Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2010, 20:21 
Dołączenie:
Lipiec 2010
Posty: 14
Witam, mam małe pytanko, czy jak zrobie postać w 3ds max będe mógł nią jakoś grać jako avatarem w SL?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2010, 20:46 
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 3307
nick w SL: MaxJames Chemistry
Jeżeli chodzi tobie o wykonanie poszczególnych elementów ubrania awatara i zapisanie każdej z nich jako UV Image (mapa graficzna), to jest to możliwe, by w taki sposób awatara zrobić. Jeżeli zaś chcesz sam shape zrobić w zewnętrznym programie, to chyba* jest to niemożliwe.



*wątpię, by się to zmieniło ostatnio, więc jest mało prawdopodobne


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2010, 20:48 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2008
Posty: 187
Tylko po co tak komplikować, skoro całą postać można sobie dopasować do własnych potrzeb wewnątrz SL?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lip 2010, 21:41 
Dołączenie:
Luty 2009
Posty: 221
Obecnie do SL można importować tylko sculpty, i są one ograniczone, maksymalny rozmiar siatki to 32x32 wierzcholków, wiecej tu:

wiki.secondlife.com/wiki/Sculpted_Prims:_FAQ


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lip 2010, 09:57 
Dołączenie:
Lipiec 2010
Posty: 14
ok thx za pomoc


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso