Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 12:06 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Jest możliwość zamiany liczby ujemnej przechowywanej w jakiejś zmiennej na liczbę dodatnią?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 12:16 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Przemnoż liczbe przez sama siebie i wyciagnij pierwiastek dziekiLlSqrt:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 12:25 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Nie jestem pewien, ale chyba funkcja llAbs() wyciągnie dodatnią. A właściwie absolutną. Ale sprawdź ją.

Ewentualnie użyj instrukcji warunkowej: jeżeli liczba jest mniejsza od zera, to ją pomnóż przez -1.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 17:12 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
llAbs() wystarczy do prostej tekstowej gierki: :-D

Teraz pytanie jak komunikować sie z obiektem poprzez czat niespamując na kanale ogólnym?

NP. skrypt prosi o podanie liczby na czacie.
awatar na czacie wpisuje liczbę i naciska enter.
skrypt odczytuje to co wpisał awatar i zapisuje do zmiennej.

Jak sprawić aby to co wpisuje awatar do okienka czatu było widoczne tylko dla niego i skryptu a dla innych awatarów nie?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 17:32 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 318
nick w SL: Dex Euromat
Zastrzeż kanał komunikacyjny, dla czata ogólnego jest 0.
System może na przykład przedstawić instrukcję np. "napisz /1 twoja odpowiedź".
W skrypcie funkcja Listener (słuchacz) trzeba ustawić kanał jako 1 lub inna liczba całkowita (ujemne tez mogą być).


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 18:20 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
llListen jako pierwszy argument ma numer kanału. Jeżeli to komunikacja między-obiektowa, to możesz użyć liczb ujemnych. Wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo, że awatar wywoła to, co jest w zdarzeniu listen.

Co do kanału 0, to przedmówca napisał.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 18:58 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Po wpisaniu na czacie kanału np /1 musi być spacja i dopiero liczba?


Ostatnio edytowany przez AwatarX, 05 Cze 2011, 19:01, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 19:01 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jeżeli chodzi o /1 to bez spacji. Dopiero po tym robisz spację i wtedy lecisz to, co ma być na kanale pisane.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 19:03 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
A jest coś podobnego do cin >> zmienna z C++?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 20:11 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3210
nick w SL: Nemesis Igaly
A ja się tak zastanawiam czy strona LSL Wiki nagle przestała istnieć i czy osoba która ma jakieś pojęcie o programowaniu w C/C++ jak np ja nie potrafi znaleźć sobie takiej funkcji w ciągu paru sekund jeżeli choć trochę zna język angielski.
Nawet ja, choć mam ledwie mgliste pojęcie o LSL znalazłam coś takiego
Kod:
integer listen_handle;
// says beep to owner the first time owner says something in main chat;

default
{
    state_entry()
    {   // Registers the listen to the owner of the object at the moment of the call.
        // This does not automatically update when the owner changes.
        // Change 0 to another positive number to listen for '/5 hello' style of chat.
        listen_handle = llListen(0, "", llGetOwner(), "");
    }
  listen( integer channel, string name, key id, string message )
    {
        llOwnerSay("beep");
        // Stop listening until script is reset
        llListenRemove(listen_handle);
    }
    on_rez(integer param)
    {   // Triggered when the object is rezzed, like after the object has been sold from a vendor
        llResetScript();//By resetting the script on rez forces the listen to re-register.
    }
    changed(integer mask)
    {   // Triggered when the object containing this script changes owner.
        if(mask & CHANGED_OWNER)
        {
            llResetScript();
        }
    }
}
jako funkcję - odpowiednik CIN opisaną szerzej tutaj
Może wystarczy czasem trochę samemu pomyśleć, zanim będzie się zadawać masę zbędnych pytań? W dodatku samodzielne myślenie przynosi rezultaty szybciej niż bierne czekanie na rozwiązanie, aczkolwiek nie absorbuje tyle wysiłku intelektualnego jakźe niezbędnego podczas pisania skryptów i programowania...
Poza tym myślałam, że AwararX obraził się na nas tak straszliwie, że już nie będzie nas odwiedzał, bo zawiódł się na nas niezmiernie i miał kasować konto już jakiś miesiąc temu...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 20:20 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Ja za to języka C/C++ nie znam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 20:21 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3210
nick w SL: Nemesis Igaly
ConsoleIN - cin -odpowiednik Input z Basica i Pascala...
ConsoleOUT - cout - odpowiednik Print; PrintLN
To są podstawy, chyba z pierwszej lekcji :P Co Ty tam robisz projekt na tych studiach :?:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 20:52 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
O którą z dwóch szkół pytasz?

W studium: Pascal
W jednej szkole: Java
W drugiej szkole: ---


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 21:17 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 3210
nick w SL: Nemesis Igaly
Dobra, nie wnikam... A wydawało mi się, że to ja mało się znam na programowaniu... :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 22:20 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Dobra może inaczej się zapytam.

Najpier kod:
Kod:
integer licznik; // zmienna przechowuje ilość rozgrywek
integer gracz; //zmienna przechowuje liczbę podaną przez gracza
integer liczba; //zmienna przechowuje wylosowaną liczbę

default
{
     on_rez(integer param) // Przy rezowaniu resetujemy skrypt
    {
        llResetScript();
    }
   
    state_entry()
    {   
        licznik = 0;
       
        // losujemy liczbę od 1 do 100 i zapisujemy do zmiennej
        liczba = lslPRNGRandomInteger(llGetUnixTime());
        liczba = llAbs (liczba) % 100 + 1;
        llListen(0, "", llGetOwner(), "");        // Włączamy nasłuchiwanie co wpisuje gracz
        llOwnerSay ("\n       ZNAJDŹ LICZBĘ OD 1 DO 100\nWpisz na czacie liczbę i naciśnij enter:");
    }
     
    listen (integer channel, string name, key id, string message) // Zapisujemy co gracz napisał na czacie
    {       
        gracz = (integer) message;  // Zamieniamy string na integer i zapisujemy do zmiennej
        licznik ++;
        if(licznik == 7) //Jeżeli licznik jest równy 7
        {
            state Przegrana;// gracz przegrał i przechodzimy do stanu przegrana
        }
       
        // Jeżeli liczba gracza jest mniejsza od wylosowanej liczby wyswietlamy stosowny komunikat
        if (gracz < liczba) llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nTwoja liczba = " + (string)gracz + "\nZA MAŁO\nWpisz liczbę na czacie i naciśnij enter :" + (string) liczba);
       
        // Jeżeli liczba gracza jest wieksza od wylosowanej wyświetlamy stosowny komunikat
        else if (gracz > liczba) llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nTwoja liczba = " + (string)gracz + "\nZA DUŻO\nWpisz liczbę na czacie i naciśnij enter :" + (string) liczba);
       
        // Jeżeli liczba gracza jest taka sam jak wylosowana
        else if (gracz == liczba)
        {   
            state Wygrana; // Gracz wygrał i przechodzimy to stanu Wygrana
        }
    }
}

state Wygrana

    state_entry()
    {
        llOwnerSay ("\nRunda NR: " + (string)licznik + "\nTwoja liczba = " + (string)gracz + "\nGRATULACJE! Odnaleziono moją liczbę!\n\nAby zagrać jeszcze raz kliknij na obiekt.");
    }
   
    touch_end(integer total_number)
    {
        state default;
        llResetScript();
    }
}

state Przegrana

    state_entry()
    {
        llOwnerSay ("\nPRZEGRANA! SZUKANA LICZBA TO: " + (string)liczba + "\n\nAby zagrać jeszcze raz kliknij na obiekt.");
    }
   
    touch_end(integer total_number)
    {
        state default;
        llResetScript();
    }
}


Nie mogę znaleźć żadnej funkcji do kontrolowania tego co wpisuje gracz tak jak to mogę zrobić np w C++.

Jeżeli gracz wpisze litery zamiast cyfr do zmienej gracz zapisuje się zero.
To samo jest jeżeli używamy kanału innego niż O. Gracz może wpisać /1 i nacisnąć enter, gracz może wpisać /12, gracz może wpisać /1 abc.

Najprostszym rozwiązaniem jest poinformować gracza o błędzie i cofnąć go do początku gry. Trochę denerwujące bo wyobraźmy sobie że gracz się pomylił w 5 turze i musi zaczynać wszystko od początku.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 22:51 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1716
nick w SL: Llorando Runo
Zamiast: licznik ++;
Daj:
Cytuj:
If (gracz != 0) { licznik ++;}

Chyba ;)

p.s.
Cytuj:
licznik = 0;
Zbędne jest jeśli zdefiniowałeś wcześniej to jako całkowitą, bo on wtedy przypisuje jej automatycznie 0.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 23:02 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
To nie rozwiązuje problemu. Licznik będzie się powiększał tylko gdy liczba jest rózna od 0. Dalej nie mam kontroli nad tym co wpisuje gracz. Licznik można sobie zaimplementować bardzo różnie to jest najmniejszy problem. Można wszystko wsadzić np do pętli for:
Kod:
for(i = 1; i <= 7; i++)
{
   // odczytujemy liczbę gracza
   cout << "Runda nr " << i << endl << "Twoja liczba = ";
   cin >> gracz;
         
   // sprawdzamy warunki
   if(gracz == liczba) // gracz odgadnął liczbę!!!
   {
      cout << "BRAWO!!! Odgadles moja liczbe.\n\n";
      break;  // przerywamy pętlę for     
    }
    else if (gracz < liczba) cout << "ZA MALO\n\n";
    else            cout << "ZA DUZO\n\n";
   
   // sprawdzamy, czy jest to ostatni obieg. Jeśli tak, to gracz nie odgadnął liczby
   if(i == 7) cout << "Niestety nie odgadles liczby " << v << "\n\n";
}

Inicjowanie zmiennej jest moim nawykiem ze starych czasów programowania.;-) Jeżeli faktycznie LSL automatycznie inicjuje zmienne na 0 to można to zmienić. Przetestuję bo bugów w tym LSL od groma :lol:

No niestety zmienna licznik nie jest kasowana na 0 pomimo zresetowania skryptu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Cze 2011, 02:48 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Po zaczerpnięciu informacji u źródła czyli Cory Ondrejki który stworzył LSL dowiedziałem się że nie ma odpowiednika dla cin >> zmienna. Nie zastosowano strumieni ze względu na obciążenia serwerów i możliwe nadużycia. Pozostaje napisanie własnych funkcji operujących na stringach i wykorzystanie list. Do obsługi błędów w gierce zastosowałem prymitywne rozwiązenie w postaci dwóch stanów. Gierka działa jak ktoś chce może się pobawić wystarczy skopiować skrypt i wsadzić w jakiś obiekt.

Kod:
// SL Zgadywanka Liczbowa 2011 beta 0.2
// 08.06.2011
// DIGITALWORLD Resident
// Nauka skryptowania LSL
//--------------------------------------------

// Globalne zmienne i funkcje Generatora pseudo losowych liczb
integer lslPRNGState0       = 0;
integer lslPRNGState1       = 0;
integer lslPRNGState2       = 0;
integer lslPRNGState3       = 0;

integer lslPRNGPosition     = 0;
integer lslPRNGSeed         = 0;

integer lslPRNGTwiddle(integer a, integer b)
{
    integer c = (((a & 0x80000000) | (b & 0x7FFFFFFF)) >> 1);
    if (b & 1) c = c ^ 0x9908B0DF;
    return c;
}

lslPRNGGenState()
{
    lslPRNGState0 = lslPRNGState2 ^
        lslPRNGTwiddle(lslPRNGState0, lslPRNGState1);
    lslPRNGState1 = lslPRNGState1 ^
        lslPRNGTwiddle(lslPRNGState1, lslPRNGState2);
    lslPRNGState2 = lslPRNGState0 ^
        lslPRNGTwiddle(lslPRNGState2, lslPRNGState3);
    lslPRNGState3 = lslPRNGState3 ^
        lslPRNGTwiddle(lslPRNGState3, lslPRNGState0);
    lslPRNGPosition = 0;
}

// Funkcja ziarna generatora
lslPRNGGenStateSeed(integer seed)
{
    lslPRNGState0 = seed;
    lslPRNGState1 = 1812433253 *
        (lslPRNGState0 ^ (lslPRNGState0 >> 30)) + 1;
    lslPRNGState2 = 1812433253 *
        (lslPRNGState1 ^ (lslPRNGState1 >> 30)) + 2;
    lslPRNGState3 = 1812433253 *
        (lslPRNGState2 ^ (lslPRNGState2 >> 30)) + 3;
    lslPRNGPosition = 4;
}

// Funkcja generatora liczb całkowitych
integer lslPRNGRandomInteger(integer seed)
{
    if (seed != lslPRNGSeed)
    {
        lslPRNGGenStateSeed(seed);
        lslPRNGSeed = seed;

        lslPRNGGenState();
    } else if (lslPRNGPosition >= 4) lslPRNGGenState();

    integer x;
    if (lslPRNGPosition == 0)      x = lslPRNGState0;
    else if (lslPRNGPosition == 1) x = lslPRNGState1;
    else if (lslPRNGPosition == 2) x = lslPRNGState2;
    else if (lslPRNGPosition == 3) x = lslPRNGState3;
    ++lslPRNGPosition;

    x = x ^ ((x >> 11) & 0x001FFFFF);
    x = x ^ ((x << 7) & 0x9D2C5680);
    x = x ^ ((x << 15) & 0xEFC60000);
    return x ^ ((x >> 18) & 0x00002FFF);
}
//----------------------------------------------------------------------------

// Zmienne globalne wykorzystywane w grze

integer licznik; // Zmienna do przechowywania ilości rund
integer liczba; // Zmienna do przechowywania liczby wylosowanej przez skrypt
integer lg; // Zmienna do przechowywania liczby wybranej przez gracza
integer uchwyt; // Zmienna do przechowywania numeru nasłuchu czatu
//----------------------------------------------------------------------------

// Stan domyślny
default
{
    // Po zrezowaniu obiektu...
    on_rez(integer start_param)
    {
        llResetScript(); // ... resetujemy skrypt
    }
   
    state_entry()
    {   
        // Ustawiamy licznik na zero. Dzięki temu po zresetowaniu skryptu ilość zapisanych
        // podczas gry rund zostanie wykasowana.
        licznik = 0;
       
        // Losujemy liczbę typu integer. Dzięki temu, że ziarno generatora wykorzystuje czas,
        // mamy pewność, że za każdym razem zostanie wylosowana inna liczba.
        liczba = lslPRNGRandomInteger(llGetUnixTime());
       
        // Losujemy liczbę z zakresu od 1 do 100 i zapisujemy do zmiennej jako liczbę dodatnią.
        // Na wypadek gdyby wylosowana liczba była liczbą ujemną.
        liczba = llAbs (liczba) % 100 + 1;
       
        // Na czacie wyświetlamy graczowi planszę początkową która jest widoczna tylko dla niego.
        llOwnerSay("\n
    **********************************
    *** SL Zgadywanka Liczbowa 2011 ***
    **********************************\n
            Znajdź liczbę od 1 do 100\n
      Aby rozpocząć grę kliknij na obiekt");
    }

    // Zamiast zdarzenia touch_start generującego błąd wykorzystamy zdarzenie touch_end
    // Gdy gracz kliknie na obiekt i zwolni przycisk myszki...
    touch_end (integer total_number)
    {
        state Gra; // ... zostanie przeniesiony do stanu o nazwie Gra
    }
}//<--- Koniec stanu default
//------------------------------------------------------------------------

state Gra
{
    // Po przejściu do stanu Gra
    state_entry()
    {
       // Włączamy nasłuchiwanie na kanale 1 tego co gracz napisał na czacie
       // i zapisujemy numer tego nasłuchu.
       uchwyt = llListen(1, "", llGetOwner(), "");

       // Wyświetlamy na czacie informację widoczną tylko dla gracza
       llOwnerSay ("\nNa czacie wpisz swoją liczbę na kanale /1:");
    }
   
     
    listen(integer channel, string name, key id, string message)
    {   
       
        // Zmieniamy to co wpisał gracz na czacie na liczbę całkowitą i zapisujemy do zmiennej.
        // Jeżeli gracz wpisał liczby, do zmiennej zapisze się liczba typu integer.
        // Jeżeli gracz wpisał litery, do zmiennej zapisze się zero.
        // Jeżeli gracz wpisze liczbę wiekszą od zakresu integer, do zmiennej zapisze się liczba ujemna.
        lg = (integer)message;
       
        // Jeżeli liczba gracza jest większa od zera lub gracz wpisał zero...
        if (lg > 0 || message == "0")
        {
            licznik ++; // ... zwiększamy licznik o jeden. Dzięki temu możemy zapisywać ilość rund.
           
            // Kończymy grę jeżeli jest już siedem rund i sprawdzamy czy gracz wygrał czy przegrał.
            if(licznik == 7)  // Jeżeli rund jest już siedem ...
            {
                // ... to wyłączamy nasłuchiwanie
                llListenRemove(uchwyt);
                // ... i jeżeli liczba gracza jest większa lub mniejsza od wylosowanej liczby ...
                if (lg > liczba || lg < liczba) state Przegrana; // ... to gracz przegrał i przechodzimy do stanu Przegrana.
                else state Wygrana; // Jeżeli jest inaczej to gracz wygrał i przechodzimy do stanu Wygrana.
            }
           
            // Jeżeli liczba gracza jest jest mniejsza od wylosowanej liczby ...
            if (lg < liczba)
            {
                // ... wyświetlamy graczowi stosowną informacje wraz z podpowiedzią
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest MNIEJSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            // Jeżeli liczba gracza jest jest większa od wylosowanej liczby ...
            if (lg > liczba)
            {
                // ... wyświetlamy graczowi stosowną informację wraz z podpowiedzią
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest WIĘKSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            // Jeżeli gracz zgadł liczbę kończymy grę...
            if (lg == liczba)
            {
                llListenRemove(uchwyt); // ... wyłączamy nasłuchiwanie
                state Wygrana; // ... i przechodzimy do stanu wygrana
            }
        }
        // Jeżeli gracz popełnił błąd podczas wpisywania liczby ...
        else state Bug; // ... to przechodzimy do stanu Bug
    }
}//<--- Koniec state Gra
//--------------------------------------------------------------------

state Bug
{
    // Po przejściu do stanu Bug
    state_entry()
    {
       llListen(1, "", llGetOwner(), ""); // Włączmy nasłuchiwanie czatu...
       llOwnerSay ("\n                        BŁĄD!\n\nNa czacie wpisz swoją liczbę na kanale /1:"); // i informujemy o błędzie
    }
   
    listen(integer channel, string name, key id, string message)
    {   
        lg = (integer)message;
        if (lg > 0 || message == "0")
        {
            licznik ++;
            if(licznik == 7)
            {
                llListenRemove(uchwyt);
                if (lg > liczba || lg < liczba) state Przegrana;
                else state Wygrana;
            }
            if (lg < liczba)
            {
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest MNIEJSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            if (lg > liczba)
            {
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest WIĘKSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            if (lg == liczba)
            {
                llListenRemove(uchwyt);
                state Wygrana;
            }
        }
        else state Bug2; // Jeżeli gracz znowu popełnił błąd przechodzimy do stany Bug2
    }
}//<-- Koniec state Bug
//--------------------------------------------------------

state Bug2
{
    // To samo co w stanie Bug
    state_entry()
    {
       llListen(1, "", llGetOwner(), "");
       llOwnerSay ("\n                        BŁĄD!\n\nNa czacie wpisz swoją liczbę na kanale /1:");
    }
   
    listen(integer channel, string name, key id, string message)
    {   
        lg = (integer)message;
        if (lg > 0 || message == "0")
        {
            licznik ++;
            if(licznik == 7)
            {
                llListenRemove(uchwyt);
                if (lg > liczba || lg < liczba) state Przegrana;
                else state Wygrana;
            }
            if (lg < liczba)
            {
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest MNIEJSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            if (lg > liczba)
            {
                llOwnerSay ("\nRUNDA NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nTa liczba jest WIĘKSZA od mojej\n\nWpisz inną liczbę jeśli chcesz wygrać");
            }
            if (lg == liczba)
            {
                llListenRemove(uchwyt);
                state Wygrana;
            }
        }
        // Jeżeli i tym razem gracz popełnił błąd przechodzimy z powrotem do stanu Bug.
        // Dzięki czemu stworzyliśmy pętlę obsługującą wykrywanie błedów gracza.
        else state Bug;
    }
}//<-- Koniec state Bug2
//--------------------------------------------------------

state Wygrana

    state_entry()
    {
        llOwnerSay ("\nRunda NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nGRATULACJE! Odnaleziono moją liczbę!\n\nAby zagrać jeszcze raz kliknij na obiekt.");
    }
   
    touch_end(integer total_number)
    {
        state default;
        llResetScript();
    }
}
//-----------------------------------------------------

state Przegrana

    state_entry()
    {
        llOwnerSay ("\nRunda NR: " + (string)licznik + "\nGracz wybrał liczbę: " + (string)lg + "\nPRZEGRANA! Moja liczba to: " + (string)liczba + "\n\nAby zagrać jeszcze raz kliknij na obiekt.");
    }
   
    touch_end(integer total_number)
    {
        state default;
        llResetScript();
    }
}


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso