Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2009, 12:50 
Dołączenie:
Styczeń 2009
nick w SL: Rivsuke Kaligawa
W sl nie gram od kilku miesięcy, nie chce rozwodzić się na temat dlaczego przestałem grać, gdyż jest to moja osobista sprawa(nie było to nic w stylu "jestem uzaleniony koniec". Jednak chciałem się cofnąć do momentu w którym codziennie pojawiałem się w wirtualnym świecie. Nim grałem głównie dla ważnej osoby, którą poznałem w sl...grałem dla czystej przyjemności gry , potem chciałem utrzymywać kontakty z poznanmi tam ludzmi. Gra pochłaniała mnie tak, że potrafiłem spędzić nawet ...9 godzin przed komputerem. Realni przyjaciele bardzo się o mnie martwili. Wychodząc z domu myślałem o sl...o tym co będę tam robił, z kim gdzie pojde, co kupie, jak spędze czas itp. Second life śniło mi się bardzo często. Wiedziałem, że jestem uzależniony..ale grałem dla kogoś..Kiedy w końcu odinstalowałem second life, obiecałem sobie że to koniec. Ale tak nie jest. Przez kolejne miesiące walczyłem ze sobą by nie wejść do wirtualnego świata, by nie zainstalować go ponownie. Często o tym myślałem , miałem ochotę na gre...ale nie gram, przynajmniej narazie mi sie to udaje. Jakie wy macie zdanie na temat uzależnienia od sl? Czy uważacie z granie 9 gdzoin dziennie jest całkowicie w porządku? Czy przez sl zdarzyło wam się zaniedbać rl?

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2009, 12:57 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2007
nick w SL: SpaceBurak Zenovka
Wszyscy uzależnieni powinni sobie wypracować system podobny do mojego. Ja mam tak, że gram w SL przez kilka miesięcy codziennie, potem mi się znudzi na kilka miesięcy, a potem znowu mi przychodzi ochota i tak dalej.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2009, 13:13 
Dołączenie:
Styczeń 2009
nick w SL: Rivsuke Kaligawa
A jesli sie nie nudzi i chce sie grac codziennie?

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2009, 13:55 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2009