Wyszukiwarka znalazła 550 wyniki(ów)
Przeszukaj te wyniki:

Autor Wiadomość

 Forum: Ogólne   Temat: Ostrzeżenie przed interesami z Mactelo Oppewall

Wysłany: 06 Kwi 2012, 20:09 

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 35045


...ale sie mactello rozpisal, pewnie po to aby troche zamotac, wiec za bardzo sie nie odniosl do sedna sprawy. W sumie nie mam tez za bardzo co prostowac, bo mactello nie zaprzeczyl temu ,ze wzial pieniądze i ze ich nie oddal. Ja tam bede konkretny i wkleje jedna niedawna rozmowe Ja mow konkretnie t...

 Forum: Ogólne   Temat: Ostrzeżenie przed interesami z Mactelo Oppewall

Wysłany: 30 Mar 2012, 17:31 

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 35045


Postanowilem sie podzielic tym jak sie dalej ta sprawa rozwinela. Otoz mialem rozmowe z Mactelo, w ktorej stwierdzil ,ze juz nie jest mi winien pieniedzy, poniewaz zalozylem ten temat. Dodatkowo teraz to ja mu jestem winny pieniadze, no chyba ze skasuje ten temat. Plus jakies inne grozby... co za dz...

 Forum: Ogólne   Temat: Pomoc do tłumaczenia

Wysłany: 30 Mar 2012, 15:27 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 7070


jezeli to ma komus pomoc to napisalbym to tak Wróćmy do naszego cylindra i zasklepmy jego górny i dolny otwór poprzez zlaczenie wierzcholkow w gornym i dolnym rzedzie (uzywajac funkcji collapse), tworzac w ten sposob bieguny. "Wiersz wierzcholkow" nie jest chyba zbyt fortunne, wiersz przew...

 Forum: Ogólne   Temat: Ostrzeżenie przed interesami z Mactelo Oppewall

Wysłany: 08 Lut 2012, 22:32 

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 35045


Jako ,ze zostalem wyrolowany, chcialbym przestrzec innych przed interesami w przyszlosci z ta osoba. Nie chce sie rozpisywac co sie dokladnie stalo ,ani nie chce nic udowadniac, bo to nie ma sensu. Sprawy wyrolowan w interesach zawsze sa podobne, jeden wychodzi na glupka ,ze komus zaufal :] Tak wiec...

 Forum: Błędy/problemy/propozycje dotyczące portalu   Temat: Czy SecondLife.pl przyłączy się do protestu przeciw ACTA?

Wysłany: 26 Sty 2012, 23:12 

Odpowiedzi: 162
Wyświetleń: 40671


bylem dzis na demonstracji z poznaniu , bylo dosc ciekawie :) na koncu policja wszystkich spalowala [fajna relacja tekstowa]

ciekawe czy to poczatek... czegos wiekszego...

 Forum: Błędy/problemy/propozycje dotyczące portalu   Temat: Czy SecondLife.pl przyłączy się do protestu przeciw ACTA?

Wysłany: 24 Sty 2012, 16:28 

Odpowiedzi: 162
Wyświetleń: 40671


a tak przy okazji link - 1984 w czystej postaci

przyznam sie ,ze czytajac kiedys 1984, watek ze zmieniamem tresci starych gazet wydawal mi sie niedorzeczny.

 Forum: Ogólne   Temat: Konkurs Literacki - zgłoszone prace

Wysłany: 02 Maj 2011, 18:09 

Odpowiedzi: 180
Wyświetleń: 23588


Nagrodą jest pozytywna ocena innych, Konkurs (jesli dobrze rozumiem) wygrala Marita. No i nie wiem, fakt ,ze pobieznie przelecialem watek, widocznie pominalem liczne posty z pozytywna ocena tego dziela. A jesli chodzi o glosowanie w ankiecie, to kazdy chyba wie jak ono wygladalo , wiec nie ma powod...

 Forum: Ogólne   Temat: Konkurs Literacki - zgłoszone prace

Wysłany: 02 Maj 2011, 14:10 

Odpowiedzi: 180
Wyświetleń: 23588


Ja nie wiem jak można mydlić oczy tym ,że konkurs zakończył się sukcesem bo pozwolił zaprezentować swoje prace kilku uczestnikom. Nie ma sensu naciągać faktów. Forma , przebieg i wynik przypomina slowe contesty w klubach ,gdzie jest konkurs na najlepszy żółty strój, a wygrywa ktoś w stroju czerwonym...

 Forum: Bazarek   Temat: Nietypowa Pomoc! Szukam nauczyciela Francuskiego !

Wysłany: 07 Lut 2011, 14:43 

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 5546


moze cos z tego? sweetheart deal korzystny interes po znajomości, dobry interes po znajomości Betcha that this sweetheart deal is illegal. Idę o zakład, że ten korzystny interes po znajomości jest nielegalny. under the table spod stołu/ lady, załatwiany (po znajomości), nagrywa-ny (po znajomości); t...

 Forum: Ogólne   Temat: Film dokumentalny o Second Life

Wysłany: 17 Gru 2010, 18:19 

Odpowiedzi: 73
Wyświetleń: 15257


a wiec stanelo na tym ze trzeba ratowac kobiete bo nie potrafi w pelni swiadomie decydowac. Wg mnie to mimo wszystko dziwne. No bo w zyciu zadko sie chyab podejmuje w pelni swiadome decyzje. Np ktos idzie kupic telewizor calkiem nieswiadom tego ze za rogiem moze byc ten sam tv o 100 zl tanszy. Czy n...

 Forum: Ogólne   Temat: Film dokumentalny o Second Life

Wysłany: 16 Gru 2010, 21:47 

Odpowiedzi: 73
Wyświetleń: 15257


Przyznam sie ,ze filmu nie ogladalem :) ale to co piszecie w ostatnich postach przypomina mi sytuacje kiedy konkwistadorzy przybywali na jakas wyspe z indianami, i co widzieli? ludzie biegali prawie nago, niekiedy kanibale i odprawiali jakies szamanskie praktyki. Odkrywcy pewnie mysleli, "oni z...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Jak zrobic takiego prima?

Wysłany: 05 Gru 2010, 20:12 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 2327


a jednak sie da :]
Image

 Forum: Ogólne   Temat: Teatr Ferment zaprasza na "Za ścianą" - dyskusja

Wysłany: 03 Gru 2010, 15:41 

Odpowiedzi: 95
Wyświetleń: 11229


Jak juz tak gleboko wchodzicie w temat to moze warto byloby przeczytac to Snapshot_and_machinima_policy
I chyba juz nie bedzie niedomowien :]

 Forum: Ogólne   Temat: THE CH2DES Trailer HD ENG

Wysłany: 06 Lis 2010, 17:09 

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 4872


fast, ale jakich programow i ile lindenow potrzebujesz ,aby nie robic głupich błędów w angielskim? Juz w pierwszym zdaniu. "experyment" a powinno byc "experiment", albo "Santa Grall" powinno byc raczej "Holy Grail" itd. No i ten nadchodzacy syn w poprzednim kl...

 Forum: Ogólne   Temat: THE CH2DES 2!!! First trailer Dla polaków

Wysłany: 01 Lis 2010, 18:21 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2700


że też podex bierze udzial w tym wszystkim. Chociaz ja i tak nie moge uwierzyc ,aby Jacek bedac zdrowym na ciele i na umysle zgodzil sie na udzial w takiej amatorce :)

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: 2.x + Phoenix = Firestorm

Wysłany: 31 Paź 2010, 13:23 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2417


Dla tych, którzy kochają Phoeniksa, nienawidzą Dwójki, a zdają sobie sprawę, że przyszłość to jednak 2.xxxxx (meshe, i nie tylko meshe), dobra wiadomość: Mozesz bardziej rozwinac ten temat? z tego co ludzie pisali na tym forum meshe bedą w jedynce. Wiec dlaczego dwojka to ta niby przyszlosc? Wydaje...

 Forum: Ogólne   Temat: "Chcieliśmy zrobić idealny świat, ale wy nie potraficie żyć

Wysłany: 19 Paź 2010, 16:32 

Odpowiedzi: 44
Wyświetleń: 8293


To, ze ludzie sie nie zmienili w SL nie wydaje mi sie dziwne, ludzie sa wszedzie tacy sami. Jednak jak sie czyta profile osob w sl , czesto jest napisane cos w stylu "sl to sl, rl to rl" , wiec jednak nastepuje jakis rozlam, "Ja SL" nie czuje zwiazku z "Ja RL" , a &quo...

 Forum: Ogólne   Temat: Lewe lindeny po raz kolejny

Wysłany: 13 Paź 2010, 17:42 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1956


wg mnie avatar to postac w ktora sie wcielasz na potrzeby bycia inworld :) tak samo jak aktor wciela sie w postac zalozmy wampira na scenie teatru. uzywamy co do niego who, mimo ze wampir nie jest z aktorem scisle powiazany, ani tez wampir sceniczny nie zyje wlasnym zyciem kiedy aktor konczy prace t...

 Forum: Ogólne   Temat: Bigos żegna się - ostatnie porcje we wtorek :)

Wysłany: 12 Paź 2010, 20:56 

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 4392


wpadlem dzis do bigosu i nakrecilem filmik dla potomnosci

LINK

mozna wlaczyć jakość HD

 Forum: Ogólne   Temat: NTV film prezentuje THE CHADES

Wysłany: 12 Paź 2010, 20:33 

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1486


w temacie masz "NTV prezentuje" a filmik zaczyna sie od "NTV prezentuję" musisz sie na jakas forme zdecydowac :)

 Forum: Ogólne   Temat: Nagroda NTV

Wysłany: 06 Paź 2010, 20:58 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 7593


Trzeba z zywymi naprzod isc! mogłeś dokończyć bo w sumie pasuje ten wiersz do tematu :D Trzeba z żywymi naprzód iść, Po życie sięgać nowe, A nie w uwiędłych laurów liść Z uporem stroić głowę Wy nie cofniecie życia fal! Nic skargi nie pomogą: Bezsilne gniewy, próżny żal! Świat pójdzie swoją drogą!

 Forum: Ogólne   Temat: Nagroda NTV

Wysłany: 04 Paź 2010, 17:43 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 7593


Jacek naucz sie czytac :)
-po pierwsze fast prosil o maksymalnie 3 typy
-po drugie prosil o osoby co zrobily najwiecej a nie o osoby co robily cokolwiek w sl

 Forum: Ogólne   Temat: Nagroda NTV

Wysłany: 04 Paź 2010, 17:07 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 7593


Dziwie sie ze nikt nie Wspomnial o Blance Carter. Moze jest tu zbyt duzo mlodych avatarow. Ale to Blanca wystartowala z polskim centrum, pozniej z pierwsyzm polskim simem. Byly jakies imprezy, konkursy, szkolenia. Na centrumowym sandboxie wielu zaczynalo przygode z budowaniem. A polskie avatary byly...

 Forum: Powitania/Pożegnania   Temat: Siemka wszystkim ;)

Wysłany: 04 Paź 2010, 16:54 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1096


Jak mozna tak z czystym sumieniem naganiac mlodszych na teen. Nie rozumiem tego. Przeciez teen to jedno wielkie NIC. Miejscie litosc dla tych mlodszych i nie skazujcie ich na smierc z nudy i widoku brzydoty na teen.

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: “Mesh Project Viewer”

Wysłany: 03 Paź 2010, 21:38 

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 4442


czy ktos ma pojecie jak bedzie wygladac wprowadzanie meshy do klonow emeralda? nie bedzie wiekszych problemow? czy tylko na 2.0 beda meshe?

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Pytanie do linuxowców - Phoenix na systemie 64bit

Wysłany: 19 Wrz 2010, 15:41 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1363


sciagnelas nowsza wersje tak? z tego co rzucilem okiem na neta, to w najnowszej brakuje libnotify.so.1 i ludzie radza skopiowac ze starszej wersji z katalogu lib do katalogu lib nowszej wersj :]

 Forum: Błędy i problemy techniczne w Second Life   Temat: Pytanie do linuxowców - Phoenix na systemie 64bit

Wysłany: 19 Wrz 2010, 15:10 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1363


na trzeciej wklejce wypisuje ci ze nie ma libnotify

wiec zainstaluj libnotify poprzez apt-get
pakiet sie dokladnie chyba nazywa libnotify1
moze bedzie ok

 Forum: Ogólne   Temat: Dlaczego Ludzie zachowują się agresywnie, stosują przemoc?

Wysłany: 17 Wrz 2010, 19:05 

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 18759


chcialem tylko wyrazic pewna mysl na podstawie przykladow a ty sie ciagle czepiasz przykladow :) Zawsze bawią mnie komentarze pod zdjęciami ładnych dziewczyn, np Urbańskiej czy innej Megan Fox - pusta lala, wredna franca, puszcza się na prawo i lewo itd, zawsze od zazdrosnych pań. Troszkę to smutne,...

 Forum: Ogólne   Temat: Dlaczego Ludzie zachowują się agresywnie, stosują przemoc?

Wysłany: 17 Wrz 2010, 17:40 

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 18759


a kto mowi ze masz reagowac identycznie ? :) nie do konca sie rozumiemy. Wszystko rozgrywa sie wokol dominacji i pokazania innym ich miejsca w szeregu. Kiedy kobiety widza ladna i skapo ubrana avatarke do ktorej kleja sie faceci, ich pozycja jako kobiet chcacych byc atrakcyjnymi jest zagrozona. A wi...

 Forum: Ogólne   Temat: Dlaczego Ludzie zachowują się agresywnie, stosują przemoc?

Wysłany: 17 Wrz 2010, 16:49 

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 18759


No tak, masz racę, ale mamy XXI wiek. Walka o przetrwanie wygląda teraz inaczej - to walka z papierkami i rachunkami a nie drapieżnikami. Jesteśmy cywilizowani i wymyśliliśmy sobie papierki. Nie do konca mnie zrozumialas, agresja moze sie objawiac tez w innych formach ,niz maczuga po glowie. A poza...

 Forum: Ogólne   Temat: Dlaczego Ludzie zachowują się agresywnie, stosują przemoc?

Wysłany: 17 Wrz 2010, 15:53 

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 18759


Wedlug mnie agresje najlatwiej zrozumiec mozna jak sie popatrzy co wywoluje ja u zwierzat :) Czlowiek ,az tak sie nie rozni od innych ssakow. Czlowiek to dosc typowy ssak stadny :) Zwierzeta w stadzie zawsze ustawiaja sie w pewnej hierarchii alfa (ten pierwszy) i omega(ten ostatni) no i oczywiscie c...

 Forum: Sprzedam   Temat: Czacha

Wysłany: 12 Wrz 2010, 16:22 

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 686


Świetna jednoprimowa (bez cienia) czaszka klimatycznie udekoruje każde pomieszczenie :)
Image

do kupienia tu LINK

 Forum: Ogólne   Temat: Pewna historia...

Wysłany: 10 Wrz 2010, 15:49 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 6220


LLorando znow bedzie zaklinal znaczenie slow tak jak z ta nieszczesna definicja gry :] a sprawa pola i dworu juz jest dawno wyjasniona. Dwor wedlug SJP to: 1. «siedziba panującego lub księcia» 2. «ludzie otoczający panującego lub księcia» 3. «obszerny dom mieszkalny, charakterystyczny dla dawnych po...

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 09 Wrz 2010, 00:34 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


skoro Phoenix spelnil te wszystkie krytyczne wytyczne to znaczy ze Ayumi bedzie mogla teraz poelcac wszystkim Phoenixa wszem i wobec z czystym sumieniem :) swoja droga i tak dziwne ze najpierw Lindeni oskarzaja Emralda o zbrodnie na ludzkosci a pozniej uznaja klon emeralda z mala poprawka i jego wie...

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 03 Wrz 2010, 22:18 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


Jacek a gdybys zatrudnil jakiegos pomocnika do Podexu. A sprytny pomocnik jakos wyludzilby od klientow kase. Ty bys go wywalil oczywiscie, ale sprawa by poszla do Lindenow. Lindeni uznaliby ze taki podex umoczony jest w wyludzanie lindenow, a wiec podex zostaje zawieszony, a pozostale kantory tego t...

 Forum: Bazarek   Temat: Lindeny przez Xstreet - dyskusja

Wysłany: 03 Wrz 2010, 18:43 

Odpowiedzi: 98
Wyświetleń: 21491


widac ze nadchodzi koniec xstreet, z dniem 1 wrzesnia nie mozna juz na xstreet kupowac reklam produktow, Lindeni sila teraz beda naganiac na marketplace Beta. Pewnie w ciagu miesiaca wszystko sie rozstrzygnie.

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 03 Wrz 2010, 18:38 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


nadal nie ma wg mnie jakis przekonujacych dowodow ,aby dobic emeralda. Sprawa z iframe byla raczej incydentalna co jest dosc zrozumiale , bo zawsze znajdzie sie w grupie jakis czarny charakter. Motyw dzialania tez jest dosc slaby, no bo ataki DDOS na konkurencje? przeciez emerald nie mial zadnej pow...

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 03 Wrz 2010, 14:51 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


Akurat lindeni ze mnie troche kasy ciagna, za premium, za classfields 3000L co tydzien od juz bardzo dlugo, za ziemie, za reklame produktow na xstreet od bardzo dawna. Oczywiscie nikt mnie nie zmusza. Ale jak komus sie zycie nie podoba, to radzicie mu ,aby sie zabil i poszedl na inny swiat, bo tu go...

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 03 Wrz 2010, 14:26 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


Lindenowską postawe dorbze tez bylo widac przy przejmowaniu xstreet. Dobrze wiedzieli ze sami nie potrafia zrobic konkurencji dla xstreet, a jako ze xstreet bylo za duze aby tak poprostu zawiesic , to postanowili kupic. Kupili i jednoczesnie dumnie oglosili ze inne tego typu dzialanosci sa zdelegali...

 Forum: Ogólne   Temat: Problemy Emeralda

Wysłany: 02 Wrz 2010, 21:43 

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 17927


Z jednej rzeczy należy się cieszyć, Lindeni zaczeli spełniać swoje obietnice :) nie tak dawno pisali na blogu link "The other key short term goal is to very rapidly make Viewer 2.x the best and most widely-used Second Life viewer. " Cel został osiągniety takim lindenowskim sposobem, wiec j...

 Forum: Bazarek   Temat: Zmiany w Podex. Bankomaty

Wysłany: 01 Wrz 2010, 20:17 

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1458


ta fota to fake , deso jest podstepnie wklejony, tak deso wygladal pewnie 30 lat temu, teraz avatary tak nie wygladaja :]

 Forum: Ogólne   Temat: Kontrowersyjna sprawa...

Wysłany: 23 Sie 2010, 23:55 

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 7008


Jak na dziennikarke to piszesz tak jakbys urodzila sie wczoraj :) pieniadze i sex napedza swiat w RL , tak jak napedza go w sl, chodz inaczej z powodu pewnych ograniczen. widac to bylo np na przykladzie hazardu w sl , byl hazard to byla duza sila napedowa i duze obroty LS, gdyby jeszcze odebrac slow...

 Forum: Ogólne   Temat: Wirtualne staje się realne czyli o przenikaniu swiatow

Wysłany: 01 Sie 2010, 14:07 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 22687


znalazlem chyba zrodlo wszystkich przeklaman na temat sl. O sl pisza w chyba najwiekszym poslkim serwisie dotyczacego gier LINK . Tak wielu przeklaman nie czytalem nigdzie o sl. Nieprawdziwe/nieaktualne jest tam wszystko, poczynajac od wymagan, poprzez opis, oplat , na screenach konczac. I oni co pr...

 Forum: Ogólne   Temat: Wirtualne staje się realne czyli o przenikaniu swiatow

Wysłany: 01 Sie 2010, 12:40 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 22687


Ani razu nie padło słowo "metaverse". Ktoś je w ogóle zna? pisalem o tym juz 2 lata temu :] link a tu o dorozce bez konia hehe link Podam przykład który już kiedyś podawałem – samochód który dodatkowo pływa nie przestaje być samochodem, bo taka amfibia dalej nim jest, mimo iż jest też łod...

 Forum: Ogólne   Temat: Wirtualne staje się realne czyli o przenikaniu swiatow

Wysłany: 31 Lip 2010, 22:33 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 22687


Sl nie jest gra moim skromnym zdaniem. To jest po prostu rozbudowany chat 3d :) rozbudowany do tego stopnia ,ze tworzy osobny podmiot. Zalozmy np najzwyklejszy chat, nikt nie mowi , ide pograc w chat, tylko ide pochatowac. A jesli dodamy do chatu mozliwosc wyswietlania avatarow , aby kazdy mogl sobi...

 Forum: Ogólne   Temat: Wirtualne staje się realne czyli o przenikaniu swiatow

Wysłany: 30 Lip 2010, 00:34 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 22687


mnie zastanawia jedna sprawa :) Skoro przyjac ze np kanapa w sl no transfer , ktora jest warta 20 k L$, jest dobrem materialnym ,ktore jakis hacker moze skrasc, to w takim razie ewentualny ban ze strony lindenów to nic innego jak konfiskata majątku :) A wiec lindeni banujac kogos, powinni zwracac os...

 Forum: Ogólne   Temat: Second Przemysl Second Podkarpacie - dywagacje

Wysłany: 20 Lip 2010, 21:15 

Odpowiedzi: 163
Wyświetleń: 21325


co nie znaczy, ze trzeba sie od razu obrazac na ludzi, ktorzy daja rady. Rad oczywiscie nie nalezy sluchac. Jednak trzeba uczciwie napisac ,iż rady niektorych osob na forum mozna o kant d... , ale przynajmniej sa inni ,ktorzy daja w wiekszosci sensowne rady i zgodne z prawda , co jako tako ratuje t...

 Forum: Ogólne   Temat: Problem z copybotami .

Wysłany: 05 Lip 2010, 22:01 

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 3121


Na moje oko problem z copybotami jest dlatego ,ze nie ma w tej sprawie oparcia u Lindenow. Nic nie robią, aby jakoś minimalizować skutki kradzieży. Kreatorzy którym skradziono rzeczy muszą kombinować później ,aby zostały skasowane skradzione przedmioty jak z audiencja u papieża. Ale to się zemści na...

 Forum: Poradniki   Temat: Ziemia w Second Life - Mainland a Estate

Wysłany: 02 Cze 2010, 20:34 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 5953


Ja ci to wytłumacze na chłopski rozum :] wyobraz sobie ze siedzisz przy stole i obok ciebie stoi talerz z rosołem (co symbolizuje 1 sim) i obok masz talerz z pierogami (co symbolizuje 2 sim). A przy innym stole siedzi Adamus ale tylko ma talerz z rosołem. I kiedy dostajecie za zadanie, zjedzcie jedz...

 Forum: Poradniki   Temat: Ziemia w Second Life - Mainland a Estate

Wysłany: 01 Cze 2010, 15:14 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 5953


Jacek podszedles do tematu troche po macoszemu, a post jest tendenycjny :] Jak widać z zestawienia ziemia na Mainland jest droższa w utrzymaniu. Za jej zakupem przemawia jednak to, że jesteśmy jedynym właścicielem terenu. Nikt nam nie dyktuje co możemy na niej robić i nikt, poza Linden Lab nie może ...

 Forum: Ogólne   Temat: Blog o SL

Wysłany: 26 Maj 2010, 13:29 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 2186


a więc jak ktos polozy tonda na podlodze w pokoju, wejdzie na tonda i postanowi pojsc do kuchni, to mozna chyba powiedziec ze "postanowił iść z tond do kuchni" , a wiec on moglby powiedziec "idę z tond do kuchni" i byloby to chyba poprawne :] Jacek jednak powinien przeprosic fire...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Premium bez L$? Jakas lipa...

Wysłany: 24 Maj 2010, 20:44 

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 10812


nie :] bo premium jeszcze daje mozliwosc wejscia na simy adult bez dodatkowej weryfikacji :]
no chyba ze to co chciales przedstawic to nie jest pelna lista korzysci, ale mogles wtedy taki dopisek dac:)

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Premium bez L$? Jakas lipa...

Wysłany: 24 Maj 2010, 16:14 

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 10812


Ale ty lubisz zaklinac rzeczywistosc, hehe. Tylko mącisz ludziom w głowach teraz, tworzysz teraz jakies "gołe premium" , co dalej "premium extended" ? a pozniej "premium full"? :] ogolnie ta cala twoja wypowiedz nijak sie ma do mojej. Chocbyś nie wiem co napisal nic nie...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Premium bez L$? Jakas lipa...

Wysłany: 24 Maj 2010, 15:12 

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 10812


Jacek napisał(a):
- prawo do zakupy 512 sqm ziemi na Mainland,


raczej prawo do zakupu ziemi na mainland i prawo do posiadania 512 sqm na mainland bez oplat

bo kupic na mainlandzie mozna duzo wiecej niz 512 :)

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: UWAGA UŻYTKOWNICY EMERALD VIEWER!!!

Wysłany: 20 Maj 2010, 17:52 

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2874


Tez odebralem ten temat jako szerzenie emeraldofobii. Nie ma ku temu podstaw przeciez. Info o zdarzeniu moglo byc, ale bez tych emocjonalnych uniesien , zarzekania sie , wychwalania ayumi jako nadczlowieka mogloby sie obyc :) Mi to calkowicie bez roznicy czy ludzie uzywaja emeralda, ale znowu tak pa...

 Forum: Ogólne   Temat: Bigos jednak powraca!

Wysłany: 20 Maj 2010, 17:44 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 2367


no fajnie ze powraca ale przydaloby sie tez info czy ciocia z sycylii bedzie pomagac tylko np przez miesiac, czy tez obecnosc bigosu jest zapewniona na dluzszy czas :)

 Forum: Ogólne   Temat: MVP-warto poczytac co mowia o sobie kandydatki :))))

Wysłany: 19 Maj 2010, 17:34 

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 5557


Z Jackiem sie zakladac nie ma co :] Zawsze J. moglby pozniej namowic jakiegos znajomego (a ma ich z racji wykonywanego zajcia bardzo duzo) aby krzyknal ustawione no i zaklad by J. wygral :] a kasa sie podzielil ze "słupem" :] Jednak i tak bym sie chetnie zalozyl, nikt nie powinien krzyknac...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: UWAGA UŻYTKOWNICY EMERALD VIEWER!!!

Wysłany: 19 Maj 2010, 17:27 

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2874


Na moje oko nie ma co az tak panikowac. UUID i IP mozna pozyskac od nieostroznych slowiczow (nawet tych ktorzy uzywaja oficjalnego viewera) na kilka sposobow. Zmiana hasla chyba nie jest taka niezbedna, ale ci co maja stale IP , powinni raczej dokonac wszelkich aktualizacji bezpieczenstwa, uzbroic s...

 Forum: Ogólne   Temat: Film w Cannes ze scenami z SL

Wysłany: 13 Maj 2010, 21:59 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2615


film zapowiada sie niezle , ale zawsze obawiam sie ze sl bedzie ukazane w sposob nierealistyczny, naciagany pod ten film.
tak jak np kiedys bylo w tvn jak mowili ze smiertelna powaga o kims kto ma 2 kampy , ze ta osoba oferuje prace :] i mozna w ten sposob zarabiac prawdziwe pieniadze

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Czy hazard ,loterie i kasyna są już legalne w SL?

Wysłany: 13 Maj 2010, 21:50 

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2031


to nie jest takie proste jednak, hazard pod postacią gier kasynowych i loterii jest zabroniony, ale hazard pod postacia gier niekasynowych jak zyngo czy deal jets dozwolony :]

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Bigos powraca!

Wysłany: 19 Kwi 2010, 23:55 

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 4545


Moze i ja coś dorzuce :) Dodanie rynku to strzał w 10. Jezeli Bigos bedzie sie zmienial zawsze w tak dobrym kierunku to tylko czekac na kolejne nowosci. Wydaje mi sie ze w Bigosie wszytsko dziala bardzo dobrze, ownerzy unikaja jak narazie bledow jakie towarzyszyly innym polskim simom. Poki co , tyle...

 Forum: Sprzedam   Temat: Lindeny za SMS - Okazyjnie

Wysłany: 27 Mar 2010, 13:14 

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 924


Sprzedam Lindeny za SMS. 250L za smsa o wartosci 6zł (netto*) wychodzi duzo taniej niz w podexie gdzie jest przelicznik 500L za smsa o wartosci 19zl (netto*) u mnie to wyjda 2 smsy lacznie za tylko 12zl (netto*) Tak wiec okazja zainteresowani niech sie zglosza do mnie in-world w celu poznania szczeg...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Ban (nie wiadomo za co, na prawde)

Wysłany: 22 Mar 2010, 23:28 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 16166


JA tylko cos wtrace sobie co do wysylania lindenom skanu dowodu osobistego :) dzis bylem w banku cos zalatwic, i babka zapytala mnie czy zgodze sie na ksero dowodu osobistego (nie musialem sie zgadzac) , po czym musialem podpisac male oswiadczenie ze wydalem zgode na skan dowodu. Lindenow jak widac ...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Ban (nie wiadomo za co, na prawde)

Wysłany: 22 Mar 2010, 15:43 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 16166


Moze zatrudnili nowego Lindena ,który jest bardzo ambitny i chce sie wykazac? :] A moze jednak trzeba sie skrzyknac i glosno lindenom zaprotestowąc przeciwko takiemu traktowaniu? hehe, aby nie było jak tu “Najpierw przyszli po komunistów, ale nie protestowałem, bo nie byłem komunistą. Potem przyszli...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: ban

Wysłany: 21 Mar 2010, 20:23 

Odpowiedzi: 123
Wyświetleń: 15312


Charlotta, walczysz tu na forum zamiast walczyć u LL. Pokaz im że ci zalezy, a nie "odwolywac sie nie mam zamiaru" Ja znam przypadek osoby ktora sprzedawala kradzione itemy , ale o tym nie wiedziala, jakos to udowodnila i zostala odblokowana. A ty jesli sama nie kopiowalas to walcz :] no c...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Ban (nie wiadomo za co, na prawde)

Wysłany: 19 Mar 2010, 20:12 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 16166


No to sie wkurzylem. Sprawdzam poczte emailowa, ani sladu wiadomosci od LL dlaczego mam bana. Lindeni nie wysylaja maila za co zawieszaja konto. Poprostu blokuja (niekoneicznie za cos) a pozniej ty musisz udowadniac swoja niewinnosc :) Poprosilem kolege, przez emaila, czy moglby wyslac ticketa w mo...

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 18 Mar 2010, 20:32 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 74704


ludzie i tak beda to rozwazac w kategorii gier, jesli nie znaja takiego produktu jak SL,a na oko im to wyglada na gre. Poprostu trzeba dojrzec :] To tak jak np kiedys jak ludzie zobaczyli pierwszy raz tramwaj, to nie byl dla nich tramwaj, tylko dorozka bez konia :] tak teraz SL to nie jest dla ludzi...

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 18 Mar 2010, 20:13 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 74704


Powiem koledze, ze gram w fajna gre o nazwie SL. On zalozy sobie konto i sie wkurzy, bo nie bedzie to zgodne z jego definicja gry ( nie ma leveli, potworow itd). Wkurze sie ja, bo dlaczego jemu nie podoba sie SL? to powiedz ze to gra bez leveli i potworów (chociaz mysle ze potwory jednak są w sl :]...

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 18 Mar 2010, 16:19 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 74704


a moze temat nalezy ugryźć z drugiej strony? czyli.. jakie to ma znaczenie czy sl jest grą czy nie jest? do zwolennikow teorii ze to nie gra: -czy jesli by sie jednak jakims cudem okazalo ze sl to na pewno gra , to przestalibyscie sie logowac? :] do zwolennikow teorii ze to gra: -czy jesli by sie je...

 Forum: Ogólne   Temat: SL - gra czy nie gra? - dyskusja :)

Wysłany: 18 Mar 2010, 14:35 

Odpowiedzi: 469
Wyświetleń: 74704


ehhh Nem, dalas sie podpusic :P Wiadomo ze Jacek tak napisal i nigdy by polowy podexa nie oddal , chocbys sie bardzo starala :) Jakby Jacek rzucil "oddam podexa jak mi ktos udowodni ze biale jest biale, a czarne jest czarne" tez nic by z tego nie wyszlo :) Bo to czy ktos jest Jackowi cos u...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Konto Premium a paypal

Wysłany: 17 Mar 2010, 21:26 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1368


No wiec jakby sprobowal to by sie o tym dowiedzial i znalby odpowiedz :] a ty to wszystkim musisz wszystko na tacy dawac , i jak sobie pozniej maja radzic w doroslym slowym zyciu? :P

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Konto Premium a paypal

Wysłany: 17 Mar 2010, 21:06 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1368


flyjack napisał(a):
a nie mogę opłacić lindenami które 'zarobiłem' w świecie, lub kupiłem z podexu?


Wyklikaj sobie to ,co za problem, zamien sobie lindeny na $ i sprawdz czy mozesz kupic premium. Jak uwazasz ze sobie z tym nie poradzisz to podaj login i haslo to na pewno ktos ci w tym pomoze i zrobi to za ciebie :]

 Forum: Sprzedam   Temat: Landy lub tez sim

Wysłany: 16 Mar 2010, 23:51 

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4338


a co na to "żona"? :]

 Forum: Sprzedam   Temat: Landy lub tez sim

Wysłany: 16 Mar 2010, 23:34 

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4338


No i warto zobaczyc jak wygladaly poprzednie posty tej osoby na forum. Mianowicie dotyczyly one ominiecia bana na komputer.

Wiec juz mniej wiecej wiaodmo jak on zostal zapracowany :)

Nastepny przedsiebiorczy malolat ....

 Forum: Sprzedam   Temat: Landy lub tez sim

Wysłany: 16 Mar 2010, 23:28 

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4338


Jezeli to ewidentne oszustwo jak w tym przypadku to ja mu zabronie :] Nie wiadomo czy ten oszust tu mial pienidze i czy jest pelnoletni to po pierwsze. A schemat wyludzania kasy wyglada tak. Szuka sie ziemi do wynajecia, w tym przypadku sim do wynajecia. Kupuje sie ziemie za 1L co oznacza tyle co re...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 22:42 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Jest mozliwe i ... nielegalne. heh, no ale mozliwe, co do nielegalnosci to nie chce sie spierac, ale nawet ty musisz przyznac ze moglbym skrecac dlugopisy w piwnicy u kolegi i nie grozilby mi nalot policji, abw, us, strazy miejskiej itp. :) W SL jest to mozliwe i legalne. Nie ma zadnych sensownych ...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 22:12 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Codee!:p dzien chlopaka juz sie skonczyl,nie wyciagaj jakis argumentow ze skarpetek!;)) nie upieraj sie,ze mozna wody z lazni miejskiej uzywac na potrzeby firmy!toz tlumaczy Ci kobieta jasno ,ze w RL , w normalnym RL takich dzialan sie nie podejmuje:p hehe,bo wy kobiety to macie widocznie jakies in...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 21:09 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Sprecyzuję, siedziba firmy musi znajdować się w legalnie wynajętym lub własnym lokalu, Tak eśli takowa posiada filie w postaci piwnicy kolegi, również wymagana jest stosowna umowa lub aneks do głównej. Mozna , ale tego ci nikt nie bedzie sprawdzal :) Mozna dzialac w piwnicy kolegi bez umowy tak ze ...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 19:29 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Codeee, prowadzenie działalności gospodarczej w nielegalnie wynajętym lokalu jest absolutnie niemożliwe No co ty :) nie tego dotyczy temat no ale dobra. Mozna miec zarejestrowana dzialanosc np u siebie w mieszkaniu, a prowadzic dzialanosc np skrecac dlugopisy w wynajetej u kumpla piwnicy :) a przyk...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 17:53 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Zdajecie sobie jednak sprawę z tego, że w SL są nieco inne realia?Podam prosty przykład (pasujący zresztą do mojej sytuacji). Wynajmuję lokal pod działalność gospodarczą. Podpisuję umowę, która chroni mnie np. przed tym, że właściciel lokalu wyprosi mnie bo będzie miał taki kaprys. Chroni mnie praw...

 Forum: Ogólne   Temat: Polish Community raz jeszcze - czyli jak nie pisać odwołań

Wysłany: 15 Mar 2010, 02:32 

Odpowiedzi: 113
Wyświetleń: 15487


ale co to ma za znaczeni czy jest ktos pelnoletni czy nie, w TV nie ma ostrzezen typu "uwaga! wszystkie dzieci sa proszone o zamkniecie oczu, poniewaz zostanie pokazany pistolet, material filmowy jest wyjatkowoo drastyczny poniewaz pistolet bedzie pokazany z bardzo bliska" hehehhe, do czeg...

 Forum: Ogólne   Temat: Polish Community raz jeszcze - czyli jak nie pisać odwołań

Wysłany: 15 Mar 2010, 02:06 

Odpowiedzi: 113
Wyświetleń: 15487


Artemida , fajnie ze podjelas sie obrony ale... stan sobie z boku , wez pierwszy lepszy alternatywny polski sim , (aktualnie BIGOS) i ... nie wiem czy sledzisz forum, ale porownaj sobie skargi forumowe na bany w Bigosie ( nie przypominam sobie) a skargi na bany w PC, porownaj sobie nieprzychylne opi...

 Forum: Ogólne   Temat: Wyznania Shilli H. - czyli Polish Community od początków.

Wysłany: 15 Mar 2010, 01:35 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 11999


Widac jestem wyjatkiem bo ja przeczytalem calosc :] Z jednej strony rozumiem ze wspolzycie z M&M moze byc ciezkie , z drugiej nie rozumiem o co masz pretensje. Mial to byc niby wspolny projekt na zasadach partnerstwa itd itp? no to juz mamy pierwszy grzech pierworodny z czego mogly powstac konfl...

 Forum: Ogólne   Temat: Polish Community raz jeszcze - czyli jak nie pisać odwołań

Wysłany: 11 Mar 2010, 22:06 

Odpowiedzi: 113
Wyświetleń: 15487


Jak widać problem sam się rozwiązał skoro zamykaja ten glowny sim. Szkoda bedzie tej listy banów :] moze bedzie mozna ja skads pobrac i dalej rozwijac ten projekt ? :]

 Forum: Sprzedam   Temat: Miejce na Twoją reklamę w klubie Absinthe

Wysłany: 17 Lut 2010, 16:19 

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1236


śmieszna ta cena troche :]
Ja jednak poczekam ,az zaczniesz placic za wystawianie u ciebie reklam :]

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Opinie o skinie.

Wysłany: 17 Lut 2010, 16:17 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2441


Po pierwsze wystarczy na początek wystawić je na xStreet. Mozna ,ale bez sklepu inworld wyglada sie malo powaznie i jak wspominalem podejrzanie. Ile kupilas skinow na xstreet a ile inworld? ale takie dobre a nie freebisy? o ile wiem (moze sie myle) ale powazni producenci skinow nie wystawiaja sie n...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Opinie o skinie.

Wysłany: 17 Lut 2010, 15:25 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2441


to nie ma duzego znaczenia czy zrobisz ladny skin czy nie. Liczy sie to jak sprzedajesz. Nikt nie kupi twoich skinow jesli nie beda widzec ich w wielkim sklepie o znanej marce. Inaczej ludzie beda myslec ze to moze kradzione. Wiec jezeli liczysz tylko na zrobienie skinow i sprzedawanie ich gdzies w ...

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Wycisz

Wysłany: 17 Lut 2010, 15:11 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1084


em411 ma pewnie polska wersje UI wiec tam inaczej to sie nazywa :]
Nie wiem po co ta polska wersja skoro nadal proste rzeczy trzeba nowym tlumaczyc co i gdzie, tyle ze dodatkowo trzeba sie domyslac jak to nazwali w wersji polskiej :]

 Forum: SL w mediach   Temat: Second Life - w Polsce martwy, na świecie hitem

Wysłany: 04 Lut 2010, 15:17 

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 8835


Zastanowila mnie liczba uzytkownikow podana w zrodle przywolywanym przez Mad-ponad 750milionow!!!OO i poszukalam nieco na ten temat(liczba 15 milionow wydaje mi sie realniejsza) no tak , poslizgneli sie i to niezle Total Residents: 18,096,648 tyle sl ma teraz oficjalnie wlacznie z botami , altami, ...

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Wysłany: 13 Sty 2010, 14:11 

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 10270


byla gdzies juz informacja ile zostalo zebrane w tym roku na WOSP? bo nie moge jakos znalezc

 Forum: Nowości/Wydarzenia   Temat: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Wysłany: 08 Sty 2010, 13:22 

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 10270


Co myślicie o pomyśle ,aby w niedziele podliczyć ile zostalo zebrane i wylicytowac za to te zlote serduszko wosp, ktore poszloby do avatara ktory wplacil najwiecej na wosp (transakcje sa). Moglaby to byc niezla zacheta do wplacania :) albo podzielic sume jesli bedzie dostatecznie duza na 3 , i wylic...

 Forum: Ogólne   Temat: Jak zostac prostytutką?

Wysłany: 05 Sty 2010, 14:22 

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń: 16760


Nie ma co , najlepszy temat na forum :] To musisz znaleźć niszę i ją wypełnić... az czasem zaluje ze urodzilem sie mezczyzna:) Mysle ze moglbys Jacek skorzystac z porad :) Faceci na kam wydaja mi sie niezla nisza, kto wie moze jest duze zapotrzebowanie, wiec warto chyba sprobowac swoich sil :] Ryzyk...

 Forum: SL w mediach   Temat: Nie ma trzeciego życia!

Wysłany: 05 Sty 2010, 14:16 

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 12541


Ogolnie bym sie z Fishem zgodzil , dla mnie sl to tez taki czat 3d z pewnymi dodatkami i mnowstwem propagandy :] Co do wad bym dodal jeszcze : Pomysly Linden Lab i ich pomysly polegajace na zmianach w regulaminie ,aby wszystkich kontrolowac i wprowadzac nowe zakazy , zamiast skupiac sie na pomyslach...

 Forum: Bazarek   Temat: Nie wiem czy dobry dział... Ale ok, dobra.

Wysłany: 19 Gru 2009, 12:33 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2009


Jacek napisał(a):
Jesli kos chce mi pozyczyc 158 zl, bo mi brakuje na prezent, to tez prosze. Konto podam na IM.


Ja moge :) odsetki 50% za dzien , wystarczy twoje slowo , umowa stoi?

 Forum: Pomoc i pytania o SL   Temat: Textury

Wysłany: 17 Gru 2009, 18:56 

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1232


nie nakładaj solidnego koloru :DD solidny 1. «taki, na którym można polegać» 2. «o przedmiocie: mocny i trwały» 3. «o czyjejś wiedzy lub wykształceniu: gruntowny» 4. «mający znaczne rozmiary» • solidnie • solidność heheh, solid z angielskiego na polski tlumaczymy w tym przypadku jako jednolity a ni...

 Forum: Poradniki   Temat: Jak zalegalizować dochody z Second Life

Wysłany: 03 Gru 2009, 22:42 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 27685


Pchelki waluta nie sa, nie sa tez waluta LS, ale jakas wartosc maja i zglaszac trzeba. Wszystko da się przeliczyć na złotówki i wycenić, a przy takim podejściu wszystkich by trzeba było zamknąć do pudła i życie by było całkowicie niemożliwe. shaq , tyle juz czasu na forum jestes i nie wiesz ze Jack...

 Forum: Szukam pracy   Temat: Nowy szuka pracy

Wysłany: 01 Gru 2009, 20:06 

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2176


Witam jestem nowy w Second Life, ale chciałbym złapać jakąś pracę. Wiec pewnie nie znasz slowego zycia skoro nowy jestes, tutaj "prace" sie traktuje z pewnym przymruzeniem oka, ale w pewnych przypadkach mozna postawic rownosc miedzy praca rl= praca sl , ale to trzeba byc naprawde profesjo...

 Forum: Sondy/Ankiety   Temat: Praca magisterska - wileka prośba:)

Wysłany: 01 Gru 2009, 19:52 

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 7642


a gdyby shilla robila ankiete wsrod prostytutek np na temat bezpieczenstwa pracy albo chorob wenerycznych to co bys jej polecila? :) zeby najpierw sie stala z jedna z nich? wtedy byloby najlepsze rozeznanie tematu przeciez :]

 Forum: Poradniki   Temat: Jak zalegalizować dochody z Second Life

Wysłany: 01 Gru 2009, 15:47 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 27685


Jacek liznal tylko czesc dylematow. Bo o ile US mozna jakos zrozumiec ze chce swoja dzialke to ZUS bedzie lupil nas bez wspolczucia :] Tak wiec, pierwsze i najwazniejsze pytanie na jakie sobie trzeba odpowiedziec, to czy damy rade zarobic na ZUS w tej naszej slowej firmy , chyba to jest cos kolo 700...

 Forum: Poradniki   Temat: Jak zalegalizować dochody z Second Life

Wysłany: 29 Lis 2009, 14:34 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 27685


Jesli wiec trzeba swistka ksiegowego - drukujesz sobie ze strony i mowisz, ze LL wyslalo Ci, jako jedynej na swiecie, rachunek poczta, ale koperta zginela. czy to oznacza ze namawiasz do oszukiwania Urzedu Skarbowego? :> Jesli wg ciebie prawo mowi jasno kto ma drukowac dokument , to albo ktos bedzi...
Sortuj według:  
Strona 1 z 6 [ Wyszukiwarka znalazła 550 wyniki(ów) ]



Skocz do:  
cron
SecondLife.pl designed by CvX! Powered by phpBB © phpBB Group - tłumaczenie
SecondLife.pl nie jest oficjalną stroną Second Life. SecondLife.pl is an unofficial Second Life website. SecondLife, SL logo and Second Life related graphics are trademarks of Linden Lab.

Entropia Universe , Planet Calypso