Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2011, 15:32 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Chcę aby na czacie wyświetliło się w jednej lini takie coś: LICZBY: 1111

Wymysliłem taki kod:
Kod:
default

   on_rez(integer start_param)
   {
      llSay(0, "LICZBY: ");
     
      integer a = 0;
      integer b = 4;
     
      for (a; a < b; a++)
      {
         llSay(0, "1");
      }
   }
}

Niestety lindeni w funkcji llsay() dołożyli automatyczne przejście do następnego wiersza i po kompilacji kod na czacie wygląda tak:

LICZBY:
1
1
1
1

Ma ktoś pomysł jak napisać skrypt aby wszystko wyświetlało sie w jednym wierszu?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2011, 16:03 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Potrzebna jest zmienna typu String. do niej zapisuj to, co aktualnie masz w funkcji llSay. Kiedy już wszystko będzie zapisane, to wtedy użyj funkcji llSay i zamiast tekstu wyświetl zawartość tej nowej zmiennej.


Kod:
String zmienna;
zmienna += "LICZBY ";
      integer a = 0;
      integer b = 4;
     
      for (a; a < b; a++)
      {
         zmienna+= "1";
      }

llSay (0, zmienna);




Oczywiście ja tak na szybko tutaj piszę, co w zdarzeniu on_rez możesz wpisać.



Edit: poprawa tagów


Ostatnio edytowany przez projekt, 03 Cze 2011, 17:49, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2011, 16:16 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Dzięki działa kod który podałeś jest z błędem String ma byc z małej litery.

Kod:
default

   on_rez(integer start_param)
   {
      string zmienna;
      zmienna += "LICZBY ";
     
      integer a = 0;
      integer b = 4;

      for(a; a < b; a++)
      {
         zmienna+= "1";
      }

      llSay (0, zmienna);
   }
}


Mam jeszcze pytanie czy w SLS można tworzyć swoje funkcje jak np w C++?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2011, 17:49 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Można. Skoro w C można robić, to w LSL też... bo LSL się z C wywodzi w pewnym sensie (co widać na strukturze).


Kod:
NAZWA_FUNKCJI (ARGUMENTY FUNKCJI) {
     ZAWARTOŚĆ FUNKCJI
}



A wywołujesz ją tak jak każdą inną, np.:

Kod:
glos(){
  llSay(0, "Czesc");
}

default
{
    state_netry()
    {
        glos();
    }
}


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2011, 22:48 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2011
Posty: 95
Kombinuję z prostą gierką i mam problem z jedną funkcją:

Kod:
// Funkcja odczytuje poprawny ruch człowieka
integer ruch_czlowieka(integer b)
{
   integer r;
   integer maxb;
 
   do
   {
      maxb = 3;

      if(b < maxb) maxb = b;
   
      llSay(0, "Ile bierek zabierasz? (1..." + (string) maxb + ") : ");
   
      llListen(0, "", NULL_KEY, "");
     
      // Tu mi wywala syntax error a nie powinno bo składnia jest prawidłowa
     listen(integer channel, string name, key id, string message)
     {
        if(message == "1" || message == "2" || message == "3")
        {
            r = (integer)message;
        }
    }

  } while( (r == 0) || (r > maxb) );
 
  return r;
}


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso