Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 11:23 
Dołączenie:
Maj 2011
Posty: 14
Chciałem żeby po wysłaniu komunikatu, np. "pojaw sie", w wybranym miejscu rezował się obiekt (docelowo kilka obiektów, np "pojaw 4".

Chciałem do tego użyć llRezObject. Z tego co zrozumiałem, skrypt odbierający wiadomość trzeba umieścić w jakimś primie, a później ustalić w jakieś odległości od niego ma się zrezować nowy obiekt.

Pytanie - gdzie musi się znajdować obiekt i jak powinna wyglądać taka funkcja, żeby to zadziałało. Próbowałem z znajdującym się gdzieś w pobliżu prima z skryptem (tak byłoby najlepiej, ale to chyba niemożliwe ?), z obiektem w inventory (zakładka Objects) i ciągle mam komunikat "Could not find object testowy" (nazwałem obiekt "testowy").

Funkcja (w wersji podstawowej):
llRezObject("testowy", llGetPos() + <0, 2 , 0>, ZERO_VECTOR, ZERO_ROTATION, 10);

Proszę o pomoc, zaciąłem się na tym od rana i zupełnie nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić :/

Ps. Korzystam z OpenSim.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 11:36 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Obiekt, który ma zostać wyrezowany z obiektu, który ma skrypt, musi znajdować się w obiekcie ze skryptem. W przeciwnym razie nie zostanie odnaleziony. Można też zamiast nazwy obiektu wpisać jego UUID.

Jeszcze jedna rzecz - funkcja rezująca wyrzuca obiekt tam, gdzie podałeś współrzędne jako parametr.

A jeżeli rezujesz kilka razy ten sam obiekt na te same współrzędne, to on się zapewne tam pojawi (każda kopia), ale będą one się zasłaniać, zatem lepiej dać np. pętlę for i przesuwać kolejne obiekty, aby się on pokazywały np. obok siebie.



Mnie na OpenSimie ta funkcja nie działała poprawnie, ale ja pewnie mam starszą wersję.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2011, 12:10 
Dołączenie:
Maj 2011
Posty: 14
Bardzo dziękuję. Taka prosta rzecz, że nikt tego nie wyjaśnił ;) Ciągle myślałem, że chodzi o inventory Avatara :/

Co pętli, to już coś podobnego przygotowałem. Użyłem wprawdzie pętli z while, ale efekt ten sam :) Jeszcze raz dziękuję.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso