Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2011, 08:52 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 284
Nowy przyczynek do Waszej odwiecznej dyskusji:nwn.blogs.com/nwn/
Jednak będą levele? haha


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2011, 10:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
No to przynajmniej będę wiedziała, kiedy kończyć.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2011, 12:42 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Czytałeś ten artykuł? ;)
Jest różnica między "jak wyobrażam sobie gaming system w SL?" a "będą levele".
Poza tym mowa jest nie o klasycznym levelowaniu postaci, ale o pewnego rodzaju reputacji i opieraniu osiągnięć na podstawie tego, co już w SL robimy, a nie questów czy nowych zadań. Myślmy o tym raczej jak o gwiazdkach na Allegro niż World of Warcraft. System "zbierania reputacji" istniał w SL do początku 2007 roku. Użytkownikom można było przyznawać punkty w kategorii wyglądu, zachowania względem innych i budowania/tworzenia. Tyle, że nic z tego nie wynikało. Zabezpieczeniem przed lekkomyślnym albo złośliwym stawianiem ocen miała być opłata (25L$ za klik), co zdecydowanie osłabiło popularność systemu. Problemem okazało się również kupowanie głosów.

Tak wyglądał rating w profilach:

Image


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2011, 16:30 
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 284
Mori, czytałem i dlatego nie napisałem "będą levele" tylko "będą levele?" Co i tak nie było sterszczeniem artykułu, tylko zachętą do jego przeczytania, bo ciekawy :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 00:09 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Niestety, są tu osoby, które nie władają angielskim na tyle, żeby go zrozumieć. One ograniczą się do tego Twojego sensacyjnego nagłówka ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 15:53 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
No dobra, ale co myslicie o tym?!
Linden Lab will introduce game mechanics to the new user experience, it was revealed during a keynote panel at today's
Cytuj:
SLCC with the company's lead product developers. People who create a new SL account will start seeing these game-esque features after the next couple months, Michael "Gez Linden" Gesner (an Executive Producer at Linden Lab), told me after the panel. Additional game-type features will be added over the year. This includes interactions that will resemble achievements and quests, he told me, though they may not use these specific metaphors.

http://nwn.blogs.com/nwn/2011/08/linden ... ience.html

Mysle, ze lewele i acziwmenty beda i tak, czy tego chcemy, czy nie. Pytaniem jest czy cieszyc sie z tego, czy plakac.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 17:04 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 2318
nick w SL: Morrigan Polanski
Hmmm... po przeczytaniu tego artykułu myślę, że będą działać na zasadzie opt-in. Tylko dla chętnych.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 18:14 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2011
Posty: 339
nick w SL: Konstancja Shoreland
Jacek napisał(a):
No dobra, ale co myslicie o tym?!
L People who create a new SL account will start seeing these game-esque features after the next couple months, Michael "Gez Linden" Gesner (an Executive Producer at Linden Lab), told me after the panel. Additional game-type features will be added over the year. This includes interactions that will resemble achievements and quests, he told me, though they may not use these specific metaphors.


Mysle, ze lewele i acziwmenty beda i tak, czy tego chcemy, czy nie. Pytaniem jest czy cieszyc sie z tego, czy plakac.[/quote]

Mnie tam wcale nie do smiechu :-?
I nawet jesli wszystko to bedzie opcjonalne-doprowadza do przemiany SL w gre Nowi rezydenci raczej nie beda ekplorowac i tworzyc,pojda w najprostszy kierunek-zdobywanie leveli (jakkolwiek by sie one nazywaly)
Kolejny "genialny" pomysl Lindenow-mimo krytyki
Lindeni wiedza co jest dla ciebie najlepsze ! :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 13:03 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
A ja myślę, że to zwyczajnie dużo hałasu o nic.
Będą sobie levele - a niech są i niech nazywają się jak kto lubi.
Co z tego, jeśli nowi będą zainteresowani tylko zdobywaniem kolejnych 'leveli' - skoro to lubią. Wy lubicie się przebierać/urządzać ładnie mieszkania/spotykać z innymi/'roleplejować' ... a ktoś lubi levele i wsparcie tego czegoś ze strony LL raczej nie skaże ludzi na zagładę.
Faktycznie, teraz SL to będzie gra jak się patrzy, najprawdziwsza na świecie gra. Bo będą levele... już są w takiej czy innej formie (systemy do roleplay itp), więc... może SL jest grą już od dawien dawna?

Lindeni nie widzą co jest dla Nas (Was, Ciebie, Jego) najlepsze, starają się iść w kierunku by to IM (LL) było najlepiej, bo na tym to raczej polega - przecież nie robią tego za darmo tylko idą w kierunku maksymalizacji dochodów. A to, czy 'levele' wyjdą im na dobre czy nie, to czas pokaże :)


Ja myślę, że powinniśmy się cieszyć rozwojem SL. Jest wiele rzeczy, które wolałbym w SL zamiast 'leveli', ale jednak jest to lepsze, niż gdyby mieli robić krok w tył.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 13:14 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 4035
nick w SL: Jacek Shuftan
Problemn polega na tym, ze polowa nowych uzytkownikow odpada po pierwszych minutach widzac skomplikowany interface. Lindeni wprowadzili wersje uproszczona aby ich zatrzymac. Chwala im za to
Pozostala polowa jakos daje rade przebrnac przez te wszystkie opcje, wychodzi z wyspy startowej na swiat i .... nie ma co robic. ( Zwroccie uwage - jednym z najczesciej powtarzajacych sie pytan jest "o co tu biega?"). Pochodza po klubach, postawia klocek na sandboxie i odchodza z mysla, ze SL to jakas glupia i nudna gra.
Lindeni chca ich jakos zatrzymac, a mozna to zrobic tylko przez danie im celu. Celem takim moze byc wlasnie gra, bo do tego sa przyzwyczajeni. Beda zdobywac lewele a przy okazji zagladac do 'zwyklego SL", na koncu dostana 1 LS, pomysla sobie "ale tu jest super! Pogralem sobie i na koncu dostalem jeszcze realna kase!" i moze zostana.
Bardzo glupie to nie jest.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 13:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 6356
nick w SL: Madelaine Sautereau
Deso napisał(a):
to, czy 'levele' wyjdą im na dobre czy nie, to czas pokaże

Rzecz w tym, że jeżeli na dobre im nie wyjdą, najwięcej stracimy my. Być w SL bez SL po prostu się nie da 8)

Jacek napisał(a):
Lindeni wprowadzili wersje uproszczona aby ich zatrzymac.

Jacek napisał(a):
Lindeni chca ich jakos zatrzymac

Najpierw LL wprowadzają zmiany, które zniechęcają starych użytkowników i prowadzą do wyludnienia SL. A potem robią wszystko, żeby ściągnąć jak najwięcej nowych. Ściągnąć, ale nie jestem pewna, czy zatrzymać za wszelką cenę. A nawet jeśli chcą zatrzymać, to chodzi im tylko i wyłącznie o ilość, nie jakość. Bo niby po cóż innego tryb basic, po co nicki zamiast imion i nazwisk, po co informacja na stronie, że nie trzeba kasować konta, po co żenująca w tej chwili weryfikacja wieku.
Nie podoba mi się to, a pomysł na levele nieco przeraża. Jeżeli okaże się, że dotyczą wszystkich i bez nich się nie da, uznam, że wolę GaduGadu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 16:32 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2011
Posty: 339
nick w SL: Konstancja Shoreland
Deso napisał(a):
A ja myślę, że to zwyczajnie dużo hałasu o nic.
Będą sobie levele - a niech są i niech nazywają się jak kto lubi.
Co z tego, jeśli nowi będą zainteresowani tylko zdobywaniem kolejnych 'leveli' - skoro to lubią. Wy lubicie się przebierać/urządzać ładnie mieszkania/spotykać z innymi/'roleplejować' ... a ktoś lubi levele i wsparcie tego czegoś ze strony LL raczej nie skaże ludzi na zagładę.
Faktycznie, teraz SL to będzie gra jak się patrzy, najprawdziwsza na świecie gra. Bo będą levele... już są w takiej czy innej formie (systemy do roleplay itp), więc... może SL jest grą już od dawien dawna?


Sek w tym ,ze jesli bawia mnie glownie role play'e i levele to wybieram inna rozrywke niz SL ,gdzie zreszta sa na kiepskim poziomie

Deso napisał(a):
Lindeni nie widzą co jest dla Nas (Was, Ciebie, Jego) najlepsze, starają się iść w kierunku by to IM (LL) było najlepiej, bo na tym to raczej polega - przecież nie robią tego za darmo tylko idą w kierunku maksymalizacji dochodów. A to, czy 'levele' wyjdą im na dobre czy nie, to czas pokaże :)


Tak ,moj tekst byl ironia...
Maksymalizacja dochodow w ten sposob ,po pierwsze nie jest pewna (role playe dosc proste ,levelki prymitywne)
Po drugie -niepewna (wiekszosc osob w ten sposob sciagnieta/zatrzymana w swiecie i tak szybko sie znudzi )
Cos co w zalozeniu ma zwiekszyc frekwencje i dochody ,na dluzsza mete (wedlug mnie )moze przyniesc spadek zainteresowania SL,
bo-ani to prawdziwy wirtualny swiat ani gra z prawdziwego zdarzenia

Deso napisał(a):
Ja myślę, że powinniśmy się cieszyć rozwojem SL. Jest wiele rzeczy, które wolałbym w SL zamiast 'leveli', ale jednak jest to lepsze, niż gdyby mieli robić krok w tył.


Raczej to dla mnie chaotyczne kroczenie na oslep ;-)


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 18:46 
..


Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso