Wyszukiwarka znalazła 83 wyniki(ów)
Przeszukaj te wyniki:

Autor Wiadomość

 Forum: Bazarek   Temat: Nietypowa Pomoc! Szukam nauczyciela Francuskiego !

Wysłany: 04 Lut 2011, 20:16 

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 6456


naprawde myslisz ze ktos poswieci ci tyle czasu na nauke francuskiego za darmo? to powodzenia.

 Forum: Bazarek   Temat: Nietypowa Pomoc! Szukam nauczyciela Francuskiego !

Wysłany: 02 Lut 2011, 21:00 

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 6456


a ile placisz?:P

znam dobrze francuski, ale nie wiem czy mam na tyle cierpliwosci, zeby uczyc, chodzi ci o nauke od podstaw, czy o tlumaczenie?

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: ban

Wysłany: 22 Mar 2010, 15:11 

Odpowiedzi: 123
Wyświetleń: 18079


zgadzam sie Mad. Podtrzymywanie tej sytuacji poprzez ciche (lub glosne) przyzwolenie jest miedzy innymi powodem obecnej fali banow. Serbitar, nie chodzi o zwalanie...ja nie musze niczego zwalac, ja nie kradne i nie mam w inventory kradzionych rzeczy. To, ze - jak to powiedziala Charlotta - kazdy SL-...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: ban

Wysłany: 22 Mar 2010, 14:50 

Odpowiedzi: 123
Wyświetleń: 18079


No tak, wiedzialam, ze zaraz bedzie zarzut gardzenia wlasnym narodem. Tylko problem jest taki, ze Polacy w SL sa znani z kradziezy, tak jak na przyklad Brazylijczycy, w przeciwienstwie do na przyklad Japonczykow. Nikt nie lubi uogolnien, ale tak to niestety wyglada, i kazda grupa tych ludzi sobie so...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: ban

Wysłany: 22 Mar 2010, 13:16 

Odpowiedzi: 123
Wyświetleń: 18079


Mam nadzieje, ze pojdzie wiecej banow na polskich - oh, tak nieswiadomych i niewinnych - ofiar "pomocy", ktora sobie wzajemnie w polskim SL serwujecie. Charlotta, nie rozumiem, na poczatku watku stwierdzilas jak to nie rozumiesz za co dostalas bana, bo ToS-u nie zlamalas, a potem sie okazu...

 Forum: Ogólne   Temat: Jaki odlotowy Avatar widzieliście

Wysłany: 25 Lip 2009, 17:35 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 6922


projekt: chyba zwykla owca raczej:) i tak ja kocham!

 Forum: Ogólne   Temat: Jaki odlotowy Avatar widzieliście

Wysłany: 23 Lip 2009, 01:39 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 6922


Ja mam awatara owcy, w miare dobrze zrobionego z hudem do siadania, lezenia i merdania ogonem a nawet beczenia:P

Ale padlam ze smiechu jak zobaczylam awatara-kamien, ktory mogl zamienic w sie w Stonehendge....kocham takie absurdy.
Oprocz tego niezle wrazenie zrobil na mnie awatar a la flexi skala...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Dziwne to nowe forum

Wysłany: 14 Lip 2009, 22:31 

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 2885


Dziwne dziwne nowe forum, podoba mi sie generalnie, odswiezenie dobrze robi, tylko oczy musza mi sie przyzwyczaic do kolorow tychze jaskrawych:)

 Forum: Ogólne   Temat: Second Life upadnie - blady strach pada na rezydentów

Wysłany: 08 Cze 2009, 15:07 

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 20143


Emih, nie mowimy tylko o simsach 3 ale ogolnie o simsach (takze online, nieistotne czy okazaly sie klapa czy nie). Nie przekonuje cie co do mojego punktu widzenia, bo jest to bez sensu, ale chyba moge polemizowac z twoim nie znoszacym sprzeciwu tonem? Poza tym, Llorando dobrze ujal podobienstwa, wie...

 Forum: Ogólne   Temat: Second Life upadnie - blady strach pada na rezydentów

Wysłany: 07 Cze 2009, 17:08 

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 20143


Na poczatku jezdzilam rowerem, teraz samochodem. Rzeczywiscie podobienstwa sa powalajace. Ale na obu jezdzisz, czy tak? Gdybys najpierw zjadla snikersa, potem wsiadla do samochodu i pojechala po drugiego, to raczej podobienstwa nie ma. W simsach, tak jak w SL, masz mozliwosc wybrania awatara, upiek...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Group Notices Archiwum..

Wysłany: 07 Cze 2009, 12:31 

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1119


hmm, jestem wlascicielem grupy, patrzylam na wszystkie opcje, ale nie moge znalesc akurat tego nigdzie.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Group Notices Archiwum..

Wysłany: 07 Cze 2009, 11:48 

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1119


Mam takie pytanie..czy jest mozliwe (czytalam, ze jest, aczkolwiek nie jest to oficjalne zrodlo) usuniecie danej notice z grupy, przed uplywem dwoch tygodni? (choc nie jestem pewna w sumie przez ile czasu notices pozostaja w archiwum)?

Jesli tak, to jak to zrobic?

Z gory dzieki za podpowiedzi.

 Forum: Ogólne   Temat: Second Life upadnie - blady strach pada na rezydentów

Wysłany: 05 Cze 2009, 11:54 

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 20143


Emih, dla mnie nie zrozumiale jest jak mozna NIE widziec podobienstw miedzy SL a Simsami... Wiele osob ( w tym ja) najpierw gralo w simsy, potem odkrylo SL ( i nie dziwne ze pozostali przy tym drugim). Wiec zwiazek jest. Mam wymienic? Chyba nie musze skoro uwazasz sie za nie-idiotke. Ankieta ankieta...

 Forum: Ogólne   Temat: Second Life upadnie - blady strach pada na rezydentów

Wysłany: 03 Cze 2009, 23:28 

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 20143


nie ma szans, w simsach nie da sie zarobic, ani nie ma sex roomow, to powinno byc SLowym pewniakiem...
moze bedzie pare osob, ktore sprobuja z ciekawosci, ale i tak nawet nowe simsy nie maja takich mozliwosci co SL.

 Forum: Ogólne   Temat: Kilka pytań o SL ;)

Wysłany: 26 Maj 2009, 00:37 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1868


polecam google.pl i secondlife.com.


Nie mozesz po prostu sam poszukac informacji?

 Forum: Ogólne   Temat: Mala ankieta

Wysłany: 18 Maj 2009, 23:03 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1674


Wg mnie skin jest najtrudniejszy i najbardziej pracochlonny jednoczesnie, bo np bizuteria czy wlosy nie sa takie trudne, jedynie dosc pracochlonne.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: takie same zeczy od innych kreatorow

Wysłany: 14 Maj 2009, 14:50 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 3264


Pfff, juz mialam cie pochwalic, ze w ogole sie zainteresowales pochodzeniem rzeczy i miales jakiekolwiek skrupuly, w zwiazku z kopiowaniem czyjejs ciezkiej pracy. Ale nie. Rozumiem, ze 1k to fortuna i zal ci twojej kasy, ale wg mnie powinienes kogos takiego podkablowac i tak. Nie trawie osob ktore p...

 Forum: Sprzedam   Temat: Zarabianie w SL

Wysłany: 14 Maj 2009, 14:41 

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 5829


sorry, ale sprzedajesz kota w worku, choc 50LS zeby sprawdzic co to za kot, nie pozalowalabym.
Ale jakas prezentacja dziela, glowne zalozenie moze?

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: informacje o kreatorch

Wysłany: 14 Maj 2009, 14:37 

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 779


to zalezy oczywiscie To mialoby byc na prywatny uzytek, czy w celu sprzedazy? Zalezy z jakimi prawami tez, bo jesli np full perms, to za jeden outfit cena moze byc okolo 1k, lub wiecej. Jesli na prywatny uzytek (czyli no transfer), ceny tez bylyby wyzsze niz przecietnie, bo to custom work, zwykle pr...

 Forum: Ogólne   Temat: Ulubiona Muzyka SL/RL

Wysłany: 12 Maj 2009, 00:32 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 3541


Powinno byc bardziej sprecyzowane, hiphop hiphopowi nierowny, house house'owi tez nie itd...
wydaje mi sie ze ankieta to nietrafiona forma do tego pytania.

Ja na przyklad wybralabym hiphop, ale nie chce byc wrzucona do worka z 50 centem.

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 26 Kwi 2009, 16:07 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 84708


autobus jest rodzajem samochodu. Ale ze wzgledu na razace ;) roznice jest nazwany autobusem. To samo moze sie tyczyc SL. (Zalozmy, ze) SL jest gra, ale ze wzgledu na to, ze rozni sie od innych gier, pozostano przy nazwie wirtualny swiat. Poza tym wydaje mi sie, ze jesliby Lindeni chcieli uzyc slowa ...

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 26 Kwi 2009, 12:08 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 84708


Ja nie uwazam, zeby SL byl gra. Nie ma w nim ani fabuly wspolnej dla wszystkich rezydentow, ani celu, ktory mieliby osiagnac. Moze dlatego wlasnie na glownej stronie jest napisane "Second Life is a free online virtual world imagined and created by its Residents." Mysle, ze to zdanie wyjasn...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Co to jest? :D

Wysłany: 16 Kwi 2009, 15:05 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1610


Na pewno kliknelas ktoras funkcje w advanced, nie wiem dokladnie ktora, ale takie dziwne kreski sie pojawiaja jak na przyklad klikniesz w pokazywanie kto na co ma skierowana kamere. To tez cos zwiazanego z awatarem musi byc:)

 Forum: SL w mediach   Temat: "Real to za mało" Czyli raport Twojego Stylu ...

Wysłany: 15 Kwi 2009, 03:29 

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 8162


Nie kumam czemu musi to byc utrzymane w tej dramatyczno-tragicznej stylistyce. Brzmi jak zwierzenia mlodocianych prostytutek, ale to charakterystyczne dla takich pism.

 Forum: Dyskusja o Republice   Temat: To, co zobaczycie w Cesarstwie...

Wysłany: 11 Kwi 2009, 19:00 

Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 13729


Chyba mimo woli jakas burze wywolalam. Morrigan, nie rozumiem czemu tak personalnie to odbierasz, rowniez nie rozumiem dlaczego mam nie wyrazac wlasnej opinii co do danego przedsiewziecia. W sl kazdy moze sobie wyspe i miasto postawic, tym bardziej nie powinno sie byc tak bezkrytycznym. To, ze nie z...

 Forum: Dyskusja o Republice   Temat: To, co zobaczycie w Cesarstwie...

Wysłany: 11 Kwi 2009, 00:08 

Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 13729


w fazie budowy, ale wyglada juz duzo lepiej niz chaotyczna republika, ktora byla sklecona z roznych niepasujacych do siebie elementow, no offense.

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Archiwum polskich blogów o Second Life

Wysłany: 02 Kwi 2009, 18:34 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 6954


fajny pomysl, mam nadzieje ze lista bedzie rosnac:)

 Forum: Ogłoszenia / Wydarzenia   Temat: Uroczysta Demolka w Polskiej Republice

Wysłany: 30 Mar 2009, 13:30 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2531


A czemuz to koniec? Jakies oficjalne powody, czy krolowe kryzys dosiegnal?

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: "migajace sciany"?

Wysłany: 21 Mar 2009, 00:51 

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1354


sprawdz czy to miganie przechodzi nawet jak masz okno SL zminimalizowane, jesli to tylko SL to cos nietak z klientem...jesli nie tyko pojawia sie w SL, to cos z grafika...ja mialam migajace kratki tuz przed tym jak mi karta graficzna padla

 Forum: Ogólne   Temat: Flexi sculpty w SL :)

Wysłany: 05 Mar 2009, 16:09 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 3586


Fajny:) Co trzeba zrobic aby sculpty prims byly flexi? Skrypt?

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Tworzenie ubrań

Wysłany: 04 Mar 2009, 16:05 

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 8384


projekt: mozesz zastapic photoshopa gimpem,bo obsluhuje warstwy i kanal alpha; sa tez tutoriale do gimpa, nalepiej wszystkiego szukac na SL forums.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Tworzenie ubrań

Wysłany: 04 Mar 2009, 15:27 

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 8384


Moze i najlpiej sie uczyc na gotowcach, ale na szczescie nie wszyscy to robia, bo rynek sl by zalaly dziesiatki takich samych koszulek.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Tworzenie ubrań

Wysłany: 04 Mar 2009, 12:04 

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 8384


co rozumiesz przez "umiescic"?
Przede wszystkim sciagnij tzw. templates ze strony glownej sl.
Za gotowe szablony roznych czesci garderoby, trzeba przewaznie zaplacic, na slexchange itp.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Nawiedzony Podex. Co z tym zrobic?

Wysłany: 03 Mar 2009, 22:20 

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 2022


Jacek: Ctrl + alt + T to podswietli primy na czerwono, takze te niewidoczne, bo mysle ze ten duch ma jakies niewidoczne zrodlo. Klikasz i delete.

Swoja droga fajnie wyglada i tez bym go zostawila:)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: hotele- filmik

Wysłany: 03 Mar 2009, 00:24 

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 2536


sa w SL hotele, niektore fajnie zrobione nawet, choc wiekszosc zwiazane z sex biznesem.
podaje slurl http://slurl.com/secondlife/Lloyd/89/83/23 do Starlust Motel, choc tam sa tylko sklepy w pokojach, sam budynek jest wart obejrzenia:)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: 'primożerny' model

Wysłany: 24 Lut 2009, 23:41 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2731


Jest cos takiego jak Rez-Faux 2.2 script, dostepny na bodajze slexchange. Rzadko uzywam i pamietam tylko ze pomaga stawiac wieloprimowe konstrukcje.

 Forum: Bazarek   Temat: N&G Studio - JUZ OTWARTE!

Wysłany: 22 Lut 2009, 17:56 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 8434


nie wiem co sugerujesz Llorando, ale to jest czesc reklamy, skad mam miec pewnosc ze to zart; Eve mi wyjasnila, wiec luz. Koniecznie musisz pokazac jaki to blyskotliwy jestes?

 Forum: Bazarek   Temat: N&G Studio - JUZ OTWARTE!

Wysłany: 22 Lut 2009, 14:13 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 8434


klient ma prawo patrzec na rece jak placi i nie powinien za to placic wiecej. Co wiecej, ma prawo powiedziec czego chce. Powodzenia z takim podejsciem.

 Forum: Ogólne   Temat: Dresiarstwo w SL

Wysłany: 15 Lut 2009, 20:00 

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 5529


Cytuj:
czy oplaca sie milczec kiedy ktos ci bruździ???


A czy warto walic grochem o sciane? Mi by bylo szkoda nerwow, a smiech nie boli. Bez sensu wojowac ze wszystkim co sie rusza.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Jak wstawić drzwi?

Wysłany: 12 Lut 2009, 21:51 

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1501


jak budujesz dom w rl to chyba normalne jest ze trzeba miejsce na drzwi zostawic? Oo Tak poza tym, to mozesz na sciane naniesc texture z drzwiami, ale jesli chcesz by byly interaktywne, to raczej zostaw miejsce i wstaw drzwi ze skryptem otwierania, lub texture drzwi ale z opcja "phantom". ...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem. Avatar ciagle tanczy ;(

Wysłany: 09 Lut 2009, 12:01 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 3685


moze sprobuj "detach all", ale przede wszystkim "clear cache". Jesli nic nie dziala, to jest to dziwne..

 Forum: Ogólne   Temat: Dresiarstwo w SL

Wysłany: 06 Lut 2009, 23:09 

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 5529


najgorsza rzecza jaka mozesz zrobic, to traktowac ich tak serio. Bez przesady, co ci moga zrobic w sl? Jak sie bedziesz ich tak bal i wzywal ochrone, to tylko umocnisz ich w przekonaniu, ze moga cos zdzialac. Dla mnie to jedno wielkie "lol".

 Forum: Ogólne   Temat: BOT w SL

Wysłany: 23 Sty 2009, 23:02 

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 5718


czatowiec napisał(a):
ja znam bota an campingi co cie nie wywalają po iluś tam Lindenach - on ci rusza myszką więc cie nie wylogowuje z SL


Ale przeciez mozesz odhaczyc w Advanced options "go afk/away when Idle" i nie wyloguje cie jak zostawisz kompa na wiecej niz pol godziny na przyklad.

 Forum: Ogólne   Temat: Co myślicie o Polsce i Polakach, Polkach w Second Life?

Wysłany: 20 Sty 2009, 13:52 

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 9182


Mnie zastanawia jedno.... kazdy (ok, prawie kazdy, a moze i wiekszosc) mowi, pisze, ze nie rozmawia z polakami, nie spotyka sie z nimi, nie ma ich w swojej liscie znajomych..... najsmnieszniejsze w tym wszystkim jest to, ze to pisza sami polacy, tak tak, my wszyscy (znowu.... prawie albo wiekszosc)...

 Forum: Ogólne   Temat: Co myślicie o Polsce i Polakach, Polkach w Second Life?

Wysłany: 17 Sty 2009, 11:08 

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 9182


A ja znam trochę Polaków na SL i mi się z nimi rozmawia dobrze i na poziomie (mimo tego iż czasami rożni nas spora różnica wieku), więc myślę że to jakiś hory sposób dowartościowywania siebie takie utrzymywanie kontaktów tylko z obcokrajowcami, na zasadzie: „Znam angielski i zadaje się z leps...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem z SL vs Ubuntu

Wysłany: 16 Sty 2009, 19:00 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2527


projekt: jakim cudem chodzi ci SL bez sterownikow do karty graficznej? Nie jestem ekspertem, ale z wlasnego doswiadczenia wiem, ze SL bez odpoweidnich sterownikow sie nie wlacza i podaje stosowny komunikat. U mnie SL swietnie chodzi na Ubuntu:) Gdyby nie problemy z photoshopem via Wine, to byloby su...

 Forum: Ogólne   Temat: Co myślicie o Polsce i Polakach, Polkach w Second Life?

Wysłany: 16 Sty 2009, 16:25 

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 9182


Osobiscie malo poznalam Polakow w SL. Od poczatku zadawalam sie raczej z obcokrajowcami, rowniez najlepszych przyjaciol mam wsrod obcokrajowcow. Czasem odwiedzam polskie miejsca, zamienie pare slow, ale na tym sie konczy. Nie bede wnikac dlaczego tak jest, mam tylko wrazenie, ze Polacy sa bardziej z...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem z SL vs Ubuntu

Wysłany: 08 Gru 2008, 17:42 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2527


hmm...dzieki za wskazowki, problem juz rozwiazany..otoz nie chodzilo o sprzet itp. ale o to aby wylaczyc efekty wizualne. Powiem jak, bo moze komus sie to jeszcze przyda: prawym przyciskiem myszy trzeba klinac na pulpit, potem "change deskop background" nastepnie w "visual effects&quo...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem z SL vs Ubuntu

Wysłany: 08 Gru 2008, 02:02 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2527


witam, Mam problem z SL na Ubuntu. Wszystko dziala poprawnie, ale jednoczesnie z grafika dzieja sie dziwne rzeczy: migajacy ekran... Znizylam wszystkie wartosci w grafice na nizsze, ale migajacy czarny ekran wciaz dokucza. Czy ktos uzywa Ubuntu i mial podobny problem, albo wie jak wstrzymac owe atak...

 Forum: Ogólne   Temat: Płycizna umysłowa ?

Wysłany: 08 Gru 2008, 01:14 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 8126


to tylko jeszcze gorzej o tobie świadczy, )))) ok, powiem krotko: jest roznica miedzy ocena a osadem. Jestem zbyt zmeczona by to wyjasniac, powiedzmy ze wierze w twoj intelekt i intuicje:) Wskazowka: ty mnie osadzasz, rowniez mnie nie znajac. a propos PISu (lol.): od kiedy wyrazanie pogladow jest p...

 Forum: Ogólne   Temat: Płycizna umysłowa ?

Wysłany: 07 Gru 2008, 22:36 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 8126


- taka prośba natury ludzkiej , skoro twierdzisz ze kogoś nie znasz to nie oceniaj tej osoby gdyż tracą to trochę schizofrenia))))) "z tego co czytam" oznacza, ze oceniam na podstawie tego co przeczytalam o Jantarce na forum, chyba raczej traci to czyjas dysleksja. Poza tym mania przeslad...

 Forum: Ogólne   Temat: Płycizna umysłowa ?

Wysłany: 07 Gru 2008, 21:01 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 8126


Witam, sledze ten watek od poczatku, jak rowniez ten konczacy sie pyskowka, a zalozony (calkiem slusznie) przez Llorando w sprawie ogloszen RP. Powiem szczerze ze wspaniale mnie relaksuje czytanie Waszych postow, ale w koncu nie wytrzymalam: Jantarko, nie znam Cie, ale z tego co czytam to masz jakas...

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem ze sterownikami

Wysłany: 14 Maj 2008, 13:18 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 850


hmm, no wlasnie sciagnelam dobre, sciagnelam nawet starsze i dobre, a nawet jeszcze starsze i dobre. Instalują sie bez problemu, tylko SL je odrzuca, wszystkie bez wyjatku. Czy przeinstalowanie SL cos da?

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Problem ze sterownikami

Wysłany: 13 Maj 2008, 18:54 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 850


Mam karte nvidia geforce3 i w momencie kiedy probuje je zainstalowac, wyskakuje mi okienko, ze nie mozna znalesc odpowiednich sterownikow do karty. Jestem w tym temacie zielona, nie kumam o co chodzi, help please! sciagalam ze strony nvidii, wklepalam nazwe, nie wiem za to jaka to seria.....o co tu ...

 Forum: Ogólne   Temat: Co sądzicie o tej koszulce?

Wysłany: 19 Lut 2008, 17:41 

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1116


hmm, mysle ze cena jest odpowiednia, bo powiem szczerze, ze niby wszystko ok, rekawy tam gdzie trzeba, obrazek smieszny, ale takich jest na peczki i w rl i w sl. Ale to twoj wybor co bedziesz sprzedawał. Zeby jednak ocenic w pelni jakos wykonania, musialabym rzucic okiem na przyklad na łączenia, czy...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Robienie zdjęć - jak?

Wysłany: 19 Lut 2008, 13:30 

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 4872


Albo po prostu idz do "View" na gorze ekranu, w menu i wybierz "camera controls". Pojawi sie małe okienko z dwoma kółkami i strzałkami. To z lewej do obracania wokół własnej osi, a to drugie do przesuwania obrazu.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Ubrania bez szablonów

Wysłany: 12 Lut 2008, 13:36 

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1801


niestety w tym przypadku działanie po najmniejszej linii oporu nie wyjdzie na dobre twoim ubraniom. Ubrania robione w grze sa beznadziejne, duzo lepiej wygladaja przy uzyciu szablonow i ew. dopracowaniu w menu appearence. Sa inne programy takie jak Gimp czy Paint Shop - Pro, a widzialam tez na Slexc...

 Forum: Powitania/Pożegnania   Temat: Siema

Wysłany: 07 Lut 2008, 12:21 

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 666


LOL!







P.S. A gdzie grad pytań? przebiegle czekasz na drugi post? ;-)

 Forum: Błędy/problemy/propozycje dotyczące portalu   Temat: Dont lajk jor ruls

Wysłany: 28 Sty 2008, 12:03 

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 6077


nie chce offtopicować, ale LINKA, rozwaliłaś mnie (lol) - co to znaczy "nienaturalnie bezczelna"??? zapędziłas sie chyba troszkę w dywagacjach słownych.

 Forum: Błędy/problemy/propozycje dotyczące portalu   Temat: Dont lajk jor ruls

Wysłany: 25 Sty 2008, 15:13 

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 6077


ten temat tchnie jakas nienaturalną uprzejmoscią, tego sie nie spodziewałam czytając pierwszy post ;-)
Co do złośliwych uwag, uwazam, ze czasem rzeczywiscie Madelaine jest nadgorliwa, ale z drugiej strony wole czytac jej ironiczne uwagi niz potok słów rodem z blokowiska.

 Forum: Powitania/Pożegnania   Temat: witam szanowne towarzystwo

Wysłany: 10 Sty 2008, 11:20 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 997


1. SL to nie gra, to wirtualne życie

Jezz, ze tez wam sie nie nudzi poprawianie wszystkich, ze SL to nie gra... mi to juz pachnie lekkim brakiem dystansu i czepialstwem, niech sobie mowia, ze to gra, predzej czy pozniej sami to odkryja.

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Wirtualny świat w uczelniach

Wysłany: 03 Sty 2008, 13:43 

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1041


Oj, myślę, że eksperymenty psychologiczne w SL nie przyniosłyby porównywalnych skutków, jak te w RL, dla których poczucie "fizyczności" świata jest równie ważne jak to co dzieje sie w mózgu człowieka. Co do inych przedsięwzięć, myślę ze ten ostatni na przykład, to całkiem niezły pomysł na ...

 Forum: Sondy/Ankiety   Temat: Ile macie itemów ???

Wysłany: 03 Sty 2008, 12:31 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 9119


a ja mam około 6/7 tys. i wszystko pieknie poukładane, czego nie mozna powiedziec o moich "itemach" w real :mrgreen:

 Forum: Ogólne   Temat: super kiecki

Wysłany: 02 Sty 2008, 16:29 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1823


Hmm, nie rozumiem...firmowe tzn. jakie? Znanych marek z rl? chodzi ci o primowe spodnice i sukienki?

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Zapomnialem hasla do SL

Wysłany: 28 Gru 2007, 17:24 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 4842


no, nie mow, ze twoja inwencja ogranicza sie tylko do jednego pomyslu na tworcze zestawienie imienia i nazwiska... ;-)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Zapomnialem hasla do SL

Wysłany: 28 Gru 2007, 17:09 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 4842


zawiła historia, nie wiem co to, ale zawsze mozesz pozostac przy tym samym imieniu, tylko zmienic nazwisko i zalozyc nowe konto, prosciej i stress free.

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Jak wygląda seks w Second Life?

Wysłany: 20 Gru 2007, 13:44 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 26638


swoją drogą chciałabym zobaczyc animacje szorowania krat. hahahhah!!

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Micro prims

Wysłany: 20 Gru 2007, 00:49 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3054


hmm jak to nie? ;-) probuje jeszcze raz

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Micro prims

Wysłany: 19 Gru 2007, 22:03 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3054


no nie wiem...jeszcze nie sprawdzilam ;-) JASNE. tylko jak? lol

[ Dodano: 2007-12-19, 22:04 ]
dobra, zapytalam zanim popatrzylam :mrgreen:

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Micro prims

Wysłany: 19 Gru 2007, 18:34 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3054


HAHA, no pewnie, czas najwyższy aby SL zaatakował jakis cholernie mały primowy wirus. Ujawnia sie moja polska mentalnośc - zbyt pieknie jest, aby długo trwało ;-)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Micro prims

Wysłany: 19 Gru 2007, 15:27 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3054


Dzięki ;-)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Micro prims

Wysłany: 19 Gru 2007, 14:49 

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3054


Nie wiem, czy w dobrym dziale zamieszczam temat, jakby co to przenieście mnie ;-) Otoż, zastanawiam sie jak zrobic bardzo małe primy, tzn. jak je zmniejszyc do bardzo małych rozmiarów..bo probowałam np. zwężyć kółko, ale udaje mi sie to do pewnego momentu. Chyba jest mozliwe zrobienie naprawde małyc...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Nowa wersja klienta / nowe opcje

Wysłany: 19 Gru 2007, 09:10 

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 13799


oczywiście zapomniałam dodać "nie" przed działa....pomimo nowszej wersji do ktorej zainstalowania zostałam zmuszona, woda nie błyska i w ogole duzo opcji mam zablokowanych..cóż to moze być? poza tym interfejs nowej wersji jest brzydki i dluzej sie ładuje.

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Nowa wersja klienta / nowe opcje

Wysłany: 18 Gru 2007, 00:49 

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 13799


kurcze, dziala...mam zablokowana opcje wody...co robic? zminic karte graficzna? :-/

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Nowa wersja klienta / nowe opcje

Wysłany: 17 Gru 2007, 16:38 

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 13799


DZIEKI!! jak tylko dopadne kompa po powrocie do domu, poszperam sobie w preferences...do głowy mi nie przyszło, ze to tam..Lindens raczą wiedzieć czemu.

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Nowa wersja klienta / nowe opcje

Wysłany: 17 Gru 2007, 14:50 

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 13799


Zainstalowałam sobie Windlighta, wszystko pięknie, tylko mi woda nie błyska.. proszę o pomoc, bo nie wiem co z tym zrobić, a nie kumam zupełnie gdzie sprawdzić i ew. zmienić te "shadery"... :-|

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Jak wygląda seks w Second Life?

Wysłany: 17 Gru 2007, 12:22 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 26638


hmm, a propos wartości i pragnień, jedno nie wyklucza drugiego. nie mozna mowic, ze tego nie ma, bo co ma sobie pomyslec ta czesc osob, dla ktorych to jest jednak wazna dziedzina sl-owego zycia...seks w sl jest jak najbardziej rzeczywisty, kwestią jest jedynie, co dla kogo wazne i co komu to daje. M...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Jak wygląda seks w Second Life?

Wysłany: 17 Gru 2007, 10:36 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 26638


Co do mnie, nie o wyobraźnie tu chodzi, bo tej mi nie brakuje raczej. Chodzi raczej o pewne wartości, a seks w sl nie jest takową dla mnie. I wyprzedzając niektórych: owszem jest w RL a w sl również istnieja dla mnie wartości, ktore akurat z seksem nie maja nic wspolnego. Po prostu skupiam sie na in...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Jak wygląda seks w Second Life?

Wysłany: 15 Gru 2007, 20:21 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 26638


Sulmah, jakos nie potrafie porownywac satysfakcji idacej z uprawiania seksu w sl z satysfakcja zwiazana z tym co w co w sl robie. W jakis sposob rozwija to moja kreatywnosc i to akurat traktuje dosc powaznie. Powaznie traktuje rowniez przyjaznie, rozmowy i ludzi w sl, bo nie widze w nich tylko ruchl...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Jak wygląda seks w Second Life?

Wysłany: 14 Gru 2007, 16:48 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 26638


racja, seks w sl jest dla mnie niemozliwy, bo jest po prostu wybitnie zabawny i idiotyczny, zwłaszcza z lagami, lol
natomiast niewinny flirt i romantyczne animacje, jak najbardziej, tylko cieszy oczy;>

 Forum: Sondy/Ankiety   Temat: Dlaczego "gracie" w Second Life???

Wysłany: 14 Gru 2007, 16:43 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 10193


Hmm, dla mnie pytanie " co was motywuje?" , czy "co wam to daje?" jest jak najbardziej konkretne, więc nie rozumiem waszych żądań co do sprecyzowania pytań.. ja gram już parę miesiecy, ale dopiero po jakimś czasie wyłoniła mi się konkretna odpowiedź na pytanie o motywacje ( powod...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Second Life w przeglądarce

Wysłany: 06 Lis 2007, 14:09 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 3238


no własnie jestem w pracy i przydałoby sie zerknąć co znajomi porabiaja, ale pewnie jest firewall, wiec trudno, pozostaje mi wpatrywanie sie w ich status online na sl.com lol

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Second Life w przeglądarce

Wysłany: 06 Lis 2007, 14:00 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 3238


Jakos nie moge sie połączyć z tą stronką, wyskakuje mi po dłuższej chwili okienko z errorem, że niby "time out"....

Why??? Ktoś wie?
Sortuj według:  
Strona 1 z 1 [ Wyszukiwarka znalazła 83 wyniki(ów) ]



Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso