Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2012, 00:04 
Dołączenie:
Czerwiec 2012
Posty: 22
nick w SL: nydian12
Witam ,
Chciał bym się dowiedzieć drodzy skrytowicze jak zrobić taki myk , otóż :
Utworzyłem obiekt i chcę by po kliknięci na nim wyświetlała się na ogólnym strona internetowa bądź by odrazu na nią przekierowywało .

z góry Dziękuje :))


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2012, 00:18 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3306
Skąd: Konin
nick w SL: MaxJames Chemistry
Można w trakcie budowy w zakładce z teksturami ustawić, aby się strona internetowa na obiekcie wyświetlała (najlepiej selekcjonując, która ściana konkretnie).

A jeżeli chodzi o skrypt, to w zdarzeniu touch_start można zapodać funkcję llLoadURL (google wskaże, co wpisać)


Więcej pomysłów nie mam.


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2012, 07:54 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 318
Skąd: Dąbrowa Górnicza
nick w SL: Dex Euromat
Cytuj:
...chcę by po kliknięci na nim wyświetlała się na ogólnym strona internetowa bądź by odrazu na nią przekierowywało .


Jeśli masz na myśli czat ogólny, to do wyświetlenia linku wystarczy instrukcja llSay

Kod standardowy (po utworzeniu nowego skryptu):
default
{
state_entry()
{
llSay(0,"Hello Avatar");
}

touch_start (integer total_number)
{
llSay(0,"touched");
}
}

Przepis:
1. Usuń sekcję state_entry
2. Wstaw zamiast touched w instrukcji, link do strony
3. Zapisz skrypt

Teraz po każdym kliknięciu na czacie ogólnym wyskoczy link do twojej strony.

Ze względu na to iż większość osób nie używa wewnętrznej (Linden-owskiej) przeglądarki internetowej - jest to najszybszy i najprostszy sposób :)

_________________
SL i RL to dwa różne światy.

Pozdrawiam
DexterianG / Dex Euromat


Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2012, 19:49 
Dołączenie:
Czerwiec 2012
Posty: 22
nick w SL: nydian12
Okey Dzięki wielkie działa :)
Ale żeby nie zaśmiecać forum : Znalazłem skrypt do walkera
Cytuj:
integer walking;
string sound;

default
{
on_rez(integer omitted)
{
llResetScript();
}

state_entry()
{
sound = llGetInventoryName(INVENTORY_SOUND, 0);
llSetTimerEvent(0.5);
}

timer()
{
integer info = llGetAgentInfo(llGetOwner());
if(info & AGENT_WALKING)
{
if(!walking)
{
walking = TRUE;
llLoopSound(sound, 1.0);
}
}
else
{
if(walking)
{
walking = FALSE;
llStopSound();
}
}
}
}


I takim pytaniem jest , gdzie wstawić tu moją piosenkę i co dalej zrobić ? postawić obiekt i schować go w swoją nogę , by przy poruszaniu się grała muzyka ?


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 09 Lip 2012, 20:02 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2012
Posty: 530
Skąd: Tychy
nick w SL: PanteraPolnocy
Nydian napisał(a):
I takim pytaniem jest , gdzie wstawić tu moją piosenkę i co dalej zrobić ? postawić obiekt i schować go w swoją nogę , by przy poruszaniu się grała muzyka ?

Wrzuć jakikolwiek dźwięk do inventory obiektu i będzie działać.
I tak, w nogę na przykład. ;)

_________________
Pantera Północy: https://my.secondlife.com/panterapolnocy
Don't walk in front of me - I may not follow. Don't walk behind me - I may not lead. Walk beside me and be my friend.
http://pantera-polnocy.deviantart.com
http://www.firestormviewer.org


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2012, 20:07 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 318
Skąd: Dąbrowa Górnicza
nick w SL: Dex Euromat
Cytuj:
...gdzie wstawić tu moją piosenkę i co dalej zrobić ?


Po pierwsze:
piosenka, dźwięk wydawany przez obuwie na nodze musi spełniać wymagania:
1. Nie dłuższy niż 10 sekund
2. Próbkowanie: 44100
3. Format PCM WAV (Personal Computer Machine WAV) - dostępny we wszystkich programach do obróbki audio.

Po drugie:
Przygotowany plik z muzyką wrzucasz do SL (10L$ / plik)

Po trzecie:
Wkładasz ten plik w obiekt (zakładka zawartość) po prostu przeciągając go z szafy z folderu dźwięki.

Po czwarte:
Zabierasz ten obiekt do szafy (już z wgranym plikiem dźwiękowym), a następnie zakładasz na swoją nogę. Jeśli nosisz primowe obuwie: polecam instrukcję dodaj do części ciała, aby but nie zniknął.
Ważne jest, aby prim był niewidoczny, jeśli to nie jakaś opaska tylko np. klocek albo kulka (zakładka tekstura, przezroczystość)

_________________
SL i RL to dwa różne światy.

Pozdrawiam
DexterianG / Dex Euromat


Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2012, 20:09 
Dołączenie:
Czerwiec 2012
Posty: 22
nick w SL: nydian12
Skrypt mi zapisało ładnie , lecz przy poruszaniu się zamiast walkera Pokazuje mi się błąd skryptu i :
Cytuj:
Could not find sound ''.


//
Ok zrobione , wystarczyło wrzucić jeszcze piosenkę do treści :P


Profil E-mail GGOffline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso