Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2014, 00:25 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Linden Lab od dawna przymykalo oko na hazard w SL. Niby byl zakazany, ale ... wszyscy wiemy jak to wygladalo. Niestety stan ten ulegnie zmianie. Szczegoly na blogu: http://community.secondlife.com/t5/Feat ... -p/2771080
W wielkim skrocie:
Maszynki do grania beda objete licencja, tzn kazdy producent musi miec akceptacje od Linden Lab. Podobna akceptacje musi posiadac takze wlasciciel maszynki, czyli - nie bedzie mozna ich wystawiac bez pozwolenia. Grac bedzie mozna tylko na wyznaczonych do tego terenach.
Szczegolow uzyskania licencji (platnych) nie bede tlumaczyl, bo jesli ktos chce ja uzyskac to i tak musi znac angielski.

Jesli kogos interesuje moja opinia, to posuniecie Linden Lab jest glupie. Doplyw gotowki z licencji i nowych ziem bedzie chwilowy, a niszczenie wolnego rynku ma skutki nieodwracalne. Jako zywo przypomina to dzialanie naszego rzadu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2014, 14:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Jacek napisał(a):
Jesli kogos interesuje moja opinia, to posuniecie Linden Lab jest glupie.

Głupie, bo po raz kolejny uderzy w "prywaciarzy", przecież wielkie landy z automatami jakoś sobie poradzą, skoro istnieją od dawien dawna i bezboleśnie przetrwały poprzednie cięcia.
Jeżeli LL zechcą się wzorować na polskim rządzie, podniosą opłaty za premium i ziemię. A potem zablokują dostęp do połowy gridu tym, którzy premium nie mają. Później jeszcze ci z basic będą mieli wstęp tylko na wyspy startowe.
Sam wiesz, że w tym względzie inwencja rządzących nie zna granic ni kordonów 8)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2014, 16:22 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2012
Posty: 538
nick w SL: PanteraPolnocy
To ja jeszcze dorzucę linka do tematu na SLU.
http://www.sluniverse.com/php/vb/genera ... skill.html

Oraz FAQ:
http://wiki.secondlife.com/wiki/Linden_ ... Gaming_FAQ

I listę licencjonowanych twórców / operatorów gier:
http://wiki.secondlife.com/wiki/Linden_ ... rticipants

Cytuj:
In summary, skill games that offer Linden Dollar payouts will be allowed in Second Life, but each game, its creator, its operator, and the region on which it is operated must be approved by Linden Lab.

These changes are effective as of August 1, 2014, and applications for approved creators and approved operators are now being accepted at Echosign.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2014, 21:43 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
A czy z grubsza wiadomo co ich natchnęło do tak świetnego pomysłu?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2014, 23:33 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
O ile w przypadku wczesniejszego banu na hazard czy licencjonowanie bankow mozna bylo szukac przyczyn zewnetrznych, np urzedow w USA itp, to tym razem sprawa wydaje sie prosta.
Linden Lab mowi tak - wczesniej zarabialiscie sobie na hazardzie i przymykalismy na to oko, ale teraz koniec.
Chcesz zarabiac? Zaplac nam za licencje na produkcje maszyn, za licencje na ich posiadanie i do tego podwyszony Tier za ziemie, gdzie bedzie stalo kasyno. Nie da sie tego wytlumaczyc niczym innym jak checia osiaganiecia wiekszego zysku.
Nie byloby w tym nic zlego, kazda firma chce wiecej zarabiac, ale moim zdaniem to jest droga w przepasc.
Second Life rozwijalo sie dzieki wolnemu rynkowi i brakowi ograniczen, a wprowadzanie licencji i pozwolen przyniesie zysk, ale bardzo krotkotrwaly. Po pewnym czasie wszystko moze pasc, zwlaszcza ze Open Simy rosna w siłę i mamy już gdzie uciekać.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2014, 00:29 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Nie każdy ma jak uciec na OpenSim. Na aktualnym systemie (Windows XP) działa mi tylko oficjalny klient SL. Te, które umożliwiają wchodzenie na Opensimowe alternatywy mogę jedynie na energożernym sprzęcie uruchomić.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2014, 01:40 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Ciekawe. Nowy ToS, ktory wszyscy bedziemy musieli podpisac klinieciem, zawiera juz uaktualnione przepisy zwiazane z grami 6.3 (ii) a sprawa szczególowo opisana jest TU
Wynika z tego, ze nalezy usunac wszelkie istniejace maszyny do gry, bo za ich uzywanie grozi ban. Mozna uzywac tylko obiektow 'namaszczonych' przez Linden Lab i wylacznie na specjalnie wydzielonych ziemiach.
Ich lista znajduje sie TU
Ciekawe jest to, ze tam ... nic nie ma. Ani jednego operatora, ani jednej maszynki!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2014, 02:07 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2012
Posty: 538
nick w SL: PanteraPolnocy
Takie coś będzie się pojawiać ludziom, którzy nie będą spełniać warunków...

https://bitbucket.org/oz_linden/366-sno ... ations.xml

Cytuj:
Unable to enter region. '[REGION_NAME]' is a Skill Gaming Region, and you must meet certain criteria in order to enter. For details, please review the [http://wiki.secondlife.com/wiki/Linden_Lab_Official:Skill_Gaming_in_Second_Life Skill Gaming FAQ].


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2014, 13:35 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jacku, może jeszcze nie zdążyli się zarejestrować, skoro zmiana regulaminowa dopiero ma się pojawić. I pewnie proces licencjonowania też jest długi.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso