moze w koncu bedziesz mial swoje 5 minut.
Swoje normalne 5 minut.

_________________
"kólko wzajemnej adoracji , kazdy chwali kazdego - zaden nie ma racji
zbierzmy sie zatem w kupe
i powłaźmy innym w ...... akcie desperacji )))) "


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Sty 2009, 14:46 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2008
Posty: 70
nick w SL: Adams Dovgal
Po czesci zgadzam sie z Radkiem ale juz nie mam ochoty wchodzic w zadne przepychanki. Mam tylko jedno pytanie: Skoro obowiazki w RL nie pozwalaja komus w wystarczajacy sposob poswiecic sie czemus takiemu jak SL to po co w takim razie dana osoba startuje w wyborach lub wyraza chec bycia w rzadzie?


Profil E-mail Offline
Kobieta
PostWysłany: 20 Sty 2009, 15:00 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 736
nick w SL: Beyonce Weatherwax
gdyz SL to jest zabawa!!!! szkoda ze coraz mniej osob o tym pamieta!!! a gadanie o tym jak to Wam zalezy na losie Republiki szczerze sobie darujcie bowywołujecie tym usmiech politowania.
no chyba ze sa ludzie ktorzy poza Sl swiata nie widza - a takim to juz tylko współczuc pozostaje .

_________________
"kólko wzajemnej adoracji , kazdy chwali kazdego - zaden nie ma racji
zbierzmy sie zatem w kupe
i powłaźmy innym w ...... akcie desperacji )))) "


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 20 Sty 2009, 17:49 
Bey lepiej będzie jak nie będziesz odpowiadała na zaczepki osób takich jak radek. Kolega ma większe problemy z sl niż ja hehe. Z tym że ma jakieś poparcie wśród piłkarzy też szczerze wątpię. Gdyby miał to chyba nikt by się nie buntował przeciwko pełnieniu przez niego funkcji selekcjonera.


Kobieta
PostWysłany: 20 Sty 2009, 19:03 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 736
nick w SL: Beyonce Weatherwax
wiesz Deha w sumie to masz racje))) ale czasami milczenie moze byc odebrane przez takiego delikwenta jako aprobata na jego sugestie, an na to z mojej strony zgody byc nie moze i nie bedzie .
Tak sie sklada ze ja znam tego pana i w sl bylam wielokrotnie ofiara jego głupich zaczepek, raz przechodzilam obojetnie raz zmuszona bylam znizyc sie do poziomu delikwenta aby co nieco mu wytlumaczyc , cóz nada szczerze wierze w nawrócenie radosława ))))
o ja naiwna nadal w to wierze)))

_________________
"kólko wzajemnej adoracji , kazdy chwali kazdego - zaden nie ma racji
zbierzmy sie zatem w kupe
i powłaźmy innym w ...... akcie desperacji )))) "


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 20 Sty 2009, 19:14 
Wiesz co bey, ja to radkowi nawet współczuję-co musi czuć człowiek któremu nawet w wirtualnym świecie nie wychodzi?


Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Moderatorzy

Madelaine, Republika Polska

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso