Odpowiedz
Autor Wiadomość
PostWysłany: 19 Gru 2007, 19:22 
Pytanie jak zrobic zagięcie w czapce Mikołaki z jednego prima...? (nie chodzi o sculptie) ;) Albo np. powiewająca na wietrze końcówka zagieta do dołu i to razem z pomponem? ;)


Nie podano
PostWysłany: 19 Gru 2007, 19:28 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 539
nick w SL: Kaldimir Dagger
narysuj na kartce papieru, obrób w photoshopie <3d> i wklej na pierwszy lepszy prim :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Gru 2007, 20:32 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 224
nick w SL: Marlin Huldschinsky
A nie flexifible? - Nie wiem, ale chyba mozna w landzie zamontowac wiatr - powiew, jaki ma byc szybki a jaki wolny. Nie wiem czy to tak na serio mozna wiatrem kontrolowac na swojej wyspie, ale flexifible na pewno dziala.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Gru 2007, 20:37 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Nie da sie zrobic jednoprimowego obiektu, ktory tylko w czesci bedzie flexible


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 19 Gru 2007, 20:44 
eh... pomieszaliście wszystko albo źle się wyraziłem, chodzi o coś takiego:

1. końcówka czapki (bez pompona) zagięta do dołu (1 prim), albo
2. końcówka flexible (podatna na wiatr itd... 1prim) + pompon nie flexible (1prim) ruszający się razem z końcówką ;p

ad.2 problem w tym, że jak się zrobi końcówkę flexible a pompon nie i się te dwa obiekty zlinkuje to pompon jest w miejscu i nie wędruje razem z końcówką ;) chyba że mam bug-a w SL ;)


Nie podano
PostWysłany: 19 Gru 2007, 22:43 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Nie masz buga. Tak to dziala. Niestety nie da sie polaczyc w SL prima zwyklego z flexible tak aby ten zwykly byl zalezny od flexible... W sumie mozna to zrobic programowo ale nie bedzie to plynne, a bardzo skokowe....Niestety :(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Gru 2007, 17:22 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 110
nick w SL: Taifun Thorne
WoodPaker napisał(a):
Niestety nie da sie polaczyc w SL prima zwyklego z flexible tak aby ten zwykly byl zalezny od flexible...

I tu nie masz racji. W samurai land widzialem cała 30 chińską primowa lampę ktora powiewała na wietrze.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Gru 2007, 17:49 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 1716
nick w SL: Llorando Runo
Zatem musi (głowy nie dam) być to jakoś skryptem łączone, bo próbowałem bez i nic nie wyszło. Swoją droga chętnie bym wszedł w posiadanie takowego skryptu. :-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Gru 2007, 18:18 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 539
nick w SL: Kaldimir Dagger
Pytanie: Czemu tylko 1 prim? Ja mogę zrobić taką a'la czapulkę z 3-7 prims, albo i 100 jeśli dodać do tego ozdóbki ;>


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Gru 2007, 19:06 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2632
nick w SL: WoodPaker Barbosa
Lord Rafcios napisał(a):
WoodPaker napisał(a):
Niestety nie da sie polaczyc w SL prima zwyklego z flexible tak aby ten zwykly byl zalezny od flexible...

I tu nie masz racji. W samurai land widzialem cała 30 chińską primowa lampę ktora powiewała na wietrze.

A pomyslales, ze to jest odpowiednia textura, a nie prim podlaczony do prima flexible? Bo ja tez taka widzailem i byla zrobiona przez odpowiednia texture.

[ Dodano: 2007-12-20, 19:07 ]
P.S. Ja sie niegdy nie myle. Czasem nie mam racji ale sie nie myle. :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Gru 2007, 20:19 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Cóż - kiedyś sporo szukałem na temat flexible primów. Nie da się zamocować czegoś na końcu flexible prima tak żeby się razem z tym końcem poruszał. Można pewnie napisać jakiś skrypt który imituje ruszanie się na wietrze (bez użycia flexibla) - ale głowy nie dam (ani tej SL, ani tej RL :P)


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 21 Gru 2007, 14:05 
Jeśli chodzi o pkt. 2 to chodziło o to, żeby coś co jest flexible wpływało na ruch czegoś co nie jest flexible. Próbowałem też nadac temu czemuś co nie jest flexible właściwości fizyczne, ale to też nic nie dało.

To może odnośnie pkt.1 chociaż?

Czyli jak zrobic zagięcie czapki do dołu? czy jedyne możliwości to sculptie, textura, albo połączenie kilku primów, czy da się np. zagiąc stożek w połowie do dołu?


Nie podano
PostWysłany: 22 Gru 2007, 09:14 
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 867
nick w SL: Deso Ersetu
Możesz zrobić coś z torusa (pączka), ustawiasz tapery tak że robi się róg, później path cutem ścianasz trochę aż wyjdzie 'coś' :)


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 22 Gru 2007, 18:04 
Deso napisał(a):
Możesz zrobić coś z torusa (pączka), ustawiasz tapery tak że robi się róg, później path cutem ścianasz trochę aż wyjdzie 'coś' :)


dzięki... własnie nad tym się zastanawiałem czy da się wyciąc coś w tym stylu i z jakiego obiektu (1 primowego) ustawiając odpowiednie opcje...


Nie podano
PostWysłany: 31 Gru 2007, 12:45 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 8
Dzięki. Może jak mi sie uda to też zrobie..chociaz z moimi zdolnościami ..zobacze..póki co mam jedna z play island.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Gru 2007, 22:24 
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 24
nick w SL: Bodzio Beattie
Poco się meczyć jak można kupić za 1l hehe:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Gru 2007, 23:59 
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2007
Posty: 1181
nick w SL: Krzysztof Aeon
Chociażby dla przyjemności. Ja nie wiem po jaką cholerę napisałem skrypt na wzmacniacz.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso