Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 12:47 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 224
nick w SL: Marlin Huldschinsky
Czołem

Image
Jest zdjęcie na którym jest winda i dwa przyciski.

Skrypt GetPos chyba wykonuje polecenia tylko i wyłączenie z root prima...
Czy jest jakiś sposób na to, by winda działała na oba przyciski?
- żeby zmienić kierunek "lotu", trzeba zmieniać root prim na drugi przycisk a to trochę jest wkurzające tak co chwilę go zmieniać.

Dzięki z góry


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 12:59 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 1054
nick w SL: Noah Perinal
winda niech "nasłuchuje" na "tajnym" kanale poleceń. Klikając na jeden przycisk, wydaje on hasło1, winda jedzie do góry, a klikajac na drugi przycisk wydaje on hasło2, winda jedzie w dół. Oczywiście winda sprawdza zaraz po haśle, czy jet na górze, czy na dole. :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 13:11 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Ja jakiegoś gotowca do windy przerabiałem,by zamaist na polecenia chata to reagowała na międyzprimowe hasła (tak jak to powyżej napisano). Gdzieś to mam ,ale... próbowałem usunac element fizyki, więc może nieco "dziwnie" działać, ale mam coś w ten deseń... a może nawet dla ufizycznionej windy mam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 13:12 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Ja mam lepszy pomysł: niech przyciski wysyłają llMessageLinked do roota, a w roocie masz skrypt, który w evencie link_message np. przesuwa windę o integer. Zero jakichś interpreterów.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 13:51 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 224
nick w SL: Marlin Huldschinsky
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
Noah, skrypt jest takowy:

integer count = 0;
vector scale;
integer toggle = 0;

default
{
state_entry()
{
llSetText("",<1,1,1>,1);

llSetStatus(STATUS_DIE_AT_EDGE,TRUE);
}

touch_start(integer total_number)
{
if(llDetectedKey(0)==llGetOwner())
{
state on;
}
}
}
state on
{
state_entry()
{
llSetTimerEvent(0.1);

}
state_exit()
{
llSetTimerEvent(0.0);
}
timer()
{
vector pos= llGetPos()+<0,-0.0,0.1>*llGetRot();
float ground = llGround(pos - llGetPos());
if(pos.z - ground < 10)
pos.z = ground + 1.5;
llSetPos(pos);
}
touch_start(integer n)
{
if(llDetectedKey(0)==llGetOwner())
state default;
}
}



i trza to wszystko zmienić listen... hmm mi się pokazuje mismatched error coshtam.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2009, 14:13 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 1054
nick w SL: Noah Perinal
Rozwiązań tego problemu może być wiele, każdy jest dobry, który prowadzi do sukcesu. :)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso