Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 18:25 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 145
nick w SL: Uzi Boa
Szanowni Obywatele PR,

Konstytucja gotowa, czas oddać władzę w Wasze ręce. Ogłaszam niniejszym, że termin zgłaszania kandydatur mija w niedzielę 2 listopada o północy czasu polskiego. Kampania dla każdego z kandydatów rozpoczyna się w chwili złożenia zgłoszenia (notki ze zdjęciem i programem wyborczym proszę wrzucać do skrzyni przed drzwiami pałacu).
Głosowanie zakończy się 9 listopada 2008 o godzinie 20:30, kiedy to będę miała przyjemność ogłosić skład Rządu Polskiej Republiki.

Wszystkim, którym los Republiki nie jest obojętny, życzę powodzenia.

Królowa


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 21:49 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Czy moga sie zglaszac partie? I co sie stanie jesli nie zglosi sie przynajmniej 5 osob?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Myślę, że co się stanie jeśli kandydatów będzie np. 2, to jest właśnie to, co spędza sen z powiek Królowej.
Gdyby mnie ktoś pytał 8-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:09 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Mysle, ze nic sie nie stanie :-). Krolowa jest zdolna dzolcha i ma wierny dwor, ktory zawsze jej pomoze ::-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:15 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Jedyna grozna sytucja nastapi wtedy, jesli do wyborow nie stanie nikt (chociaz wydaje mi sie to nieprawdopodobne) Ale w takim wypadku ostrzegam....
Zmobilizuje Szacowna Panne Podex, staniemy do wyborow, wygramy je, zdobedziemy wiekszosc w rzadzie i cala kase PR przepuscimy na ciuchy!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:18 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Ty Jacek na ciuchy? Nie wierze. Predzej wyprzdasz innym rzadowe lindeny niz przepuscisz je na ciuchy :-P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:21 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Cytuj:
§ 51.
Dysponentem budżetu jest Królowa, która wypłaca Rządowi środki na określone cele lub bezpośrednio Ministrom na podstawie przegłosowanych ustaw.

Sadze, ze poprzeczytanieu Konstutucji Jacku zobaczysz ze to raczej trudne.. Po za tym z tym gustem jaki reprezentuje panna Podex.. tylko freebies sa odpowiednie, a na to budzet nie jest przygotowany.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:31 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Cytuj:
bezpośrednio Ministrom na podstawie przegłosowanych ustaw.

Alez ja wlasnie o tym mowie - wraz z panna Podex przeglosujemy ustawe o Polepszeniu Wygladu Czlonkow Rzadu, a Krolowa zadysponuje budzetem w tym celu.
Przyznam, ze panna Podex ma nieco, hmmm, specyficzne poczucie gustu jesli chodzi o stroj ale zastrzyk gotowki moze ten stan jeszcze pogorszyc:(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Jacek, służę adresami sklepów, gdzie na pewno pogorszyć się uda 8-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Paź 2008, 22:49 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Cytuj:
§ 33.
Zanim ustawa nabierze mocy prawnej winna być przedstawiona Królowej lub osobie przez nią wyznaczoną. O ile Królowa nie zgłosi zastrzeżeń w terminie 2 dni, ustawę uważa się za przyjętą.
oraz w kontekscie
Szukamy najlepiej ubranego Awatara wydaje sie, ze szanse na przyblizenie garderoby panny Podex do poziomu reprezentacyjnego za Republikanskie fundusze sa nikle.
W zamian panna Podex winna czesciej zagladac do przewodnika ja sie ubierac przy okazji zwazajac by nie popelnic bledow wykazywanych tutaj


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 01:09 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Nie uwazacie, ze wybory ktore trwaja 2 tygodnie to troszke za dlugo? Skoro kadencja rzadu trwa 1 miesiac to rzad sie nie zdazy rozkrecic a juz bedzie musial troszczyc sie o nowe wybory...

Jesli juz kadencja rzadu ma koniecznie trwac tylko jeden miesiac to moze lepiej byloby skrocic cale wybory, czyli lacznie z czasem na zgloszenia, z dwoch tygodni do jednego tygodnia.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 01:46 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
W RL kampania 45 dni trwa dla kadencji 4 lata czylu 1460 dni.. wiec relatywnie dla 30 dni kadencji kampania i wybory winny trwac 0.9 dnia.. czyli .. oh caly dzien. Odwrotnie .. tydzien kampani dla 227 dni kadencji. No.. rozsadnie byloby chyba tydzien wyborow 3 miesiace rzadzenia.
Sadzac po tym jak sie akcja wartko toczyla przy konstytucji nie jest to chyba nierozsadne i mniemam, bardziej wywazone.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 11:03 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jako zainteresowany stwierdzę, że tydzień to wystarczająco długo jak na kampanię w SL. Zatem do wyborów marsz.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 11:48 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
Nie martwcie się na zapas, że nikt się nie zgłosi. Już zgłosił się Projekt :)

Ostatnio też były obawy, że nikt się nie zgłosi, a zgłosiło się aż 6 kandydatów, jeśli dobrze pamiętam.

Zgodnie z konstytucją startują kandydaci, a nie partie. Jednak nikt nikomu nie broni utworzenia partii i popierania przez daną partię określonych kandydatów. Utworzenie partii daje dodatkowe możliwości, otóż wtedy można robić karierę nie tylko w rządzie, ale także w partii, a nawet w wielu różnych partiach, można robić transfery między partiami, itp. ;-)

Ja od początku twiedziłem, że jednomiesięczna kadencja to trochę za krótko, ale demokratycznie ustaliliśmy taki własnie okres i na razie musi tak zostać, dopóki w tym punkcie nie zostanie zmieniona konstytucja.

Co do długości okresu na zgłaszanie kandydatur i na głosowanie, to im dłuższe te okresy (oczywiście nie wolno przesadzać i dać okres np. 5 lat :mrgreen: ) to tym więcej kandydatów zgłosi się i więcej obywateli zagłosuje, a o to chyba nam chodzi? Sądzę ze tydzień dla obydwu okresów to bardzo dobry pomysł. Mamy mądrą królową.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 12:17 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Ja mimo wszystko apeluje o skrocenie okresu zglaszania sie np. do wtorku do polnocy a nastepnie wybory do niedzieli do polnocy.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Paź 2008, 12:31 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
Ja apeluję o nie skracanie tych okresów. Zobaczmy jak zadziałają tygodniowe okresy, a w następnej kampanii można skrócić okresy i wtedy porównać, a potem wybrać lepszy wariant.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lis 2008, 21:09 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Mozna zglaszac sie do niedzieli do polnocy czyli 2 listopada.
Chodzi o polnoc w nocy z niedzieli na poniedzialek, czy z soboty na niedziele?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lis 2008, 23:53 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Z niedzieli na poniedziałek.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 00:40 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
A według jakiego czasu, polskiego, czy SLowego?*


*Głupie pytanie, bo mnie nie dotyczy, ale zadałem w napływie emocji.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 00:44 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Według czasu polskiego. Polska Republika ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 11:23 
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 306
Kazikk napisał(a):
Nie martwcie się na zapas, że nikt się nie zgłosi. Już zgłosił się Projekt :)


W razie gdyby brakowało innych kandydatów mogę wystawić mojego bota. Jeden jedyny kandydat za bardzo kojarzy się z Białorusią...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 14:33 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Nie przesadzajmy. Do Białorusi nam daleko.Na pewno jest więcej kandydatów, tylko nie kazdy się ujawnia, bo chce zrobic niespodziankę społeczności PR.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 18:00 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Ja zgloszenie wrzucilem do tej skrzyni co stoi przed wejsciem do Palacu, mam nadzieje ze to jest ta wlasnie skrzynka. Chociaz nie jestem pewny bo jest napisane ze to skrzynka pocztowa...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 18:18 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jeżeli tam wrzuciłeś zdjęcie i program wyborczy (ale osobno, a nie przy pomocy jednego folderka), to wtedy masz ważne zgłoszenie (chociaż jeżeli doszedłby jedne plik, to Uzi dałaby znać, że czegośbrakuje).

Ale ta skrzynka przed pałacem jest tą właściwą.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 18:54 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Cytuj:
Ale ta skrzynka przed pałacem jest tą właściwą.


Aha.. dlatego nazywac sie "Zloz poklon krolowej" ?? Bez tej unizonosci jakos zyc w PR nie wypada ? Zastanawialam sie chwile nad sensem i jednak nie, dziekuje, zapisze sie do lepiej ORO :-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lis 2008, 22:09 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Anulka, o ile mnie pamięć nie myli, w skrzyni z napisem o ukłonie znajduje się ukłon do pobrania. Animacja. Prezent - i jednocześnie żart - autorstwa Jacka Shuftana.
Skrzynka na korespondencję jest wyżej.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 15:05 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
A gdzie i kiedy głosujemy?? to znaczy od kiedy bo do kiedy jest jasno zapisane


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 15:36 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Ja bym też zadał pytanie, na kogo, bo tego od Uzi nie wyciągnąłem. Ale pewnie najpóźniej wieczorem lub jutro rano coś powinno być wiadomo... taką mam nadzieję...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 18:58 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Kolejny rzad bedzie musial chyba powolac komisje wyborcza lub kogos kto bedzie nadzorowal kolejne wybory, nie mowiac juz o skroceniu terminu zgloszen i wyborow ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 19:08 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Najpierw muszą się te wybory odbyć, aby było wiaodmo, na kogo potem zwalic winę.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 19:12 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Racja, a tablica sie jescze nie pojawila?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 19:39 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Ja dopiero ok. godizny 23 wejdę do SL pewnie, ale póki co, to sledzę forum. Można rzec, iż jestem ciekaw, ilu w ogóle kandydatów się zgłosiło.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 20:54 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Radek123 napisał(a):
Kolejny rzad bedzie musial chyba powolac komisje wyborcza lub kogos kto bedzie nadzorowal kolejne wybory, nie mowiac juz o skroceniu terminu zgloszen i wyborow ;)

No cóż. Polska Republika ma swoją Konstytucję. Pozwolicie, że posłużę się cytatem:

Cytuj:
§ 19.
Rząd składa się z Ministrów wyłanianych w wyborach powszechnych, równych, bezpośrednich w głosowaniu tajnym.
§ 20.
Wybory ogłasza oraz przeprowadza Królowa na podstawie dekretu.


Nie wydaje mi się, żeby na podstawie tego zapisu można było uważać, że kolejne rządy będą miały wpływ na ordynację wyborczą. Ale - jak zwykle - zakładam również, że mogę nie mieć racji.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 20:59 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
W rządzie RL polskim nie byłoby problemu - trybunał konstytucyjny utworzony z członków partii rządzącej i gotowe.

Ale na szczęście te wybory są w SL.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lis 2008, 09:14 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
a ja zaczynam sie zastanawiać.... eee. taki dzień że i zastanawianie mi nie wychodzi .. :(

Może wie ktoś kto kandyduje do Rządu i kiedy w końcu zaczną się wybory?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lis 2008, 16:03 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
AnulkaZ napisał(a):


Aha.. dlatego nazywac sie "Zloz poklon krolowej" ?? Bez tej unizonosci jakos zyc w PR nie wypada ? Zastanawialam sie chwile nad sensem i jednak nie, dziekuje, zapisze sie do lepiej ORO :-)


To do ORO trzeba sie zapisywać? Ja również z chęcią zapisałbym się. Może wybierzemy prezesa ORO, który będzie miał opozycję wewnątrz ORO? :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lis 2008, 17:39 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Oglosmy wiec Kazika prezesem ORO przez aklamacje. Glosow za jeden, Glosow przeciw nie widze, wstrzymujacy sie glosu nie maja.

BTW: Uprzejmie uprasza sie J.W. Admina o podforum "ORO"


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lis 2008, 19:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
A ja już miałem nadzieję, że będę wewnątrz ORO w opozycji do prezesa, a tak to nie wypada być w opozycji do samego siebie, choć pewnie byłby to bardzo interesujący przypadek dla psychiatrów :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Lis 2008, 13:55 
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 607
dlaczego nie ma informacji na temat wyboru 1 ministra przez rezydentow?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Lis 2008, 16:22 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Czy któryś z kandydatów jest rezydentem Polskiej Republiki?? Jeśli tak i jeśli jeden, to powinien chyba zostać z automatu ministrem z ramienia rezydentów...

Oczywiście poczekajmy na oficjalną informację z królewskiego dworu... :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lis 2008, 01:07 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 145
nick w SL: Uzi Boa
Cytuj:
§ 23.
W skład Rządu wchodzi pięciu Ministrów:
- 1 wybrany przez rezydentów
- 3 wybranych przez obywateli
- 1 nominowany przez Królową
§ 24.
Zgłaszający swą kandydaturę w wyborach do Rządu może kandydować tylko na jedną funkcję ministerialną.


Żaden z szanownych kandydatów się nie określił. Nie chciałam przydzielać do konkretnej listy na chybił trafił, więc lista jest jedna.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lis 2008, 08:16 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Czy w związku z tym z listy zostanie wybranych czworo członków Rządu?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lis 2008, 14:10 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 145
nick w SL: Uzi Boa
Oczywiście.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lis 2008, 15:45 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
A piaty zostanie wyznaczony przez Krolowa prawda?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lis 2008, 16:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Zgodnie z tym, co mówi odpowiedni zapis w Konstytucji...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 12:07 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 247
nick w SL: Radoslaw Jetcity
Co sie stalo z sondazem przedwyborczym?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 12:10 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Sondaż został usunięty przeze mnie.
Jeżeli jedna z dwóch proszących mnie o zamieszczenie ankiety osób zarzuca mi, że pytania są tendencyjne, to przepraszam, ja wysiadam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 12:33 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Pytania jak pytania. Zawsze pojawiają się sondaże przedwyborcze, których zadaniem jest napmieszać troszkę w opinii publicznej. To nieodłaczny element wyborów.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 15:29 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Madelaine czy chcesz powiedzieć że to ja prosiłem Cię o stworzenie ankiety??

To że o przydatności sondażu przedwyborczego rozmawiałem z Radkiem in-world nie znaczy chyba że poprosiłem Cię o jej założenie?

Przepraszam za moje uwagi, ale nie spotkałem jakoś się z sondażem wyborczym, który zakładałby odpowiedź: wszyscy są do niczeg więc po co nam prezydent...

Jeśli założyłaś pytanie : Który z kandydatów, to dla mnie są następujące warianty odpowiedzi: albo jedna z osób, albo nie oddam głosu na żadnego z kandydatów (a to dlaczgo nie oddam, mamy przecież dwa wątki do dyskusji, i jeśli wszyscy są do niczego, miejsca na forum na opisanie swoich spostrzeżeń powinno Tobie, jak i pozostałym użytkownikom wystarczyć. Jeśli tak nie jest proszę administratora o kontakt, postaram się o większy hosting :-P

Jeśli chciałaś dać takie odpowiedzi to sugeruje pytanie następujące: Co myślisz o wyborch rządowych w Polskiej Republice? i odpowiedzi:
1) Codee Nischi otrzyma mój głos
2)
3)
4)
5)Radoslaw Jetcity otrzyma mój głos
6)tu możesz dać swoje odpowiedzi typu : wszyscy kandydaci są do niczego i nie interesuje mnie ta sprawa
7) tak czy inaczej jedyną władzą w Polskiej Republice będzie FORUMOWA ELITA, bo forum jest ważniejsze niż słowo in-world.

Powyższe jest tylko i wyłącznie moją opinią na temat postępowania co niektórych osób w niektórych sytuacjach. Wszelaka zbieżność osób i sytuacji jest zupełnie przypadkowa.
Powództwa cywilne wyłącznie przed Sądem Polskiej Republiki .

Miłego popołudnia :-D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 17:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Pietia Szondi napisał(a):
Madelaine czy chcesz powiedzieć że to ja prosiłem Cię o stworzenie ankiety??

Ups, przepraszam, najwyraźniej nie rozumiem słowa pisanego. Wypowiedź Radka wyglądała następująco:
Cytuj:
[14:18] Radoslaw Jetcity: z Pietia pomyslelismy zeby przeprowadzic sondaz przedwyborczy na forum, ale glupio tak zeby ktorys z kandydatow go zakladal, wiec chcielibysmy poprosic Ciebie

Naprawdę, do głowy mi nie przyszło, żeby to zrozumieć inaczej. Wybacz mój błąd.

Cytuj:
Przepraszam za moje uwagi, ale nie spotkałem jakoś się z sondażem wyborczym, który zakładałby odpowiedź: wszyscy są do niczeg więc po co nam prezydent...

Nie było tam takiej odpowiedzi. Były nazwiska kandydatów, do wyboru "nie interesują mnie te wybory", "wszystko jedno" (o ile dobrze pamiętam) i "wszyscy są świetni, nie wiem na kogo się zdecydować"
Za to, że którąś opcję zrozumiałeś opacznie, ja naprawdę nie odpowiadam.
Mało tego, zamieściłam ankietę nie komentując, ba, nawet nie oddając głosu na nikogo (chciałam to zrobić dzisiaj)

Nadal proszę Cię o wyjaśnienie mi, dlaczego takie, a nie inne pytania ankiety były "najwygodniejsze" dla mnie.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 18:04 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
NO dobra, to wszystko przeze mnie.
SPrawa wygladala tak, wejscie Codiego do wyborow spowodowalo to cale zamieszanie na finansowych rynkach swiatowych w RL. Nie wierzcie w zle kredyty hipoteczne w USA. Jasne jest ze jesli Codie wejdzie do rzadu, to nie bedzie mial czasu pisac skryptow i bedzie krach.
NIe bylo nic wiadomo, ale w koncu ten komuch Obama wygral i mogl sie wziac do roboty.
Pisal do mnie niedawno tak.
Cytuj:
[13:27] Barack Obama: Qrna Jacus, wygralem, ale co dalej? Bagno jest:(wez pomoz
[13:27] Jacek Shuftan: Stary, co ja moge?
[13:28] Barack Obama: No nie wiem, wez jakas ankiete zrob albo co?
[13:28] Jacek Shuftan: Chyba cie pogielo, panna Podex robi ankiety, nie ja
[13:28] Barack Obama: Ech, no to co ja mam zrobic?
[13:28] Jacek Shuftan: Nie wiem, twoj problem. Ale pogadaj moze z Radkiem?
[13:28] Barack Obama: Ooo, thx. Juz do niego pisze.
......
[13:28] Barack Obama: ej, a moze ja bym zrezygnowal i wystartowal w PR?
[13:28] Jacek Shuftan:Jesli mam byc szczery - nie masz szans:(
[13:28] Barack Obama:szkoda:(
[13:28] Jacek Shuftan::(


No i napisal do Radka:(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 19:21 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Madelaine... było bardziej podobnie do mojej wersji niż do Twojej... no ale... nie wnikam już w ten temat.

Proszę o informację na forum o wynikach wyborów i jeśli możliwie to w trybie natychmiastowym , zaraz po ogłoszeniu in-world.

Oskarżenia o jakiekolwiek wygodnictwo i korzyści z użytych sformułowań wybofuję, przepraszając najbardziej jak tylko potrafię :oops: . Chetnie bym kwiatuszki oddał na ręce Pani w ramach przeprosin, co też czynie:

Image


Za swe zachowanie PRZEPRASZAM ( poniosła gorączka wyborcza) :-D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 20:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Pietia Szondi napisał(a):
Madelaine... było bardziej podobnie do mojej wersji niż do Twojej... no ale... nie wnikam już w ten temat.

No cóż, to najwygodniejsza dla Ciebie decyzja, ankiety nie ma, więc nie mam szansy na udowodnienie, że nie jestem wielbłądem.

Cytuj:
Proszę o informację na forum o wynikach wyborów i jeśli możliwie to w trybie natychmiastowym , zaraz po ogłoszeniu in-world.

Ja również mam nadzieję na szybkie ogłoszenie wyników wyborów.

Cytuj:
Za swe zachowanie PRZEPRASZAM ( poniosła gorączka wyborcza) :-D

Dziękuję.
Szkoda, że nadal bez wyjaśnienia.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 20:52 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Znane sa juz wyniki wyborow. Oto one:
30.96% - Marita Karu
19.35% - Pietia Szondi
18.06% - Radoslaw Jetcity
17.44% - MaxJames Chemistry
14.19% - Codeee Nishi

W Rzadzie zasiada:
Marita Karu
Pietia Szondi
Radoslaw Jetcity
MaxJames Chemistry
Morrigan Polanski (z ramienia Krolowej PR)

Serdecznie gratulujemy.

Zaprzysiezenie Rzadu odbedzie sie jutro o godz. 20.00


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 20:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Moje gratulacje.
Życzę skutecznego wprowadzania w czyn programów wyborczych.


P.s. Jak myślicie, piąty kandydat odpadł z powodu pytań w ankiecie, czy dlatego, że ankietę usunęłam?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 21:02 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
Dziękuję Madelaine i postaram się wprowadzać słowa w czyny :-D

PS. ankiety już nie będę poruszał :-D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2008, 21:08 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Gratuluje zwyciezcom tradycyjnym powyborczym pozdrowieniem - GOD SAVE THE QUEEN!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lis 2008, 09:40 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
Gratuluję wygranym kandydatom :)

Codiemu natomiast życzę, aby startował i wygrał następne wybory.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lis 2008, 10:10 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2008
Posty: 1517
nick w SL: Anulka Zimminy
Pierwwsze wybory okazaly sie niezla lekcja demokracji. Okazalo sie, ze nawet zbyt dobra.

Na piecioro kandydatow, dwoje okazalo sie z lekka zdegustowanych i dajacych wyraznie do zrozumienia, ze udowodnia teze o slabosciach systemu demokratycznego. Co im sie skutecznie udalo.

Wydawalo mi sie, ze SL to jest zasadniczo swiat traktowany rozrywkowo i kazdy z nas traktuje wszystko z lekkim przymróżeniem oka.

Jest tak jak w RL albo i gorzej
Przychodza ludzie do kina aby obejrzec film, może odprezyc sie, może uśmiechnąć, zrelaksować albo przeżyć chwile wzruszeń. Na publiczności siedza też osoby, ktorym uśmiech, rozrywkę,wzruszenie przynosi nie film a reakcja innch wtedy, gdy swoim zachowaniem przeszkadzają i doprowadzaja do gniewu pozostałych. Demokratycznie jest, kazdy zakupil bilet za tą sama kwote.
Chcielismy pobawic sie w demokracje, polityke i spoleczenstwo. Musimy przyjac, ze wsrod nas sa tez ludzie z grona tych tupiacych, gwizdzacyhh i mlaskajacych z kina. Takie uproszczone zasady demokracji przyjelismy, ze takze oni mogli ubiegac sie o zaszczyt pzynaleznosci do rzadu i decydowania w PR.

Pytanie pozostaje otwarte, czy widzowie przybywajacy do tego kina moga cos zrobic by moc realizowac swoje zamierzenia rozrywkowe czy tez pogodzic sie z tym ze wyjscie do kina to horror niezaleznie od tego co jest na ekranie.

I nie bac sie oskarzenia o elitarnosc.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Lis 2008, 07:12 
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 446
nick w SL: Pietia Szondi
W przeprowadzonym w dniu 11 listopada 2008 o godzinie 20:55 głosowaniu Rady Ministrów Polskiej Republiki w sprawie wyboru Premiera Rządu głosowano jak poniżej:

Pietia Szondi - 3 głosy (Radolaw Jetcity, MaxJames Chemistry, Pietia Szondi)
Marita Karu - 1 głos (Morrigan Polanski)
1 głos wstrzymujący się (Marita Karu)

W związku z decyzją o pełnej jawności głosowania poinformowano Obywateli o stanowisku poszczególnych Ministrów.


NA podstawie wyników głosowania Premierem Rządu Polskiej Republiki II kadencji został mianowany Pietia Szondi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Lis 2008, 15:46 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 109
nick w SL: Kazik Ansar
Gratuluję premierowi wyboru na to stanowisko i życzę wielu sukcesów w tym i w następnych rządach.

Gratuluję pani Maricie klasy, chodzi o to, że nie głosowała sama na siebie, szkoda tylko, że drugi z kandydatów nie zachował się podobnie.

W pierwszym głosowaniu rządu najbardziej podoba mi się jawność głosowania :lol:


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Moderatorzy

Madelaine, Republika Polska

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso